Her jobbes og tenkes så det knaker. Mannen har begynt å rydde ut av boder, snekrer hyller i kjelleren og gjøre klar til rivningen av den delen som skal rives og bygges opp. Jeg tenker nok mest interiør
Så fikk jeg i oppdrag å bestemme hvor jeg skal ha hva på vaskerommet. Og det viste seg å ikke være så lett. Ser jo at det ikke blir så stort...Men, det offeret måtte vi ta for å få trappa som vi ville. Rommet er på 6,6 m2. 3,3x2m. Jeg sliter litt med å innrede, så hvis noen har noen tips eller kommentarer blir jeg glad
Vi skal ha dusj, vask og tørk, vegg/takhengt tørkesnor, benkeplass til bretting, klessjakt, utslagsvask. Jeg håper også på å få inn et tørkeskap.
endring:
...etter litt grubling droppet jeg tørkeskapet og kom fram til denne løsningen:
Over vasken tenkte jeg tørkestativ fra ikea som kan slås inn når det ikke er i bruk. Her kan jeg henge regntøy o.l. etter å ha skylt av det. Under benken til høyre for vaskemaskinen er det skittentøyskurver til sortering. Over skal jeg ha nedfellbare tørkesnorer til rent tøy. I høyskapet kommer klessjakt fra badet. Det skal være benk over vask og tørk. Der kan jeg brette tøy eller evt ha stelleplass hvis vi er så heldige å få en lillebrøster. Over her skal det være hylle til ting og tang, med stang under til å henge skjorter til tørk på.
Ble ganske fornøyd med denne løsningen, men tar gjerne imot innspill.