Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-11-2009, 07:13   #191
Seniormedlem

peanut-mamma sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,502
MP Rating: 100% (10)
peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av Ellaell Vis post
Flint er vel grå?
Fra en annen tråd her:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Takk

Nå MÅ jeg bestille

Si meg, er de frekk? Skal jeg hoppe opp og skalle dem litt i kneet kansje?
peanut-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2009, 07:44   #192
Juniormedlem

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 5
MP Rating: 0% (0)
Meiose er en ukjent størrelse akkurat nå.

Jeg har også bestilt fra Pishposhbaby, er dere andre blitt trekt for hele beløpet allerede? Regner med det ikke er noe muff med det siden jeg bruker paypal, men litt rart er det vel?

Sitat:
Opprinnelig postet av streken Vis post
Sannemor: Bestill så sender jeg over

sendte mail og min blir shippet 2 uken i januar GLEDER MEG
Fra Pishposh? Skulle den ikke komme inn i desember? Har termin i februar, så jeg håper den kommer før det!

Bruker dere Jetcarrier, eller andre fraktselskap? Har bestilt sjøfrakt med jc, dette er en tålmodighetsprøve!
Meiose er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2009, 07:54   #193
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,947
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Dere som har bestilt, hva måtte dere betale i frakt til norge? Så kommer det vel toll eller noe itillegg sant?
Gammel 17-11-2009, 08:23   #194
Juniormedlem

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 5
Meiose er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av Celinemor Vis post
Dere som har bestilt, hva måtte dere betale i frakt til norge? Så kommer det vel toll eller noe itillegg sant?
25% moms, og så regner jeg med litt over 1000 kr i frakt. Ingen toll på barneutstyr. Betalte 3300 for vogn med stormtrekk og myggnetting, så kommer uansett ganske billig ut av det!
Meiose er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2009, 09:22   #195
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 8,047
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av streken Vis post
Sannemor: Bestill så sender jeg over

sendte mail og min blir shippet 2 uken i januar GLEDER MEG
Jeg skal bestille! Må ha adressen din!
Gammel 17-11-2009, 10:29   #196
Medlem

seff sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 241
seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.

heldiggriser!!!!
De på linken jeg la ut, sender ut i slutten av nov/beg av desember

www.miramora.com www.shoppemamma.com

seff er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2009, 11:15   #197
Seniormedlem

peanut-mamma sin avatar

peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.

Er regntrekk inkludert?
Jeg finner ikke noe tilbehør man kan kjøpe til inne på pishposhbaby.com jeg

peanut-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2009, 11:17   #198
Seniormedlem

peanut-mamma sin avatar

Eh...fant det alikevel

Men si meg....sender de ikke til Norge???

Sist endret av peanut-mamma; 17-11-2009 kl 11:24.
Gammel 17-11-2009, 13:08   #199
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 8,047
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av seff Vis post
heldiggriser!!!!
De på linken jeg la ut, sender ut i slutten av nov/beg av desember
Hvor?

Jeg må ha med regntrekk og UV nett!
Gammel 17-11-2009, 20:31   #200
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,947
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av peanut-mamma Vis post
Eh...fant det alikevel

Men si meg....sender de ikke til Norge???
Gjør de ikke?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:19.