Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-11-2009, 14:45   #181
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 8,047
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2009, 17:03   #182
Supermedlem
 
stelsi81 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 674
MP Rating: 0% (0)
stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.stelsi81 har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Seriøst!!! Nå var jeg inne på siden pishposhbaby.com og de selger MB -10 modellen til 499 amerikanske dollar. Dette tilsvarer 2777,- NOK!!!

Hva betaler man i så fall i frakt???

Lurer jaggu på om det lønner seg veldig å bestille fra USA da??!!
__________________
Snuppa er fornøyd passasjer i en knall- rosa OTH

stelsi81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2009, 17:44   #183
Medlem
 
Musipusi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 311
MP Rating: 0% (0)
Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.
Sv: Mountain buggy '10

OMG! Det var billig!
Musipusi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2009, 18:19   #184
Medlem
 
seff sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 241
MP Rating: 0% (0)
seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

__________________
des.06 - april 09

www.miramora.com www.shoppemamma.com



seff er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2009, 20:41   #185
Seniormedlem
 
peanut-mamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,502
MP Rating: 100% (10)
peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av stelsi81 Vis post
Seriøst!!! Nå var jeg inne på siden pishposhbaby.com og de selger MB -10 modellen til 499 amerikanske dollar. Dette tilsvarer 2777,- NOK!!!

Hva betaler man i så fall i frakt???

Lurer jaggu på om det lønner seg veldig å bestille fra USA da??!!


Jeg finner den ikke inne på den siden jeg
__________________
JUNIOR Mars-04 MINI Oktober-07


Si meg, er de frekk? Skal jeg hoppe opp og skalle dem litt i kneet kansje?
peanut-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2009, 21:03   #186
Seniormedlem
 
Ellaell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 1,879
MP Rating: 0% (0)
Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av peanut-mamma Vis post
Jeg finner den ikke inne på den siden jeg
Mountain Buggy Urban Jungle 2010

__________________
Lillerusk født november 08
"For deg, tusen ganger til"
Ellaell er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2009, 21:12   #187
Seniormedlem
 
peanut-mamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,502
MP Rating: 100% (10)
peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av Ellaell Vis post

Takk


Hvilken farge er "flint"? Mangler bilde der
Selger de babybagen oxo?
__________________
JUNIOR Mars-04 MINI Oktober-07


Si meg, er de frekk? Skal jeg hoppe opp og skalle dem litt i kneet kansje?
peanut-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2009, 22:12   #188
Medlem
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 328
MP Rating: 0% (0)
Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor Vis post
Oh yes!! Ringte mannen på jobb og sa at jeg hadde to gode nyheter:
1. Det kommer en ny MB tvillingvogn som jeg bare må ha!
2. Jeg har kjøpt nye vintersko til ungene!

Tror han synes det var like gode nyheter som meg.




Hadde uansett planer om å selge OTH'en fra -07 og kjøpe ny over jul. Nå er det jo helt avgjort at det blir ny vogn på tulla.
__________________
Summer og barna
(-99) (-05) og født 08.12.08
Summer er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2009, 22:27   #189
Seniormedlem
 
Ellaell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 1,879
MP Rating: 0% (0)
Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av peanut-mamma Vis post
Takk


Hvilken farge er "flint"? Mangler bilde der
Selger de babybagen oxo?
Flint er vel grå?
Fra en annen tråd her:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Lillerusk født november 08
"For deg, tusen ganger til"

Sist endret av Ellaell; 16-11-2009 kl 22:32.
Ellaell er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2009, 05:08   #190
Supermedlem
 
streken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 694
MP Rating: 0% (0)
streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Sannemor: Bestill så sender jeg over

sendte mail og min blir shippet 2 uken i januar GLEDER MEG
__________________
Lille Prins Henrik-17 januar 08!!

streken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:19.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com