Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-10-2009, 11:36   #81
Supermedlem
 
Sina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,462
MP Rating: 0% (0)
Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av Celinemor Vis post
Jeg syns bumperbaren på 09 modellen og den nye står så høyt oppe. Gutten min irriterte seg sånn over den bumperbaren som sto midt oppi ansiktet hans. For da så han ikke så godt.

Så vi har skaffet oss den eldre bumperbaren og den sitter mye bedre. Syns den på 10 modellen ser ennå høyere ut jeg...
Hvor fikk du fatt i en gammel modell? Jeg har ringt over alt og ingen har
__________________
Godjente nov. 04
Minigutt okt. 08
Sina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2009, 11:44   #82
VIP-Medlem
 
Celinemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,947
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av Sina Vis post
Hvor fikk du fatt i en gammel modell? Jeg har ringt over alt og ingen har
Jeg har leitet over alt!! Har sendt mail til alle som selger OTH men ingen har den gamle typen.

Har leitet lenge på finn også, alle blir solgt med en gang Men tilslutt var jeg heldig å være første mann hos en som skulle selge på finn

Så jeg ville bare fulgt med på finn etter den gamle
__________________
Lykkelig mamma til to prinsesser på 5 år og 12 år Og en liten prins født 13.02.08
Celinemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2009, 15:17   #83
Æresmedlem
 
snuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,115
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Har du prøvd å snu den andre veien?? Faren for at du har montert den oppned er stor. Da blir den veldig høy
__________________
Størstebror - 02.03
Lille Karamell - 09.06
Lille Morell - 02.09
Jeg er visst ferdig som babylager


snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2009, 16:26   #84
VIP-Medlem
 
Celinemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,947
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa Vis post
Har du prøvd å snu den andre veien?? Faren for at du har montert den oppned er stor. Da blir den veldig høy
Jepp, ble bare verre da
__________________
Lykkelig mamma til to prinsesser på 5 år og 12 år Og en liten prins født 13.02.08
Celinemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2009, 16:04   #85
L&K
Seniormedlem
 
L&K sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,435
MP Rating: 100% (1)
L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

MB i Norge kunne fortelle at det er bestemt at MB dobbel skal på sikt utav produksjon. koster for mye å produsere i forhold til salg på verdensbasis. Så de skal fases sakte men sikkert ut.

Produksjonen skal også nå flyttes og MB skal lages i asia..
__________________
lille L - des 06 og knøtta K juli-08

L&K er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2009, 20:43   #86
Æresmedlem
 
snuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,115
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Produksjonen er allerede flyttet. Fra 1. okt lages de i Kina og fabrikken på NZ er nedlagt. Mange arbeidsløse. Kjipt. Hvordan vil kvaliteten nå bli? Blir interessant å se.

Det med at det selges for lite på verdensbasis tror jeg ingen ting på. Det er nok heller det at P&T vil fronte sin egen tvillingvogn.
De har jo som sagt allerede laget en MB P&T lookalike.
__________________
Størstebror - 02.03
Lille Karamell - 09.06
Lille Morell - 02.09
Jeg er visst ferdig som babylager


snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2009, 23:46   #87
Supermedlem
 
wims sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,214
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 0% (0)
wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

jeg har vært helt skjelven av tvil pga bestillingen vi har liggende inne - om jeg skulle kansellere den og ordne en '10 i stedet, men i går ble vi enige om å la det være.

så da blir det (enda) en plommefarget oth her i huset (den fargen kommer ikke, så vidt jeg har skjønt på '10-modellen?). en dobbel, med hardbag i samme farge, i tillegg til singelvogna. jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til å trille den. begge egentlig. singelvogna har jeg ikke brukt som bagvogn tidligere, så det er jeg ganske spent på...



tenker forøvrig også på det at de har flyttet produksjonen, og hvorvidt det vil gå ut over kvaliteten. sannsynligheten for at det "spares der det spares kan" er jo relativt stor. og jeg tror du har helt rett, snuppa, i markedsstrategien til P&T.
__________________

'98 og '07 supleres med 13. des '09

wims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-10-2009, 06:23   #88
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Meldinger: 20
MP Rating: 0% (0)
Maritus er en ukjent størrelse akkurat nå.
Question Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av Celinemor Vis post
Jeg syns bumperbaren på 09 modellen og den nye står så høyt oppe. Gutten min irriterte seg sånn over den bumperbaren som sto midt oppi ansiktet hans. For da så han ikke så godt.

Så vi har skaffet oss den eldre bumperbaren og den sitter mye bedre. Syns den på 10 modellen ser ennå høyere ut jeg...

Hvor fikk du tak igammel bumperbar?? Fikk du tak ibrukt el fra en butikk? Helt enig med deg angående de nye og er på jakt etter en gammel selv..
Maritus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-10-2009, 06:27   #89
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Meldinger: 20
MP Rating: 0% (0)
Maritus er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av Maritus Vis post
Hvor fikk du tak igammel bumperbar?? Fikk du tak ibrukt el fra en butikk? Helt enig med deg angående de nye og er på jakt etter en gammel selv..

Oki. Ser nå at du har svart lengre oppe.. Har letet lenge på finn selv jeg. Men har bare sett at de har blitt solgt der sammen med vognene jeg..
Maritus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-10-2009, 06:58   #90
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Meldinger: 20
MP Rating: 0% (0)
Maritus er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Mountain buggy '10

Noen som har bilder av den nye modellen som jeg kan få se??
Maritus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:20.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com