Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-10-2009, 19:15   #111
Æresmedlem
 
snuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,115
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Jeg liker forbedringene, men kjenner jeg er skeptisk til "made in China"
__________________
Størstebror - 02.03
Lille Karamell - 09.06
Lille Morell - 02.09
Jeg er visst ferdig som babylager


snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2009, 19:26   #112
L&K
Seniormedlem
 
L&K sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,435
MP Rating: 100% (1)
L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa Vis post
Jeg liker forbedringene, men kjenner jeg er skeptisk til "made in China"


Veldig enig !!
Og så syns jeg ikke dagens (09) er sååå ille jeg da Egentlig ganske så fin !
__________________
lille L - des 06 og knøtta K juli-08

L&K er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2009, 19:28   #113
Isa
VIP-Medlem
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,979
Blogginnlegg: 36
MP Rating: 0% (0)
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Spennende Men syns faktisk den "gamle" ser finere ut
__________________
Min blogg

"Kanskje det burde tilføyes i FNs barnekonvensjon
at barn med jevne mellomrom har krav på å få
være sammen med voksne som ikke later som
om de er overmennesker?"

Jesper Juul
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2009, 19:35   #114
VIP-Medlem
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 5,155
MP Rating: 100% (1)
Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av Isa Vis post
Spennende Men syns faktisk den "gamle" ser finere ut
Enig, synes den nye ligner Easywalker.
__________________
Tre gutter og en liten jente.




Hobbyblogg
Hulda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2009, 19:42   #115
Isa
VIP-Medlem
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,979
Blogginnlegg: 36
MP Rating: 0% (0)
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av Hulda Vis post
Enig, synes den nye ligner Easywalker.


Syns den ligner på p&T jeg da. EW syns jeg jo er fin
Tror det er den buede kalæsjen jeg ikke liker.
__________________
Min blogg

"Kanskje det burde tilføyes i FNs barnekonvensjon
at barn med jevne mellomrom har krav på å få
være sammen med voksne som ikke later som
om de er overmennesker?"

Jesper Juul
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2009, 19:44   #116
VIP-Medlem
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 5,155
MP Rating: 100% (1)
Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Nei, det er den ikke... :dukker:
__________________
Tre gutter og en liten jente.




Hobbyblogg
Hulda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2009, 21:18   #117
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 56
MP Rating: 0% (0)
Jannana er som en lysfontene.Jannana er som en lysfontene.Jannana er som en lysfontene.Jannana er som en lysfontene.Jannana er som en lysfontene.Jannana er som en lysfontene.Jannana er som en lysfontene.Jannana er som en lysfontene.Jannana er som en lysfontene.Jannana er som en lysfontene.Jannana er som en lysfontene.
Sv: Mountain buggy '10

Noen som kjenner til nettbutikker i USA som selger den nyeste modellen nå?
Jannana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2009, 21:25   #118
Medlem
 
Kineserbolle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 493
MP Rating: 0% (0)
Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av Hulda Vis post
Enig, synes den nye ligner Easywalker.
Hvor har du sett den nye? Jeg finner ikke bilde noe sted! Og hvilke farger kommer!!???
__________________
Kineserbolle er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2009, 21:27   #119
Medlem
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 273
MP Rating: 0% (0)
Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.Timar har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av Jannana Vis post
Noen som kjenner til nettbutikker i USA som selger den nyeste modellen nå?
A Running Stroller: BRAND NEW Mt. Buggy Urban Single Stroller


469 dollar, og gratis frakt i USA. Er jo helt glitrende billig! Og vi drar til Florida på torsdag. Men sambo skjønner ikke at vi trenger nye vogn da.

Hvor mye er dere evnt villig til å betale for den, hvis jeg kjøper og tar med over? Tenker at jeg kan kjøpe den, og sammenligne med den jeg har (09'), og selge den jeg ikke vil ha.... Kremmer, ja
__________________
Timar er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2009, 21:44   #120
Medlem
 
Kineserbolle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 493
MP Rating: 0% (0)
Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

PLUM er med videre! YES!!!!!

Noen som har importert vogn fra usa før? Hvor mye må jeg legge på i MVA og frakt tro??
__________________
Kineserbolle er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:19.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com