Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-10-2009, 21:41   #141
Seniormedlem

Modesty sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trøndelag
Meldinger: 2,293
MP Rating: 0% (0)
Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mountain buggy '10

Snuppa: Nei, sånn må du jo ikke si!
Geitrams: Oisann, ja det var faktisk god beskrivelse

Sannemor:

Alle: Jeg vil bytte ut TFK med MB men jeg har ikke råd. Svarte altså! Jeg husker jeg sto mellom valget på TFK og OTH/MB da jeg skulle kjøpe. Rådene jeg fikk fra folket var ganske 50 50 faktisk, og jeg sto i butikken, kjempeusikker. OTH var jo myyye finere å se på, men jeg likte bag`en bedre på TFK (spesielt bæremåten, og den er bært myyyyye). Sambo tok tilslutt valget - TFK. Hmm.. synes å huske det var ennå en grunn til det, er OTH/MB litt lengre enn TFK sammenlagt? Joda? Sambo sa at vi ikke fikk plass til den i bagasjerommet (vi har en pitteliten sportsedan )

Nei dere - ny bil - ny vogn! Tror dere sambo er enig eller? :HAHAHAHNÅÅÅNÆI:

...lurer på hva jeg kan få for en pent brukt TFK 2008 mod? Eller er det 09? Hmm.. ble usikker nå. Sportsdelen ble tatt i bruk i september, og fra april-juli ble TFK kun brukt som sovevogn, mens Emmaljunga ble brukt som trillevogn. Så den ser jo ikke brukt ut

Isak Nathaniel ~ 11.desember `08

Bloggen
Modesty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-10-2009, 21:41   #142
Seniormedlem

Modesty sin avatar

Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg skulle egentlig bare holdt kjeft, aldri sagt et ord i denne tråden. Det var dumt av meg Jeg hadde nemlig kurert vogndilla`n jo!!

Bloggen
Modesty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-10-2009, 21:45   #143
Seniormedlem

Modesty sin avatar

...og der var jeg på finn.no ja.. fant ingenting

Bloggen
Gammel 31-10-2009, 22:04   #144
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 8,047
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Du skulle hørt på meg vettu!

Gammel 31-10-2009, 22:08   #145
Supermedlem

Leneli sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Meldinger: 549
Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.

hehe.. godt du holder liv i tråden Modesty

Jeg får jo lyst på 2010 modellen jeg og! Har `09...
Vi får se åssen den er når den kommer i butikkene

10.01.09
Leneli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-10-2009, 22:19   #146
Supermedlem

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: May 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,009
Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.

Er det 09-modellen som vises på denne siden?
Gammel 31-10-2009, 22:24   #147
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 8,047
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Hønemor! Vis post
Er det 09-modellen som vises på denne siden?
Gammel 31-10-2009, 22:32   #148
VIP-Medlem

Fjolla sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 6,410
Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.

Angrer ikke et sekund på at jeg valgte TFK som bagvogn, men veien er kort for å prøve noe nytt ...

Fjolla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 09:36   #149
Seniormedlem

Modesty sin avatar

Bloggen
Gammel 04-11-2009, 16:58   #150
Supermedlem

wims sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,214
Blogginnlegg: 2
wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.

er det noen som har undersøkt noe mer om når '10 kommer til norge (og sverige?) – som i en slags bekreftelse?

jeg snakket med babyproffsen tidligere i dag siden min bestilling på tvillingvogna tydelig vis ikke kunne leveres like raskt som de lovte. de sa tre uker (etter å ha sjekket det opp) og nå har det straks gått sju.

så siden det varer og rekker tenkte jeg kanskje jeg likevel skulle gjøre om bestillingen til en '10-modell… hvis jeg må vente til over jul uansett (kjenner at akkurat det irriterer meg litt nå, jeg ville så gjerne ha alt i hus før babyen kommer).

de skulle sjekke det opp i morgen og ringe meg i morgen/fredag. da antok hun at hun visste når de kunne forvente å få levert en '10-modell.

er det forøvrig noen cons ift. '10-modellen, annet enn "made in china"?

'98 og '07 supleres med 13. des '09

wims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:19.