Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 



Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-03-2008, 23:18   #71
Supermedlem
 
Sunny423 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 1,125
MP Rating: 0% (0)
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.
Sv: Vaskenøtter!

Da har jeg fått testet dem ut(supperrask leverring fra vaskenotter.no altså), og så langt er jeg fornøyd. Flekkene har forsvunnet og tøyet virker helt rent. Det virker litt stivere/hardere når man tar det ut av maskinen, men det er mykt og godt når jeg tar det ut av trommelen. Blir spennende å se hvordan det blir når jeg begynner å tørke tøy ute igjen.

Og lavendeloljen er jo helt super, lukter ganske mye når klærne er våte men bare friskt og godt når de er tørre.

Men har noen prøvd andre oljer enn lavendel? Nå syns jeg lukten er kjempegod, men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg kommer til å gå lei. Og da hadde det vært greit med alternativer.
__________________
Sunny og Snuppene

Liv M: feb -06
Ida T: nov - 07

Bedriver litt vektkrig om dagen, og metoden er lavkarbo. So far so good.
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-03-2008, 23:40   #72
May
Supermedlem
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 767
MP Rating: 0% (0)
May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av Cilius Vis post
Hva gjør man med de "oppbrukte" nøttene når man ikke har kompost? (Lurer på å spare dem til sommeren og legge dem i blomsterkassen )
Hvis dere kildesorterer avfallet og har egen til matavfall/bioavfall, kan du kaste dem der. Det går nemlig til kompost - i hvert fall her i Vestfold. Men det var kanskje ingen dum idé å spare dem til blomsterkassa
__________________
Hilsen fra May
Gjermund, mai 2002 - verdens fineste gutt
Ingrid, februar 2006 - verdens vakreste - og staeste! - jente
May er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-03-2008, 15:26   #73
Veteranmedlem
 
Bolette sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Utenfor Bergen
Meldinger: 3,384
MP Rating: 0% (0)
Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av May Vis post
Hvis dere kildesorterer avfallet og har egen til matavfall/bioavfall, kan du kaste dem der. Det går nemlig til kompost - i hvert fall her i Vestfold. Men det var kanskje ingen dum idé å spare dem til blomsterkassa
Jeg tar vare på dem i en boks og tenkte å hive dem i bedet når vårryddingen i hagen tar til (har ikke kompost her hos oss, kun restavfall)
__________________
Bolette skolegutten (2002) og drømmemannen


Bolette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-03-2008, 22:04   #74
VIP-Medlem
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 5,070
MP Rating: 0% (0)
Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.
Sv: Vaskenøtter!

Jeg har bestilt 1 kg vaskenøtter og blekemiddel fra bleieboden
Har bare prøvd med prøvepakken de hadde, men ble veldig fornøyd
Sparer nøttene til blomsterkassen jeg da
__________________
Ericah august 2004
Cilius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2008, 13:20   #75
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,134
MP Rating: 0% (0)
saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Vi har skapet fullt av neutral vaskemiddel kjøpt på tilbud i Sverige, så det må brukes opp først Men når det er på tide med ny ladning skal vi helt klart prøve vaskenøtter

Godt å lese at så mange er fornøyde.
__________________
Saxpia, mammaen til go'jentene Maya august-04 og Mina januar-06 og go'gutten Max juli-08



Jeg vil heller smile på en sykkel, enn gråte i en limousin
saxpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2008, 13:22   #76
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,134
MP Rating: 0% (0)
saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av Cilius Vis post
Sparer nøttene til blomsterkassen jeg da
Om du har blomster inne, så kan du fint legge dem i blomsterpottene, så slipper du å vente til våren
__________________
Saxpia, mammaen til go'jentene Maya august-04 og Mina januar-06 og go'gutten Max juli-08



Jeg vil heller smile på en sykkel, enn gråte i en limousin
saxpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2008, 13:50   #77
VIP-Medlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Verdalen i rogaland
Meldinger: 5,740
MP Rating: 100% (1)
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Hvordan er de for vaskemaskinen, mormor er veldig klar på at det eneste vaskemiddelet som er bra for maskinene er OMO eller det er vel det maskinleverandørene anbefaler.. tror de kan gå tett eller noe sånnt av andre typer vaskemiddel

Nå må jeg bare få brukt opp alt annet vaskemiddel vi har.. har en 5 kgs dunk uåpnet med omo og en med omo color i skapet pluss en med flytende omo og en med flytende blenda stående.. Blir nok en god stund til jeg kan bruke vaskenøtter
__________________
Dolly - stolt mamma til to prinsesser


Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2008, 22:22   #78
VIP-Medlem
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 5,070
MP Rating: 0% (0)
Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.
Sv: Vaskenøtter!

Hvorfor skulle Omo være bedre enn noe annet for vaskemaskinen...?

Fikk pakken fra Bleieboden i dag, de har fantastisk service!
__________________
Ericah august 2004
Cilius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2008, 22:39   #79
Seniormedlem
 
Nikonius sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 1,993
MP Rating: 100% (1)
Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Oj, denne tråden har jeg ikke sett!
Barna våre er veldig allergiske, da må jo dette være bra for oss
__________________
Nikonius og go'ungene!
Nikonius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2008, 22:44   #80
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,134
MP Rating: 0% (0)
saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av Cilius Vis post
Hvorfor skulle Omo være bedre enn noe annet for vaskemaskinen...?

Fordi Omo-reklamen sier så
__________________
Saxpia, mammaen til go'jentene Maya august-04 og Mina januar-06 og go'gutten Max juli-08



Jeg vil heller smile på en sykkel, enn gråte i en limousin
saxpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:35.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com