Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-11-2007, 10:42   #181
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,372
MP Rating: 0% (0)
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.
Sv: Tips og triks i Photoshop!

Sitat:
Opprinnelig postet av Rebekk@
Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn snøkrystall-brush/eller bilde eller hva jeg skal kalle det???
Trykk på Custom Shape Tool (hurtigtast U );

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Så trykker du på Shape (og også style og color for å få den stilen/fargen du vil ha på snøflaket);

Der kan du velge diverse former, bl.a Snøflak! (Om du ikke har en veldig gammel versjon da, jeg vet ikke om det er snøflak på alle! ) Om du ikke får opp så mange former, så kan det være at den ikke er stilt inn på å vise alle formene som er der. Da trykker du på denne;

Trykk "ALL", så får du opp alle formene!

Var det dette du mente? Lykke til!

2006

2008

Sist endret av Cilo; 05-11-2007 kl 10:51.
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 14:46   #182
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,248
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

:danser::danser:

Denne tråden er bare GULL!!!
Kjempebra
Cilo:
Gammel 05-11-2007, 19:57   #183
Medlem

RoSiKa sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 249
RoSiKa er fantastisk mot andre.RoSiKa er fantastisk mot andre.RoSiKa er fantastisk mot andre.RoSiKa er fantastisk mot andre.RoSiKa er fantastisk mot andre.RoSiKa er fantastisk mot andre.RoSiKa er fantastisk mot andre.RoSiKa er fantastisk mot andre.RoSiKa er fantastisk mot andre.RoSiKa er fantastisk mot andre.RoSiKa er fantastisk mot andre.

Denne må jeg bare abbonere på! Strålende tråd!!!

Storesøster 15.10.03 Lillesøster 07.07.07

(Sn@rtM@mm@)
RoSiKa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2007, 09:44   #184
Supermedlem

lykkeliten84 sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 828
lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.

Jeg har tatt et bilde som ble litt uklart. Kan man rette det opp i PS?
Gammel 06-11-2007, 12:04   #185
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av lykkeliten84
Jeg har tatt et bilde som ble litt uklart. Kan man rette det opp i PS?
Om det ikke er så veldig uskarpt, så kan du jo prøve å bruke Filter - Sharpen!

Ellers er jeg interessert i tips om å gjøre det på en bedre måte jeg også!

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2007, 14:09   #186
VIP-Medlem

Emmami sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 5,331
Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.

Du får kanskje litt bedre kontroll ved å bruke Unsharp Mask? (Filter - Unsharp Mask blir det vel)

Noen ganger hjelper det å øke kontrasten litt også.
Gammel 06-11-2007, 14:51   #187
Supermedlem

lykkeliten84 sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 828
lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.

JIPPI
Takk for god hjelp!
Gammel 06-11-2007, 21:01   #188
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2006
Sted: i havgapet
Meldinger: 659
MP Rating: 100% (3)
Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.

Noen som har litt mer peiling en meg på PS som kan hjelpe meg?? Har laget et takkekort som jeg er ganske fornøyd med.. har lyst å fremkalle dette på f.eks fotoknudsen.. men hva skal jeg lagre det som for å få bra nok kvalitet?? Lagrer jeg det som jpg blir det jo bare på 135 kb... (selv med beste kvalitet..)

Noen som kan hjelpe?

mars 06
juli 07
Ninnin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2007, 21:57   #189
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2006
Sted: i havgapet
Meldinger: 659
MP Rating: 100% (3)
Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.

og om dere skal fremkalle bilder i f.eks 15 x 15 cm, hvor gjør dere dette??

mars 06
juli 07
Ninnin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2007, 23:47   #190
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Ninnin
og om dere skal fremkalle bilder i f.eks 15 x 15 cm, hvor gjør dere dette??
www.elitefoto.no Da får du med konvolutter i prisen også!

2006

2008
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:20.