Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-12-2008, 20:08   #101
Medlem

Solo Pling sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 140
MP Rating: 0% (0)
Solo Pling har mye å være stolt av.Solo Pling har mye å være stolt av.Solo Pling har mye å være stolt av.Solo Pling har mye å være stolt av.Solo Pling har mye å være stolt av.Solo Pling har mye å være stolt av.Solo Pling har mye å være stolt av.Solo Pling har mye å være stolt av.Solo Pling har mye å være stolt av.Solo Pling har mye å være stolt av.Solo Pling har mye å være stolt av.
Sv: Min sveitserdrøm

Så fint det blir.
Solo Pling er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-12-2008, 20:25   #102
Veteranmedlem

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 4,595
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Så kult det blir med det barokk mønsteret på veggen
Gammel 31-01-2009, 11:42   #103
Supermedlem

pusemamma sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 830
pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.

Nå går det framover her. Rørleggeren er i gang med å feste kraner og rør, så nå er det ikke mye igjen. Jeg har malt sjenk til badet og vaskekommode til gjestedoen, som vi skal ha vasker stående på. Vaskerommet er malt i fargen "stadt". Det ble kjempefint. Jeg satt forrige lørdag og skrudde ikeaskap til vaskerommet. Må bare få på benkeplanten, så begynner det å bli klart. Vi har tenkt veldig på hva slags kran vi skal ha der (egen tråd), men endte opp med denne.
Gangen har jeg malt i "skumring", mangler et strøk i taket oppe, så er den også ferdig. Den gamle trappa har kommet opp, men er ikke malt enda. Mannen holder på å fjerne maling på gamle dører, så skal jeg male dem før de settes inn. Gleder meg til å bli ferdig snart
Gammel 31-01-2009, 17:38   #104
Seniormedlem

Lenemor sin avatar

Sted: Helgeland
Meldinger: 2,548
MP Rating: 100% (9)
Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Gleder meg til nye bilder! Veldig fint med de flisene på badet.
Gammel 31-01-2009, 17:56   #105
Veteranmedlem

hondacrv sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 4,354
hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.

Nyhyhydelig bad!
Gammel 20-02-2009, 10:24   #106
Supermedlem

pusemamma sin avatar

pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.pusemamma har en strålende fremtid.

Ting tar tid! Jeg maler lister, og maler lister, og sparkler og pusser og maler... Jaja, det blir vel ferdig en gang...

Her kommer i hvert fall noen smakebiter fra et ikke-helt-ferdig-enda-kaos. Ting kommer ikke helt til sin rett, men dere får et inntrykk. Kanskje noen som har tips til det siste stæsjet som mangler Vi sliter litt med belysning, særlig i gangen. Synes det er så mye kjedelig der ute.. Bortsett fra lyskroner, men mannen vil ikke ha det over alt .

Skulle forresten ønske jeg hadde et bedre kamera med vidvinkel Vanskelig å ta bilder av små rom...

Her er trappa. Tror den skal males hvit og grå, men mannen vil ha trinnene brunbeisede slik de er.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Vaskerommet:

Takhengt tørkestativ:

Vasken:

Vasken på gjestedoen:

Den ene veggen har mannen malt grønn. Det ble heldigvis den man ikke ser fra gangen, bare når man sitter på do.

Badet:

Vasken:

Doen:

Dusjen:
Vi skal ha flislagt vegg foran, og dusjdør på siden. 1mx1m. Veggen vil skille dusjen og badekaret. Døra på bilden skal inn til badstua til venstre.

Badekaret:
Gleder meg til å synke ned i varmt vann og bobler.

Gangen oppe:
Ikke helt ferdig med å male...må ha forlengerstang for å nå bort. Her sliter vi litt med lys. Jeg har lyst på noe slikt over trappa:

Men, mannen vil helst ha spotter, og ikke noe som henger i trappa.
Andre tips? Eller fine spotter?

På badet har vi lyst på denne, hvis budsjettet holder...:

Sist endret av pusemamma; 20-02-2009 kl 10:31.
pusemamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-02-2009, 10:25   #107
Supermedlem

pusemamma sin avatar

Neeeiiii. Fotoknutsen tuller med meg. Alle bildene er jo like!!!
Gammel 21-02-2009, 04:22   #108
Supermedlem

martine77 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Harstad
Meldinger: 510
martine77 er fantastisk mot andre.martine77 er fantastisk mot andre.martine77 er fantastisk mot andre.martine77 er fantastisk mot andre.martine77 er fantastisk mot andre.martine77 er fantastisk mot andre.martine77 er fantastisk mot andre.martine77 er fantastisk mot andre.martine77 er fantastisk mot andre.martine77 er fantastisk mot andre.martine77 er fantastisk mot andre.

Vil ha et sånt tørkestativ til tak!
Mener å ha sett slike på messer, men mener de også har en nettside...
Noen som vet?
Gammel 21-02-2009, 07:09   #109
Medlem

kadi sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 93
kadi er fantastisk mot andre.kadi er fantastisk mot andre.kadi er fantastisk mot andre.kadi er fantastisk mot andre.kadi er fantastisk mot andre.kadi er fantastisk mot andre.kadi er fantastisk mot andre.kadi er fantastisk mot andre.kadi er fantastisk mot andre.kadi er fantastisk mot andre.kadi er fantastisk mot andre.

drømmehus! Kjempefint blir det!
Gammel 21-02-2009, 10:39   #110
Supermedlem

pusemamma sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av martine77 Vis post
Vil ha et sånt tørkestativ til tak!
Mener å ha sett slike på messer, men mener de også har en nettside...
Noen som vet?
Vi kjøpte det på messe. Men, de selger det på www.interiordetalj.no
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:31.