Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-02-2008, 12:28   #41
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 3
MP Rating: 0% (0)
andirall er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av Cilius Vis post
Bleieboden koster 279,- for ett kg nøtter inkl frakt
Hei! Vaskenøtter Aune-Steinacher her (vaskenotter.no)! Bare for å oppklare: hos oss koster 1 kg nøtter inkl frakt 280 kroner.
andirall er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-02-2008, 12:41   #42
Supermedlem
 
LynxLynx sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,069
MP Rating: 0% (0)
LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Vi bruker vaskenøtter, og er kjempefornøyde! Det er sååååå deilig å slippe å ha masse forskjellige vaskemiddler stående: Blenda sensitive pulver til vanlig vask, blenda sensitive flytende til tøybleier, milo til ull, skylemiddel, you name it!

Det blir reint og mykt og flott!
__________________
Klikk her før du spør!


LynxLynx er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-02-2008, 22:58   #43
Veteranmedlem
 
Krynkel sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: I avgiftslandet.
Meldinger: 3,279
MP Rating: 0% (0)
Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Står det er bra for de med allergi og sensitiv hud... men for de med nøtteallergi er vel dette neppe lurt...


?????
__________________
KRYNKEL & PODEN 7 1/2 ÅR
Krynkel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2008, 00:25   #44
Supermedlem
 
LynxLynx sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,069
MP Rating: 0% (0)
LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Selv om det heter vaskenøtter på norsk, så er det ikke en nøtt!
__________________
Klikk her før du spør!


LynxLynx er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2008, 08:02   #45
Supermedlem
 
Zarafina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Bryne
Meldinger: 1,242
MP Rating: 0% (0)
Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av Mamma Rosa Vis post
Hvor er det billigst å bestille fra? Bleieboden skal ha 60,- i porto.
neida det stod porto er med i prisen på 35 kr. postoppkrav på 60 utenom 35
__________________
Hilsen Zarafina
Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2008, 08:50   #46
Seniormedlem
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,989
MP Rating: 100% (1)
Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Da har jeg også prøvd min første vask med vaskenøttene, og en ting jeg er veldig glad for, er at jeg ikke vasket sengetøyet først

Vi bruker vanligvis neutral vaskemiddel uten parfyme, og det luktet rett og slett for mye for meg, er det mulig??

Er det sånn at når man er vant til ikke noe parfyme, så lukter alt annet? Mulig jeg kommer til å venne meg til lukten altså, men i går ble jeg bare kvalm når jeg luktet på de tørre håndklærne...
__________________
Prinsessene 05 ~ 07






Gerbera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2008, 14:25   #47
VIP-Medlem
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 5,070
MP Rating: 0% (0)
Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.
Sv: Vaskenøtter!

Lukt?
Tilsatte du lukt da eller?
Her luktet ikke tøyet noen ting, bare rent. Jeg hadde i noen dråper Lavendel, men det luktet jeg ikke etter vask...
__________________
Ericah august 2004
Cilius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2008, 14:34   #48
Seniormedlem
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,989
MP Rating: 100% (1)
Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av Cilius Vis post
Lukt?
Tilsatte du lukt da eller?
Her luktet ikke tøyet noen ting, bare rent. Jeg hadde i noen dråper Lavendel, men det luktet jeg ikke etter vask...
Jeg tilsatte ikke noe lukt nei, kun nøtter, derfor ble jeg så overrasket over at jeg ikke klarte lukten, for det er faktisk litt lukt altså, og den likte jeg ikke...
__________________
Prinsessene 05 ~ 07






Gerbera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2008, 14:55   #49
Isa
VIP-Medlem
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 9,022
Blogginnlegg: 36
MP Rating: 0% (0)
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vaskenøtter!

Sitat:
Opprinnelig postet av Gerbera Vis post
Jeg tilsatte ikke noe lukt nei, kun nøtter, derfor ble jeg så overrasket over at jeg ikke klarte lukten, for det er faktisk litt lukt altså, og den likte jeg ikke...


Det reagerte jeg på også. Men så luktet jeg på tøyet etter det var tørt (hang vel over natta), og da var lukta borte

Er på min 5 og 6 vask nå!

Funker faktisk veldig bra. Og i går kom flekkfjerner fra krusedull (som også kan brukes på ull) i posten. Men tror kanskje jeg må ha noe eterisk olje til å ha på! Og blekemiddel!

Funker på tøybind også. Selv de som ikke er skylt før vask - uten flekkfjerner..
__________________
Min blogg

"Kanskje det burde tilføyes i FNs barnekonvensjon
at barn med jevne mellomrom har krav på å få
være sammen med voksne som ikke later som
om de er overmennesker?"

Jesper Juul
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2008, 18:34   #50
VIP-Medlem
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 5,070
MP Rating: 0% (0)
Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.
Sv: Vaskenøtter!

Hm, så rart - merket ikke den lukten jeg.
Kanskje fordi jeg tok Lavendeldråper på posen?
Har bare prøvd vaskenøttene på 60 grader.
Har en vask igjen på prøvepakken, vurderer å kjøpe 1 kg
__________________
Ericah august 2004
Cilius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:09.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com