Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 



Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-03-2008, 18:14   #91
Veteranmedlem
 
Bolette sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Utenfor Bergen
Meldinger: 3,320
MP Rating: 0% (0)
Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Jeg har egentlig litt problemer med å se når de er "oppbrukt" jeg, er det skallet eller den "steinen"/såpen inni som skal bli mørk? Det er jo ikke noe kjerne inni alle skallene, liksom ..
__________________
Bolette skolegutten (2002) og drømmemannen


Bolette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2008, 11:48   #92
Supermedlem
 
Sunny423 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 1,125
MP Rating: 0% (0)
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.
Sv: Vaskenøtter!

Du ser det når skallet har gått fra mørkbrun som ny, via lysebrun til svart/mørkebrun.

De kjernene inne skal egentlig ikke være der, de har ikke saponin i seg og har ingen funksjon
__________________
Sunny og Snuppene

Liv M: feb -06
Ida T: nov - 07

Bedriver litt vektkrig om dagen, og metoden er lavkarbo. So far so good.
Sunny423 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2008, 18:13   #93
Seniormedlem
 
Itoshigo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Sølvbyen
Meldinger: 1,682
MP Rating: 100% (3)
Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Kan vaskenøttene brukes på bleier ala BG og FB ?
__________________

Velsignet med 3 herlige barn!!
Storebror,aug-05
Lillesøster,okt-07
Minstesøster,jan-09
Itoshigo er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2008, 20:48   #94
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Indre Agder
Meldinger: 274
MP Rating: 0% (0)
timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.timich er fantastisk mot andre.
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av Itoshigo Vis post
Kan vaskenøttene brukes på bleier ala BG og FB ?
Jeg bruker de på alle tøybleiene mine
__________________
Timich

-feb.98 -feb.99 -jan.03
Prinsen født 26.juli 2007
timich er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-03-2008, 22:04   #95
Veteranmedlem
 
TrailerE sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 3,533
MP Rating: 100% (5)
TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Besilte fra Bleieboden på tirsdag og på torsdag (igår) så lå de i postkassa mi
Imponerende rask service, nå er første maskinen ferdig..
Det lukter veldig inne på vaskerommet en sånn merkelig såpe aktig lukt, men det luktet ikke noe av klærne som vi kunne kjenne.
__________________
Mamman til tre skjønne skatter
TrailerE er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-03-2008, 22:10   #96
Veteranmedlem
 
Bolette sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Utenfor Bergen
Meldinger: 3,320
MP Rating: 0% (0)
Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Det er lurt å ha de ubrukte nøttene i en boks med lokk, så det ikke lukter sånn. Jeg merker det bare jeg ikke har trykket lokket ordentlig på, og det er ikke akkurat blomsterlukt av det greiene der
__________________
Bolette skolegutten (2002) og drømmemannen


Bolette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2008, 00:57   #97
Seniormedlem
 
Kattrine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 2,454
MP Rating: 100% (6)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av Bolette Vis post
Det er lurt å ha de ubrukte nøttene i en boks med lokk, så det ikke lukter sånn. Jeg merker det bare jeg ikke har trykket lokket ordentlig på, og det er ikke akkurat blomsterlukt av det greiene der
Når jeg hadde åpnet min første pakke med vaskenøtter, var jeg sikker på at katta hadde gjort fra seg under sofaen før jeg skjønte at det var vaskenøttene som luktet. Heldigvis kjenner jeg ingen lukt av klærne etter vask.

Vaskenøtter er genialt!! Jeg har gitt bort alle vaskemidler jeg hadde stående, her i huset bruker vi KUN vaskenøtter heretter! Holdt et langt foredrag på jobben her om dagen om vaskenøtter, så har da fått rekruttert et par også.
__________________
født 13.11.2007 i uke 42+3; 4090 gram & 54 cm.
Bryllupstråden min
Kattrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2008, 14:37   #98
VIP-Medlem
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 5,070
MP Rating: 0% (0)
Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.
Sv: Vaskenøtter!

Vaskenøttene lukter ikke så godt nei
Har dem i et skap jeg...
Jeg bruker dem et par ganger og så kaster jeg dem, jeg synes også det er vanskelig å se når de er oppbrukt
Og Bleieboden har fantastisk service ja
__________________
Ericah august 2004
Cilius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2008, 21:21   #99
May
Supermedlem
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 767
MP Rating: 0% (0)
May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.
Sv: Vaskenøtter!

Noen som har regna på kostnadene med vaskenøtter i fht. tradisjonnelt vaskepulver??? Ikke for det at man egentlig skal begynne å snu på krona når helse og miljø skal spares, altså!
__________________
Hilsen fra May
Gjermund, mai 2002 - verdens fineste gutt
Ingrid, februar 2006 - verdens vakreste - og staeste! - jente
May er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2008, 16:53   #100
VIP-Medlem
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 5,070
MP Rating: 0% (0)
Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.
Sv: Vaskenøtter!

Jeg har ikke regnet på det, men jeg bruker ikke mye penger på vaskemidler.
Bruker vaskenøtter og Ecover flytende vaskemiddel om hverandre, litt avhengig av hva slags tøy jeg vasker...
__________________
Ericah august 2004
Cilius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:01.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com