Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-12-2006, 13:09   #121
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Tips og triks i Photoshop!

Sitat:
Opprinnelig postet av Alfa
Resolution betyr Oppløsning. HVis du velger bildestørrelse 15cmx15cm og oppløsning 300 pixels/inch, så trenger du vel ikke å skrive noe i pix.
har man samme oppløsning på bildene man legger inn? Tusen takk for hjelp!
Og skal det stå pixels/inch eller pixles/cm ved oppløsningen?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-12-2006, 13:11   #122
Seniormedlem

Alfa sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 2,254
MP Rating: 0% (0)
Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av ElinK
har man samme oppløsning på bildene man legger inn? Tusen takk for hjelp!
Og skal det stå pixels/inch eller pixles/cm ved oppløsningen?

Jeg hadde det jeg ja
Gammel 10-12-2006, 13:23   #123
Seniormedlem

Skytte75 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 2,679
Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.

*abonnere*

En super tråd .

Skytte75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-12-2006, 15:53   #124
Medlem

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 161
bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Skytte75
*abonnere*

En super tråd .
Takk for mange gode tips, måtte skaffe meg fotoshop etter å ha lest denne tråden. fikk programmet i går og innbilte meg at jeg skulle få laget årets julekort

Tatt meg litt vann over hodet kanskje, men har et enkelt liggende, på format 15x15, noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal få fremkalt dette, prøvde å laste det ned til eurofoto, men lykkes ikke. Hjelp ikke så god tid før jul akkurat.

Håper på noen gode råd

Hilsen frøken aldri tidlig ute...
bittelill er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-12-2006, 16:22   #125
Seniormedlem

Alfa sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 2,254
Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av bittelill
Takk for mange gode tips, måtte skaffe meg fotoshop etter å ha lest denne tråden. fikk programmet i går og innbilte meg at jeg skulle få laget årets julekort

Tatt meg litt vann over hodet kanskje, men har et enkelt liggende, på format 15x15, noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal få fremkalt dette, prøvde å laste det ned til eurofoto, men lykkes ikke. Hjelp ikke så god tid før jul akkurat.

Håper på noen gode råd

Hilsen frøken aldri tidlig ute...

Har du prøvd elitefoto.no ?? Det var der jeg fremkalte mine julekort
Gammel 12-12-2006, 16:34   #126
Seniormedlem

Spruddle sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Midt-norge
Meldinger: 1,441
Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.

Åh, nå fikk jeg lyst på photoshop!! Hva koster det?
Spruddle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-12-2006, 19:22   #127
Supermedlem

Pope sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 1,194
Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.Pope har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Spruddle
Åh, nå fikk jeg lyst på photoshop!! Hva koster det?
Gratis prøveversjon i 30 dager kan lastes ned på deres hjemmesider (http://www.adobe.com/downloads/) eller på www.downloads.com
Gammel 12-12-2006, 21:43   #128
Medlem

bimi sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 157
bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.bimi er fantastisk mot andre.

tenkte jeg skulle vise frem resultatet etter all hjelpen jeg har fått her i Juni-klubben!!
Tusen takk!!

ganske stolt!!
http://www.nybaktmamma.com/plassen/a...1&d=1165763020
bimi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-12-2006, 22:17   #129
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,372
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av bimi

tenkte jeg skulle vise frem resultatet etter all hjelpen jeg har fått her i Juni-klubben!!
Tusen takk!!

ganske stolt!!
http://www.nybaktmamma.com/plassen/a...1&d=1165763020
WOW, så flott!! Det ble lekkert jah!!

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-12-2006, 22:18   #130
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,372
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Alfa
Har du prøvd elitefoto.no ?? Det var der jeg fremkalte mine julekort
Der får du kortene på 3 dager også!!

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:19.