Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-11-2009, 23:35   #161
Supermedlem
 
wims sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,214
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 0% (0)
wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av Lilleklump Vis post
Kommer ikke før i januar 2010....
... eller februar. ingen som tør love januar i noen av de butikkene jeg har vært i her i Oslo. regner med at de aller-aller fleste er sugne på å selge ut mest mulig av '09-modellene først. til full pris.
__________________

'98 og '07 supleres med 13. des '09


Sist endret av wims; 10-11-2009 kl 00:00. Begrunnelse: ekko
wims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2009, 01:31   #162
Supermedlem
 
streken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 694
MP Rating: 0% (0)
streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10



Hvor hvor hvor.....??? link???

Jeg bor jo i USA
__________________
Lille Prins Henrik-17 januar 08!!

streken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2009, 08:24   #163
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 8,047
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Hallo??? Hvor????
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2009, 18:38   #164
Seniormedlem
 
peanut-mamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,502
MP Rating: 100% (10)
peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor Vis post
Hallo??? Hvor????

Vi kan jo bestille sammen Sannemor Penger spart
__________________
JUNIOR Mars-04 MINI Oktober-07


Si meg, er de frekk? Skal jeg hoppe opp og skalle dem litt i kneet kansje?
peanut-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 07:45   #165
Supermedlem
 
streken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 694
MP Rating: 0% (0)
streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av peanut-mamma Vis post
Vi kan jo bestille sammen Sannemor Penger spart

Jeg har en avtale med sannemor, er du gråååååådig snill får u kansje bli med på den
__________________
Lille Prins Henrik-17 januar 08!!

streken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 08:00   #166
Supermedlem
 
streken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 694
MP Rating: 0% (0)
streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.streken har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

:skrape: Har vist en på vei i fargen navy jeg...
__________________
Lille Prins Henrik-17 januar 08!!

streken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 08:02   #167
Supermedlem
 
Grysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 1,039
MP Rating: 0% (0)
Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.
Re: Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av streken Vis post
:skrape: Har vist en på vei i fargen navy jeg...
Hvor har du bestillt og når får du den?

Jeg må finne en plass å bestille fra, den skal med en kontainer som går fra Florida i slutten av denne mnd så haster litt å finne butikk.
__________________
Storebror 24.01.2006
Lillebror 17.09.2008
Grysen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 09:09   #168
Medlem
 
Musipusi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 311
MP Rating: 0% (0)
Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av streken Vis post
:skrape: Har vist en på vei i fargen navy jeg...
Oj Blir spennende å høre hva du synes!
Musipusi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 14:38   #169
Seniormedlem
 
peanut-mamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,502
MP Rating: 100% (10)
peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av streken Vis post
Jeg har en avtale med sannemor, er du gråååååådig snill får u kansje bli med på den

Jeg er suuuuuper snill jeg
Og vil VELDIG gjerne slenge meg med
__________________
JUNIOR Mars-04 MINI Oktober-07


Si meg, er de frekk? Skal jeg hoppe opp og skalle dem litt i kneet kansje?
peanut-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 15:28   #170
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,950
MP Rating: 0% (0)
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av Timar Vis post
A Running Stroller: BRAND NEW Mt. Buggy Urban Single Stroller


469 dollar, og gratis frakt i USA. Er jo helt glitrende billig! Og vi drar til Florida på torsdag. Men sambo skjønner ikke at vi trenger nye vogn da.

Hvor mye er dere evnt villig til å betale for den, hvis jeg kjøper og tar med over? Tenker at jeg kan kjøpe den, og sammenligne med den jeg har (09'), og selge den jeg ikke vil ha.... Kremmer, ja
Advarsel, advarsel! Jeg har kjøpt vogn fra denne dama, og hun er dønn useriøs. Hun sendte meg en 08-modell selv om det var bilde av 09 og jeg sjekket at det faktisk var den. Har lovt å refundere noe, men gjør det ikke, selv om hun faktisk har en prisgaranti. I tillegg svarer hun ikke på mailene mine...
__________________
sept 05 : okt 08
Vibs er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:19.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com