Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2009, 11:24   #21
Medlem
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 273
MP Rating: 0% (0)
Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Hmmmm, interesting!

Akkurat bredden mellom bakhjula irriterer meg på 09, men som noen kommenterer, det kan jo gå ut over trillekomforten. MYE hadde vært gjort om de greide å bli kvitt de greiene som stikker ut på hjulene og som henger seg fast i butikkhyller og mennesker og andre vogner..


Kjøpte 09 i USA i november i fjor, skal antagelig tilbake til USA i november i år, kan fort bli med en hjem hvis de er i butikkene innen da! 499 + tax, vel? Billig, billig

Jeg betalte 699 + tax for min urban elite i fjor, om jeg ikke husker feil! Og bare bumperbaren tror jeg kosta 50 ekstra!
__________________
Timar er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 11:43   #22
Æresmedlem
 
snuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,115
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Det er bare i noen stater man betaler tax. Jeg har ikke betalt tax på de jeg har importert.

Det er bare 5 cm som forsvinner av bredden og de gjør ikke annet med understellet enn at akslingen blir litt smalere. Tror neppe det har noe å si for trillecomforten.

Ang bestilling så undersøker jeg fremdeles når de blir å få kjøpt, men foreløbig har jeg fått nyss i oktober, altså sent denne mnd.
__________________
Størstebror - 02.03
Lille Karamell - 09.06
Lille Morell - 02.09
Jeg er visst ferdig som babylager


snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 12:01   #23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Meldinger: 20
MP Rating: 0% (0)
Maritus er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Mountain buggy '10

Stemmer det at de bare koster 469 dollar i usa?? ca 3000 norske kr??
Maritus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 12:51   #24
VIP-Medlem
 
Celinemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,947
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa Vis post
Det er bare i noen stater man betaler tax. Jeg har ikke betalt tax på de jeg har importert.

Det er bare 5 cm som forsvinner av bredden og de gjør ikke annet med understellet enn at akslingen blir litt smalere. Tror neppe det har noe å si for trillecomforten.

Ang bestilling så undersøker jeg fremdeles når de blir å få kjøpt, men foreløbig har jeg fått nyss i oktober, altså sent denne mnd.
Hvor bestiller du fra? Hmmm...jeg som hadde tenkt å beholde denne som jeg har til vi var ferdig med vognen...nå må jeg tenke litt

Finnes det flere bilder av den et sted?

Nesten så man får lyst til å kjøpe tvillingvogn også nå
__________________
Lykkelig mamma til to prinsesser på 5 år og 12 år Og en liten prins født 13.02.08
Celinemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 13:28   #25
Medlem
 
mill@ sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nordmøre
Meldinger: 437
MP Rating: 0% (0)
mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.mill@ har mye å være stolt av.
Sv: Mountain buggy '10

Weee, for en flott nyhet!!! Da er det jammen bra at jeg ikke har bestilt meg en 09 modell!!
__________________
juni 03 januar 09
mill@ er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 13:51   #26
Medlem
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 273
MP Rating: 0% (0)
Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Vet dere hvilke farger den kommer i? Og evnt nettsider med den nye modellen?
__________________
Timar er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 15:37   #27
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 8,047
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av peanut-mamma Vis post
Du kjenner til suget du også ja?
Oh yes!! Ringte mannen på jobb og sa at jeg hadde to gode nyheter:
1. Det kommer en ny MB tvillingvogn som jeg bare må ha!
2. Jeg har kjøpt nye vintersko til ungene!

Tror han synes det var like gode nyheter som meg.


__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 17:40   #28
Seniormedlem
 
peanut-mamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,502
MP Rating: 100% (10)
peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor Vis post
Oh yes!! Ringte mannen på jobb og sa at jeg hadde to gode nyheter:
1. Det kommer en ny MB tvillingvogn som jeg bare må ha!
2. Jeg har kjøpt nye vintersko til ungene!

Tror han synes det var like gode nyheter som meg.



__________________
JUNIOR Mars-04 MINI Oktober-07


Si meg, er de frekk? Skal jeg hoppe opp og skalle dem litt i kneet kansje?
peanut-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 17:52   #29
Seniormedlem
 
Tommeline81 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,146
MP Rating: 0% (0)
Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Jeg som hadde tenkt å spare vår 07 mod til nestemann pga handlekurven, tror det blir 2010 mod istedet.
__________________
Storebror mars-06
Lillebror født 3.november-09
Tommeline81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 18:11   #30
Supermedlem
 
Hedvig sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 684
MP Rating: 100% (2)
Hedvig har et ubeskrivelig bra rykte.Hedvig har et ubeskrivelig bra rykte.Hedvig har et ubeskrivelig bra rykte.Hedvig har et ubeskrivelig bra rykte.Hedvig har et ubeskrivelig bra rykte.Hedvig har et ubeskrivelig bra rykte.Hedvig har et ubeskrivelig bra rykte.Hedvig har et ubeskrivelig bra rykte.Hedvig har et ubeskrivelig bra rykte.Hedvig har et ubeskrivelig bra rykte.Hedvig har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Men vil ikke smalere bredde mellom bakhjulene gå på stabiliteten løs?

Vår 2008-modell er veldig stabil. Treåringen krabber oppi den og står nærmest og lener seg mot håndtaket uten at den gir tegn til å stå ustabilt. Det har jeg tenkt skyldes svært god vektstang i understellet og det skal ikke så mye til for å endre på den. Klart de kan ha gjort noe med det, men syns ikke det var noe problem egentlig.
__________________
2006
2010
Hedvig er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:20.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com