Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om det å ha barn

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-06-2005, 17:21   #11
Seniormedlem

Bounty sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,995
MP Rating: 0% (0)
Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.
Sv: En ung mors bekjennelser.

Veldig godt skrevet
Gammel 22-06-2005, 17:27   #12
Medlem

Karius sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: i Kariusheimen
Meldinger: 467
Karius er fantastisk mot andre.Karius er fantastisk mot andre.Karius er fantastisk mot andre.Karius er fantastisk mot andre.Karius er fantastisk mot andre.Karius er fantastisk mot andre.Karius er fantastisk mot andre.Karius er fantastisk mot andre.Karius er fantastisk mot andre.Karius er fantastisk mot andre.Karius er fantastisk mot andre.

veldig bra skrevet av hovedinnlegger her
Tror nok mange som har opplevd det samme kjenner seg godt igjen her ja.
Og kanskje en og annen fikk et lite stikk av dårlig samvittighet i magen
Jeg fikk ihvertfall en liten påminnelse om at følelsene er jo de samme når man går gravid, kjenner livet vokse inni seg og da spiller det liten rolle om man er 16 eller 36 ....
Gammel 22-06-2005, 17:29   #13
Medlem

Indy sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Utlandet
Meldinger: 281
Indy er som en uslipt juvél.Indy er som en uslipt juvél.Indy er som en uslipt juvél.Indy er som en uslipt juvél.Indy er som en uslipt juvél.Indy er som en uslipt juvél.Indy er som en uslipt juvél.Indy er som en uslipt juvél.Indy er som en uslipt juvél.Indy er som en uslipt juvél.Indy er som en uslipt juvél.

TUSEN TAKK for et sterkt og viktig innlegg.
Gammel 22-06-2005, 17:32   #14
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

For et flott innlegg!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2005, 17:32   #15
Supermedlem

Pippilotta sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Nær Bergen
Meldinger: 634
Pippilotta er fantastisk mot andre.Pippilotta er fantastisk mot andre.Pippilotta er fantastisk mot andre.Pippilotta er fantastisk mot andre.Pippilotta er fantastisk mot andre.Pippilotta er fantastisk mot andre.Pippilotta er fantastisk mot andre.Pippilotta er fantastisk mot andre.Pippilotta er fantastisk mot andre.Pippilotta er fantastisk mot andre.Pippilotta er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Indy
TUSEN TAKK for et sterkt og viktig innlegg.
Gammel 22-06-2005, 17:39   #16
Veteranmedlem

Smeeka sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: BattleGrounds
Meldinger: 3,996
Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.

Dette var utrolig bra formulert. Hatten av!

Smeeka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2005, 17:40   #17
Tidl. bruker
Gjest

Et kjempe bra og flott innlegg!! Utrolig bra skrevet!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2005, 17:53   #18
Tidligere bruker
Gjest

STOR klem til deg! Selv har jeg en mor som var 18 da hun fikk meg - og hun oppdro meg alene. Hun har vært (og er) helt fantastisk på alle mulige måter. Det høres det ut som om du også er som mamma.

Det er skikkelig kjipt at du må bevise at du er en flink mamma, i motsetning til oss på 30+.

Klem
Gammel 22-06-2005, 18:18   #19
Seniormedlem

Markusmor sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 2,774
Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.Markusmor er et navn alle kjenner.

til deg! For et flott innlegg! Ble helt rørt jeg
Lykke lykke til videre
Markusmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2005, 18:25   #20
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 1,450
Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.Tussi jenta har en strålende fremtid.

Kjempebra skrevet!

Jeg var ikke ung mor, hadde netopp fyllt 23 når jenta mi ble født. Alikevel måtte jeg sitte og forsvare meg selv ovenfor de andre mødrene både på barsel og i barselgruppa. Så kan da tenke meg hvor mye verre det må da være for en som er enda yngre.

Synes ikke man skal bli dømt ut fra alder men ut fra hva man faktisk gjør.

Tussi jenta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:08.