Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-10-2009, 08:35   #101
Seniormedlem
 
peanut-mamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,502
MP Rating: 100% (10)
peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av seff Vis post
Jeg går faktisk og tenker på denne vognen på en daglig basis nå Skrik!


Jeg oxo
Og nå er -06 modellen solgt, og jeg trenger en ny NÅÅÅÅ
__________________
JUNIOR Mars-04 MINI Oktober-07


Si meg, er de frekk? Skal jeg hoppe opp og skalle dem litt i kneet kansje?
peanut-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-10-2009, 22:06   #102
Medlem
 
Kineserbolle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 493
MP Rating: 0% (0)
Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.Kineserbolle har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av seff Vis post
Jeg går faktisk og tenker på denne vognen på en daglig basis nå Skrik!



Mee too.....
__________________
Kineserbolle er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-10-2009, 00:21   #103
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Sted: København
Meldinger: 69
MP Rating: 0% (0)
Kummin er fantastisk mot andre.Kummin er fantastisk mot andre.Kummin er fantastisk mot andre.Kummin er fantastisk mot andre.Kummin er fantastisk mot andre.Kummin er fantastisk mot andre.Kummin er fantastisk mot andre.Kummin er fantastisk mot andre.Kummin er fantastisk mot andre.Kummin er fantastisk mot andre.Kummin er fantastisk mot andre.
Sv: Mountain buggy '10

Solskjerm og smalere bakaksling.. to ting jeg har SAVNA på vår MB! Sukk..
Kanskje neste baby?
Kummin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2009, 20:17   #104
Medlem
 
seff sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 241
MP Rating: 0% (0)
seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Hoho, bra vi er flere!! Flere med riktig fokus for tankene, vil jeg si Streken: for en snill mann lucky you! Har begynt å psyke min bedre halvdel, så han ikke skal bli for sjokkert når den evt står i gangen her
__________________
des.06 - april 09

www.miramora.com www.shoppemamma.com



seff er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2009, 21:30   #105
Supermedlem
 
streken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 694
MP Rating: 0% (0)
streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av seff Vis post
Hoho, bra vi er flere!! Flere med riktig fokus for tankene, vil jeg si Streken: for en snill mann lucky you! Har begynt å psyke min bedre halvdel, så han ikke skal bli for sjokkert når den evt står i gangen her

Viktig å gi de en myk overgang

Tror min mann har litt svart samvittighet for han er vekke hele tiden... og vel, jeg måtte bare utnytte det denne ene gangen:skrape:

så var det 7 A.m pose da får ta det over jul...
__________________
Lille Prins Henrik-17 januar 08!!

streken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2009, 00:15   #106
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 8,047
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av streken Vis post
Viktig å gi de en myk overgang

Tror min mann har litt svart samvittighet for han er vekke hele tiden... og vel, jeg måtte bare utnytte det denne ene gangen:skrape:

så var det 7 A.m pose da får ta det over jul...


Noen som vet om den kommer i nye farger?
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2009, 15:37   #107
Æresmedlem
 
snuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,115
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Flint og chilli... vet ikke mer.
__________________
Størstebror - 02.03
Lille Karamell - 09.06
Lille Morell - 02.09
Jeg er visst ferdig som babylager


snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2009, 23:08   #108
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 8,047
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa Vis post
Flint og chilli... vet ikke mer.
På UJ også?
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2009, 23:20   #109
Æresmedlem
 
snuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,115
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Forsto det sånn
__________________
Størstebror - 02.03
Lille Karamell - 09.06
Lille Morell - 02.09
Jeg er visst ferdig som babylager


snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2009, 18:58   #110
L&K
Seniormedlem
 
L&K sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,435
MP Rating: 100% (1)
L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10


Er spent på dette altså.. nå har vi nettopp fått 09 modell i hus, og jeg hååååper jeg ikke får lyst på 10 modellen
__________________
lille L - des 06 og knøtta K juli-08

L&K er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:19.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com