Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 



Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-03-2008, 08:41   #81
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av Dolly Vis post
Hvordan er de for vaskemaskinen, mormor er veldig klar på at det eneste vaskemiddelet som er bra for maskinene er OMO eller det er vel det maskinleverandørene anbefaler.. tror de kan gå tett eller noe sånnt av andre typer vaskemiddel

Nå må jeg bare få brukt opp alt annet vaskemiddel vi har.. har en 5 kgs dunk uåpnet med omo og en med omo color i skapet pluss en med flytende omo og en med flytende blenda stående.. Blir nok en god stund til jeg kan bruke vaskenøtter
Jeg klarer ikke Omo lukta. Det stinker jo parfyme av "Omobarn" Har prøvd "Omoklær" på barna mine og det ble det masse kløe og utslett av.. Kan umulig være bra for huden med så mye parfyme...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2008, 09:12   #82
VIP-Medlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Verdalen i rogaland
Meldinger: 5,740
MP Rating: 100% (1)
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av Morild Vis post
Jeg klarer ikke Omo lukta. Det stinker jo parfyme av "Omobarn" Har prøvd "Omoklær" på barna mine og det ble det masse kløe og utslett av.. Kan umulig være bra for huden med så mye parfyme...
Jeg vasker bare snuppas klær + alle lyse klær i milo uten parfyme.. men bruker omo på de mørke klærne mine har ikke merket noe spesielt med omo.. lukter ingenting når jeg ikke har skyllemiddel med min maskin..

bruker og Omo på hånkllær ol. og har aldri kjent noe lukt jeg..
__________________
Dolly - stolt mamma til to prinsesser


Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2008, 11:33   #83
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Vaskenøtter!

Du er sikkert vant med lukta. Vi brukte Omo hjemme og jeg kjente ikke noe da. Men, nå hvis noen bruker Omo synes jeg det stinker lang vei.

Får du bort alle flekkene med Milo altså?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2008, 15:42   #84
VIP-Medlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Verdalen i rogaland
Meldinger: 5,740
MP Rating: 100% (1)
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av Morild Vis post
Du er sikkert vant med lukta. Vi brukte Omo hjemme og jeg kjente ikke noe da. Men, nå hvis noen bruker Omo synes jeg det stinker lang vei.

Får du bort alle flekkene med Milo altså?
ja føler det, gnir på sitronsåpe på de vanskeligste flekkene...
__________________
Dolly - stolt mamma til to prinsesser


Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2008, 21:14   #85
May
Supermedlem
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 767
MP Rating: 0% (0)
May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av Morild Vis post
Jeg klarer ikke Omo lukta. Det stinker jo parfyme av "Omobarn" Har prøvd "Omoklær" på barna mine og det ble det masse kløe og utslett av.. Kan umulig være bra for huden med så mye parfyme...
Er det OMO det alltid lukter så veldig av, altså?!? Kjenner jo at noen har veldig mye "godlukt" i klærne sine - jeg syns det lukter helt greit, jeg da... - men har trudd de bruker veldig mye skyllemiddel. Jeg bruker (enda!! - får vel kjøpe vaskenøtter ) Blenda sensitiv og Neutral, for de anbefales av NAAF, og de lukter det jo så godt som ingengting av. Helt greit, men kunne tenke meg en litt friskere duft noen ganger...
__________________
Hilsen fra May
Gjermund, mai 2002 - verdens fineste gutt
Ingrid, februar 2006 - verdens vakreste - og staeste! - jente
May er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2008, 21:57   #86
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av May Vis post
Er det OMO det alltid lukter så veldig av, altså?!? Kjenner jo at noen har veldig mye "godlukt" i klærne sine - jeg syns det lukter helt greit, jeg da... - men har trudd de bruker veldig mye skyllemiddel. Jeg bruker (enda!! - får vel kjøpe vaskenøtter ) Blenda sensitiv og Neutral, for de anbefales av NAAF, og de lukter det jo så godt som ingengting av. Helt greit, men kunne tenke meg en litt friskere duft noen ganger...
Det lukter ikke av vaskenøttene heller. Bare en svak eddiklukt rett etter vask. Men, du kan jo bruke Softlan Hypoallergenic. Den dufter veldig mildt. Brukte denne før jeg begynte med vaskenøtter. Men, den er litt vanskelig å få tak i. Før hadde de den overalt, men nå finner jeg den bare på Ultra.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2008, 22:41   #87
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Vaskenøtter!

Kjenner ingen lukt av klærne når jeg bruker vaskenøttene.

Kjenner heller ikke noe parfymelukt av omo.

Men hvilke andre "lukter" kan man ha på denne posen?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-03-2008, 22:29   #88
VIP-Medlem
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 5,070
MP Rating: 0% (0)
Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.
Sv: Vaskenøtter!

Jeg bruker Lavendel på posen til vaskenøttene
__________________
Ericah august 2004
Cilius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2008, 17:23   #89
Veteranmedlem
 
TrailerE sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 3,536
MP Rating: 100% (5)
TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Da har vist jeg også bestilt disse nøttene. kjøpte like godt en kg med det samme.
Håper de funker bra, har en gutt med eksem, så nå gleder jeg meg til å prøve disse
__________________
Mamman til tre skjønne skatter
TrailerE er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2008, 17:38   #90
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av Cilius Vis post
Jeg bruker Lavendel på posen til vaskenøttene
Det gjør jeg også. Men jeg vet at jeg fort blir lei samme lukta
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:53.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com