Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 



Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-01-2008, 10:10   #21
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,535
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Hvorfor er prøvepakken kun til 2 vask? Er de mindre enn de som er i de større pakkene da eller?

Må prøve dette jeg også. Får prøve en med 500 gram. To vask er litt lite å teste ut på synes jeg.
__________________
...
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2008, 10:25   #22
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Indre Agder
Meldinger: 274
MP Rating: 0% (0)
timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av tranquil Vis post
Bare et litt dumt spørsmål: Når skjønner du at en må bruke nye nøtter? Altså når vet du at de er brukt nok, eller må en bare telle antall vask en har brukt de. Om noen skjønner spørsmålet mitt
Skjønner spørsmålet. Du ser at de blir mer "innskrumpa" og mørkere på fargen, nesten svarte. Jeg plukker bare ut de som evt er blitt slik og fyller på med noen nye hver gang - slik har jeg alltid noen gamle og noen nye nøtter i posen.
__________________
Timich

-feb.98 -feb.99 -jan.03
Prinsen født 26.juli 2007
timich er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2008, 10:27   #23
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Indre Agder
Meldinger: 274
MP Rating: 0% (0)
timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av Mamma Rosa Vis post
Hvorfor er prøvepakken kun til 2 vask? Er de mindre enn de som er i de større pakkene da eller?

Må prøve dette jeg også. Får prøve en med 500 gram. To vask er litt lite å teste ut på synes jeg.
Nei, nøttene er ikke mindre av størrelse enn i de store pakkene, men det er bare færre oppi (hensikten er at man skal bare kunne prøve det ut om man vil). Hvis du vasker på 40 grader, kan det være at du klarer å tyne 3-4 vask ut av en prøvepakning.
__________________
Timich

-feb.98 -feb.99 -jan.03
Prinsen født 26.juli 2007
timich er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2008, 10:29   #24
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,535
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Hvor er det billigst å bestille fra? Bleieboden skal ha 60,- i porto.
__________________
...
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2008, 10:30   #25
Supermedlem
 
FrøkenS sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 780
MP Rating: 0% (0)
FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.
Sv: Vaskenøtter!

Jeg har prøvd vaskenøtter et par ganger nå - og tja...middagsflekker på noen kluter vi har går ikke bort hvertfall. Bruker jeg for få nøtter da ?
__________________
FrøkenS
Lillesøster - Mai 07
Storesøster - Mars 05
FrøkenS er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2008, 10:38   #26
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av FrøkenS Vis post
Jeg har prøvd vaskenøtter et par ganger nå - og tja...middagsflekker på noen kluter vi har går ikke bort hvertfall. Bruker jeg for få nøtter da ?
Flekker tar de visst ikke, leste jeg der.. Må kjøpe noe annet for å gni på dem først.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2008, 10:42   #27
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Indre Agder
Meldinger: 274
MP Rating: 0% (0)
timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av FrøkenS Vis post
Jeg har prøvd vaskenøtter et par ganger nå - og tja...middagsflekker på noen kluter vi har går ikke bort hvertfall. Bruker jeg for få nøtter da ?
Kanskje du bruker for få nøtter, du kan prøve med noen flere. Men jeg tror ikke man skal forvente at vaskenøtter tar alle slags flekker like godt som en del kjemikalier gjør...De vasker rent tøyet, men de tar nok ikke de vanskeligste flekkene - de inneholder da heller ikke de samme kjemikaliene (etsende) som tradisjonelle vaskemidler gjør. Så om du skal få vekk sterke flekker, er det lurt å gni plagget med litt flekkfjerningssåpe el.l. før du hiver det på vask.
__________________
Timich

-feb.98 -feb.99 -jan.03
Prinsen født 26.juli 2007
timich er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2008, 10:46   #28
Supermedlem
 
FrøkenS sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 780
MP Rating: 0% (0)
FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.
Sv: Vaskenøtter!

Ok - da får jeg prøve litt flekkfjerning først. Nå skal det sies at det var noe tomat-flekke-greier og det er vel ikke det enkleste å få bort.

*iler til vaskenøtter.no for å bestille flekkefjerner*
__________________
FrøkenS
Lillesøster - Mai 07
Storesøster - Mars 05
FrøkenS er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2008, 12:18   #29
Supermedlem
 
tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 100% (10)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av timich Vis post
Skjønner spørsmålet. Du ser at de blir mer "innskrumpa" og mørkere på fargen, nesten svarte. Jeg plukker bare ut de som evt er blitt slik og fyller på med noen nye hver gang - slik har jeg alltid noen gamle og noen nye nøtter i posen.
Flott. Takk. Da må jeg prøve
__________________

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2008, 12:27   #30
VIP-Medlem
 
Tammis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,480
MP Rating: 100% (1)
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Jeg viste ikke at man kunne bruke nøttene flere ganger jeg. Takk for tipset.
__________________

Tammis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:03.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com