Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2009, 09:43   #11
Seniormedlem
 
peanut-mamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,502
MP Rating: 100% (10)
peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Jippiiiiiiiiiiiii, da bare MÅ det bli en ny oth til lille frøet
Jeg som egentlig hadde tenkt å bare kjøpe ny bag til min 07 modell
NEVER!!!!!!
__________________
JUNIOR Mars-04 MINI Oktober-07


Si meg, er de frekk? Skal jeg hoppe opp og skalle dem litt i kneet kansje?
peanut-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 10:06   #12
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 8,047
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av peanut-mamma Vis post
Jippiiiiiiiiiiiii, da bare MÅ det bli en ny oth til lille frøet
Jeg som egentlig hadde tenkt å bare kjøpe ny bag til min 07 modell
NEVER!!!!!!
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 10:12   #13
VIP-Medlem
 
millact sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 8,635
MP Rating: 100% (2)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Å nei, da må jeg vel bare ha en '10 modell.

Snuppa: Noen anelse om hva den skal koste i USA?
__________________
Jente 05
Gutt 08
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 10:20   #14
Æresmedlem
 
snuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,115
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Tror det var 679 for dobbel og 499 for singel.
__________________
Størstebror - 02.03
Lille Karamell - 09.06
Lille Morell - 02.09
Jeg er visst ferdig som babylager


snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 10:21   #15
VIP-Medlem
 
millact sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 8,635
MP Rating: 100% (2)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa Vis post
Tror det var 679 for dobbel og 499 for singel.
Ikke verst det. Jeg planlegger uansett en USA tur til våren, så kanskje jeg kan få med meg en vogn hjem da.....
__________________
Jente 05
Gutt 08
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 10:47   #16
Supermedlem
 
Sina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,462
MP Rating: 0% (0)
Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

OMG!!! Detter var mye å ta en en tidlig morgen!! Jeg som trodde jeg endelig var ferdig å kjøpe vogner?!? I think not!
__________________
Godjente nov. 04
Minigutt okt. 08
Sina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 10:49   #17
Supermedlem
 
Sina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,462
MP Rating: 0% (0)
Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Snuppa:fikk ikke prikket deg men jeg vil veeldig gjerne ha link

Den tandemen kunne absolutt vært noe, synd det ikke går an å se den fra siden..
__________________
Godjente nov. 04
Minigutt okt. 08
Sina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 11:02   #18
Seniormedlem
 
peanut-mamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,502
MP Rating: 100% (10)
peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Hvor bestille da???
__________________
JUNIOR Mars-04 MINI Oktober-07


Si meg, er de frekk? Skal jeg hoppe opp og skalle dem litt i kneet kansje?
peanut-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 11:03   #19
Seniormedlem
 
peanut-mamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,502
MP Rating: 100% (10)
peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor Vis post

Du kjenner til suget du også ja?
__________________
JUNIOR Mars-04 MINI Oktober-07


Si meg, er de frekk? Skal jeg hoppe opp og skalle dem litt i kneet kansje?
peanut-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 11:19   #20
Supermedlem
 
wims sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,214
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 0% (0)
wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.
Sv: Mountain buggy '10

vet "vi" når disse kommer for salg i norge/sverige?

edit. treige meg - sorry. ser nå det står januar.
og jeg som har bestilt en 09-modell...
__________________

'98 og '07 supleres med 13. des '09

wims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:19.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com