Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-09-2009, 23:44   #1
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,115
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Mountain buggy '10

Snadderforbedringer jo

• Billigere
  • Tvillingvognen får to single kallesjer
  • Kallesjen blir høyere.
  • 5 cm smalere mellom hjulene, både singel og duo.
  • Bumperbar blir nå inkludert
  • Ekstra solskjerm på kallesjen. Denne kan vippes inn eller ut etter behov
  • Ventilen på hjulene får ny vinkel for å lette innpumping av luft.

Wheeee... ser ut som at jeg må ha meg en ny over jul gitt.
Jeg er visst ferdig som babylager

Sist endret av snuppa; 30-09-2009 kl 23:54.
snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 00:20   #2
Æresmedlem

snuppa sin avatar

snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Her er nye swift
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Nye duo
Og hold dere fast... nye Urban +1
En tandem Urban

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 00:53   #3
Medlem

seff sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 241
MP Rating: 0% (0)
seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.

SKRIK!! OMG!! Dette ble nesten for mye å ta inn på en gang *gråter av glede* Det ser jo ut til at MB nå kommer etter EW med alle de godbitene som gjør at jeg foretrekker EW foran MB, både som singel og duo..og da blir jo dette kanskje helt vanvittig bra,da! Og den tandemvarianten virker veldig interessant!!!
Når kan man vente disse i butikk, tro? *svette*

www.miramora.com www.shoppemamma.com

seff er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 08:17   #4
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Allerede sent i høst skal disse være i anmars... Ihvertfall i USA og ettersom det er der jeg handler fra så er det heeeelt greit
Her tipper jeg den kommer i Januar som vanlig.

Gammel 01-10-2009, 08:46   #5
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 8,047
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

SKRIIIIIK, ja!!! Jeg kjenner på hele kroppen at jeg bare MÅ ha ny! Sorry Mac, men det bare MÅ jeg!!

Sist endret av Sannemor; 01-10-2009 kl 09:01.
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 08:55   #6
Medlem

Musipusi sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 311
Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa Vis post
Snadderforbedringer jo

• Billigere
  • Tvillingvognen får to single kallesjer
  • Kallesjen blir høyere.
  • 5 cm smalere mellom hjulene, både singel og duo.
  • Bumperbar blir nå inkludert
  • Ekstra solskjerm på kallesjen. Denne kan vippes inn eller ut etter behov
  • Ventilen på hjulene får ny vinkel for å lette innpumping av luft.

Wheeee... ser ut som at jeg må ha meg en ny over jul gitt.
Naaa..skeptisk! Bekymrer meg for at for mye såkalte "forbedringer" på sikt kan bidra til å ødelegge den fantastiske trillekomforten på vogna....slik at den blir like elendig som på P&T....
Men det er bra å høre at den blir rimeligere, at bumperbar blir inkludert, bedre ventilordning, separate kalesjer på duo osv....men at de "tukler" med understellet trenger ikke være så heldig med tanke på trillekomfort...Er spent på den nye utgaven, og ER den bra, skal den vi har nå ut
Musipusi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 09:09   #7
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 21,675
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg liker ikke at den blir smalere mellom hjulene, for det går fort ut over trillecomforten. Den var da smal nok?
Reinhold Niebuhr

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 09:10   #8
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 8,047
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Den blir vel som TFK?
Gammel 01-10-2009, 09:26   #9
Seniormedlem

Boya sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 2,464
Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 01-10-2009, 09:36   #10
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 8,149
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.

wee. da beholder jeg emmaljungaen til våren og kjøper ny oth da.

Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:26.