Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-02-2007, 01:52   #141
Supermedlem

Procontra sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 536
MP Rating: 0% (0)
Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.
Sv: Tips og triks i Photoshop!

Tror ikke du får endret filer du har tviket på lagvis i ettertid jeg, og ikke er det vel så mye annet du kan lagre dem som heller.
Procontra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-02-2007, 08:00   #142
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,372
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av mindre mage

Takk for svar, men hva skulle jeg ha lagret det som, da?
psd.!!

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-02-2007, 12:15   #143
Medlem

mindre mage sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 410
mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cilo
psd.!!

Mamma til 3 søte små: 1999, 2002 og 2006
mindre mage er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-02-2007, 13:28   #144
Supermedlem

Procontra sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 536
Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.Procontra har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cilo
psd.!!
Får man redigert lagene etter at bildet er lagret i Psd da?
Procontra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-02-2007, 13:45   #145
Supermedlem

IngentingTingeling sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,131
IngentingTingeling har slått av rykte

*abonnere*

IngentingTingeling er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-02-2007, 13:46   #146
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tobie
Får man redigert lagene etter at bildet er lagret i Psd da?
Så lenge man ikke har slått lagene sammen (Flatten image e.l), så får man det ja.

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-02-2007, 13:47   #147
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av mindre mage
Mulig jeg er helt på viddene, nå, men.....

Når jeg har laga noe i photoshop og "slått sammen" lag og lagret som PDF - fil så skulle jeg vel kunne gå inn og endre på ting seinere? Går det an å skille laga igjen? Hmmmm....
Håper noen kan svare meg fort....
Ah...leste dette først nå! Du må alltid lagre som .psd FØR du slår sammen lagene, for når dette er gjort får du ikke redigert mer!

2006

2008
Gammel 20-02-2007, 11:02   #148
Medlem

mindre mage sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 410
mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.mindre mage er fantastisk mot andre.

CILO:Takk for din tålmodighet, vet du har sagt det før, men jeg hadde visst husket det ut.....

Sitat:
Du må dele ut rykte til andre brukere før du kan gi til Cilo igjen.

Mamma til 3 søte små: 1999, 2002 og 2006
mindre mage er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2007, 22:06   #149
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Sepia og Glow

Jeg har tre bilder jeg skal fremkalle på lerret, og har da fikset litt på dem i photoshop.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

En liten oppskrift!

For å få bildet i sepia kan du trykke på Image - Adjustment - Desaturate, det blir da sort-hvitt. Så trykker du Image - Adjustments - Hue/Saturation, krysser av for colorize, setter Hue til ca 30 )justér som det passer deg).

For å få "glød" i bildet velger du Filter - Distort - Diffuse Glow

2006

2008

Sist endret av Cilo; 08-03-2007 kl 22:51.
Gammel 09-03-2007, 06:51   #150
Seniormedlem

Alfa sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 2,254
Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.Alfa har en strålende fremtid.

Cilo: Så nydelige bildene ble !!!(de var fine før og ja )

Har og vurdert å bestille bilder over på lerret. Så Fotoknudsen har fått dette tilbudet nå. Og nå har jeg jo fått ei nydelig oppskrift til å gjøre bildene kjempefine på lerret. PAsser fint til det nye kjøkkenet som skal bli.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:15.