Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om det å ha barn

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-06-2005, 22:05   #41
Supermedlem

mariaflyfly sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 612
MP Rating: 0% (0)
mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.mariaflyfly er bare skikkelig grei.
Sv: En ung mors bekjennelser.

Jeg synes du framstår som svært reflektert i ditt innlegg.
mariaflyfly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2005, 22:10   #42
Æresmedlem

Athiqa sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 13,739
Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.

VIlle bare si, kjempegodt skrevet!

Athiqa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2005, 22:34   #43
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

En av mine beste venninder fikk en gutt da vi var 18. Det er rart at hun sitter der med en gutt på ti år, mens jeg har en på to år og kan fortsatt si jeg ble mor før snittet.

Jeg tror så gjerne på det du skriver....
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2005, 22:38   #44
Veteranmedlem

Inagh sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,569
Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjempeflott skrevet!

Inagh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2005, 07:42   #45
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 933
fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.

Dette var utrolig bra! For bra til bare å bli lest på nybakt mamma.

Dette må du sende inn til "mor og barn". Dette er viktig lesning både for andre mødre gamle som unge, barnehageansatte som helsesøstre!

Hilsen en supergammel mamma som var 39 da nr. 1 kom og 41 da nr. 2 kom.

Fjellrypa
fjellrypa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2005, 07:56   #46
Tidligere bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av fjellrypa

Dette må du sende inn til "mor og barn". Dette er viktig lesning både for andre mødre gamle som unge, barnehageansatte som helsesøstre!
Jepp, send det til Foreldre & Barn og MAMMA som leserbrev, absolutt noe verdt å sette fokus på!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2005, 09:05   #47
Tidligere bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av fjellrypa

Hilsen en supergammel mamma som var 39 da nr. 1 kom og 41 da nr. 2 kom.

Fjellrypa
Enig jeg også. Det er veldig bra skrevet! Send inn!
Gammel 23-06-2005, 10:38   #48
Tidl. bruker
Gjest

Glad for at dette innlegget ble skrevet ja, og det ble skrevet på en flott måte! Jeg var 20 da jeg ble gravid, og fordommene hagla. Folk mente at jeg aldri kom til å klare det, jeg ville ende på sosialen, og ungen ville få det helt forferdelig. Nå er jeg mamma til ei jente på 7 måneder, og ting har gått over all forventning. Selvsagt er det tungt, jeg er alene med henne også, men i motgangen tenker jeg på alle de som tvilte. De sier ikke et pip nå!
Gammel 23-06-2005, 10:51   #49
Seniormedlem

popsinune sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,338
popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.

til deg og takk for et fint innlegg !

Selv fikk jeg min datter da jeg var 28 år og kan neppe kalles ung i denne sammenhengen, men mamma fikk meg da hun var 18 år. Alle snakket om at abort nok var det rette og at mamma og pappa aldri ville få noe godt liv med å starte så tidlig før utdanning og et etablert liv på plass.

De trosset foreldre og alle forståsegpåere, og giftet seg i august det året. I slutten av desember ble de en familie på tre. De første årene var selvsagt ikke økonomisk fett, men de jobbet jevnt og trutt og jeg har hatt en fin barndom.

Idag har mine foreldre vært gift i over 30 år

Jeg vet ikke om aldersforskjellen har noe og si, men jeg ser på mamma som min aller beste venninne, vi kan snakke sammen om det aller meste.

Det er fordeler og ulemper med å være en ung mor, men det er det også dersom man venter for lenge.
popsinune er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2005, 10:54   #50
Medlem

babymais sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kvinnherad
Meldinger: 248
babymais er bare skikkelig grei.babymais er bare skikkelig grei.babymais er bare skikkelig grei.babymais er bare skikkelig grei.babymais er bare skikkelig grei.babymais er bare skikkelig grei.babymais er bare skikkelig grei.babymais er bare skikkelig grei.babymais er bare skikkelig grei.babymais er bare skikkelig grei.babymais er bare skikkelig grei.

Flott, Marry!!

Er stolt over deg!

Du er virkelig et forbilde og jeg syns det er kjempebra at du skrev dette innlegget! Du beskriver og forklarer på en kjempebra måte nøyaktig hvordan det er - uten å støte eller angripe noen!

babymais er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:41.