Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-12-2006, 16:50   #111
Medlem

mindre mage sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 410
MP Rating: 0% (0)
mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.
Sv: Tips og triks i Photoshop!

Sitat:
Opprinnelig postet av Alfa
Jeg har gjort dette; valg dette ikonet på venstre side og valgt tolerance. Trykket så på bakgrunnen...men....Hva så?????? Blond:
Skjedde det ikke noe, ble ikke et område markert? :tenke: Tryllestaven er et markeringsverktøy som markerer uten at du trenger å dra med musa som f.eks på lasso. Når området er markert kan du fylle det med en annen farge, klippe ut og sånn. Se her kan du jo leke deg litt:http://www.karmoyped.no/wavald/diver...varthvitt.html

Mamma til 3 søte små: 1999, 2002 og 2006
mindre mage er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-12-2006, 19:16   #112
Seniormedlem

Alfa sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 2,254
Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av mindre mage

Tusen takk for linken. Her fant jeg svar på det jeg lurte på
Gammel 06-12-2006, 20:41   #113
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

skulle ønske jeg fikk til dette her og jeg, hadde jeg enda hatt photoshop jeg også,.. hm.. jeg vil også ha slik julekort med flere bilder på kortet.. for det er så lekkert..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-12-2006, 22:58   #114
Medlem

bimi sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 157
bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.

jeg har lekt meg litt med photshop'en nå... men jeg lurer på hvordan gjøre bildene mindre for å få de inn i et større bilde. Jeg tenkte å ha et bilde som bakgrunn og ha tre andre småbilder inn i dette, et fra fødsel, et fra dåp, og et med julelue... de tre bildene skal ha en liten sort ramme rundt.. men jeg får ikke dette til... nå finner jeg ikke "bruksanvisningen" for dette lengre..
kan noen hjelpe meg?
litt dumt tidspunkt å spørre om hjelp på, for jeg blir borte i hele morgen... men om noen klarer å fore meg med t-skje på en PM, så hadde jeg blitt sååå lettet!!

Please??
bimi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-12-2006, 00:09   #115
Medlem

tone5020 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sotra
Meldinger: 436
tone5020 har mye å være stolt av.tone5020 har mye å være stolt av.tone5020 har mye å være stolt av.tone5020 har mye å være stolt av.tone5020 har mye å være stolt av.tone5020 har mye å være stolt av.tone5020 har mye å være stolt av.tone5020 har mye å være stolt av.tone5020 har mye å være stolt av.tone5020 har mye å være stolt av.tone5020 har mye å være stolt av.

Dette er en genial tråd, og ganske så berømt Må bare få lov til å abonnere så jeg finner den igjen når jeg skal teste alt dette! Har riktignok bare PS elements 3.0, men tror noen av tingene skal være mulig likevel. Takk til dere som bruker tiden deres på å hjelpe oss ferskinger!
tone5020 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-12-2006, 11:59   #116
Tidl. bruker
Gjest

Skal lage julekort 15*15. hva skal det da stå på resolution? og holder det å bare skrive høyde 15cm og lengde 15 cm? Jeg skrev inn noe på resolution, og nå kommer det ikke tilbake det som sto før når jeg lagde kort
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-12-2006, 12:02   #117
Supermedlem

Solveham sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Meldinger: 617
Solveham har mye å være stolt av.Solveham har mye å være stolt av.Solveham har mye å være stolt av.Solveham har mye å være stolt av.Solveham har mye å være stolt av.Solveham har mye å være stolt av.Solveham har mye å være stolt av.Solveham har mye å være stolt av.Solveham har mye å være stolt av.Solveham har mye å være stolt av.Solveham har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av ElinK
Skal lage julekort 15*15. hva skal det da stå på resolution? og holder det å bare skrive høyde 15cm og lengde 15 cm? Jeg skrev inn noe på resolution, og nå kommer det ikke tilbake det som sto før når jeg lagde kort
Mener at Cilo snakka om minst 300 i oppløsning for at det skulle bli fint. Jeg valgte 96 på mitt julekort, og det er ingen som reagerer på det, men jeg ser selv at bildene er mer kornete enn de er normalt. *lærer så lenge jeg lever*
Solveham er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-12-2006, 12:28   #118
Seniormedlem

Alfa sin avatar

Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.

Sitat:
Cilo skrev resolution på ca 300 ja. Jeg brukte det på mine julekort og det ble bra
Gammel 10-12-2006, 12:51   #119
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Alfa
Cilo skrev resolution på ca 300 ja. Jeg brukte det på mine julekort og det ble bra
Hva betyr egentlig resolution? skriver man noe på pix øverst?
Gammel 10-12-2006, 12:58   #120
Seniormedlem

Alfa sin avatar

Sitat:
Hva betyr egentlig resolution? skriver man noe på pix øverst?

Resolution betyr Oppløsning. HVis du velger bildestørrelse 15cmx15cm og oppløsning 300 pixels/inch, så trenger du vel ikke å skrive noe i pix.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:14.