Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack (14) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-08-2005, 11:34   #21
Medlem
 
Gunders sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 423
MP Rating: 0% (0)
Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Ikke har vi Ultra i Bergen.Ikke har vi Smart Club heller.Er det noen som har Oreos her i byen? Neida.
__________________
Gunders er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-08-2005, 11:53   #22
Veteranmedlem
 
TinkyWinky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 4,032
MP Rating: 0% (0)
TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Åh nei.... Hvordan skal det gå med vektNEDgangennå da? Denne kaka er jo bare det beste som finnes!!! MÅ bare prøves!
__________________
TinkyWinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-08-2005, 12:09   #23
Medlem
 
elisemoren sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 57
MP Rating: 0% (0)
elisemoren har en aura rundt seg.elisemoren har en aura rundt seg.elisemoren har en aura rundt seg.elisemoren har en aura rundt seg.elisemoren har en aura rundt seg.elisemoren har en aura rundt seg.elisemoren har en aura rundt seg.elisemoren har en aura rundt seg.elisemoren har en aura rundt seg.elisemoren har en aura rundt seg.elisemoren har en aura rundt seg.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Denne høres super ut, men det kan jo virke som man ikke får tak i Oreo kjeksene i Bergen. Går det an å erstatte de med sjokoladekjeks med fyll i? Jeg har aldri smakt Oreos, men jeg har smakt kaken på Peppes(favorittkaken min), så jeg vet ikke om de smaker annerledes enn sjokoladekjeks..
__________________
Elisemoren, Celina og Nicholas
(også pappa Tommy, men han får logge seg inn på en pappa side )
Nicholas f: 23.januar 2005, Celina f: 20.juni 2007
Han: 3120 gr, 49 cm, Hun: 3840 gr, 52 cm



elisemoren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-08-2005, 12:11   #24
VIP-Medlem
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 5,182
MP Rating: 0% (0)
Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.Irma har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Yummi! Kaka så god ut. Hva smaker det egentlig av den Oreokjeksen?

Kanskje jeg skal starte nettbutikk med Oreokjeks, for de stakkarene som ikke her slike i nærbutikken? Får stikke innom å se om Meny har, hvis ikke blir det en tur til Deli eller SmartClub.
__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2005, 12:49   #25
toto
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Jeg vil også lage kake!! Men her finner jeg ikke oreo kjeks . Hvis noen vet om en annen kjeks som kan erstatte den så si ifra. Ellers må jeg vente til noen kjente drar til Oslo (eller USA) og det kan jo ta lang tid.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2005, 13:02   #26
Seniormedlem
 
siwen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,550
MP Rating: 0% (0)
siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Nå fikk jeg lyst på kake ja.. og oreo kjeks også, men finnes det her i ødemarka da? Neppe
__________________
Siwen & Bjørnar 11.11.2008 4270 g. og 51 cm
Mathias (2005)& Sondre (2002)
Husbyggingstråden min
siwen er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2005, 13:03   #27
Supermedlem
 
Babyboo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ski
Meldinger: 716
MP Rating: 0% (0)
Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av toto
Jeg vil også lage kake!! Men her finner jeg ikke oreo kjeks . Hvis noen vet om en annen kjeks som kan erstatte den så si ifra. Ellers må jeg vente til noen kjente drar til Oslo (eller USA) og det kan jo ta lang tid.
Om du ikke bor så langt unna svenskegrensa, så har dem Oreo-kjeks i Sverige!
__________________
Babyboo og Niclas f 03.01.03


Min MOBILBLOGG
Babyboo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2005, 13:04   #28
Veteranmedlem
 
(H)ilder sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Troms
Meldinger: 3,475
MP Rating: 100% (1)
(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

NAM!

Denne oppskriften skulle jeg sett før jeg klarte pakke i meg 1/2 kg med oreos på to dager (Venninnen min fra usa kom hjem og hadde med en gigapakke av herlighetene)
__________________
Johannes 26 mars- 04
Nora 04 september- 07

(H)ilder er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2005, 13:05   #29
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 6,020
MP Rating: 0% (0)
mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Capella
Kaka ER himmelsk!
Det kan jeg signere,den er NYDELIG!!
__________________
mamma_nemi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2005, 13:05   #30
Medlem
 
Gunders sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 423
MP Rating: 0% (0)
Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Homemade Oreo Cookies
by Sarah Slater

2 (2-layer) packages devil's food cake mix
4 eggs
1 1/2 cups shortening
8 ounces cream cheese, softened
1/2 cup butter, softened
3 1/2 cups powdered sugar
1 teaspoon vanilla extract
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Preheat oven to 350 degrees F. Combine cake mixes and eggs in large bowl; mix well with fork. Cut in shortening until crumbly. Shape into balls and place on ungreased cookie sheet. Bake for 9 minutes or until tops are cracked. Cool completely.

Combine cream cheese, butter, powdered sugar and vanilla in mixer bowl and beat together. Spread between two cookies.

Hmm...
__________________
Gunders er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
oreo, oreokake

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Livet er Heeerlig: Kakeoppskrift Denne diskusjonen Refback 11-11-2008 21:07
Bake-tråd! - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 07-11-2008 13:34
Oreo kake - Mammanett Denne diskusjonen Refback 26-10-2008 19:29
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 19:16
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 17:39
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 23-10-2008 07:53
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 22-10-2008 21:21
Livet er Heeerlig: august 2008 Denne diskusjonen Refback 21-10-2008 22:50
oriokake Denne diskusjonen Refback 17-10-2008 19:13
Oppskrift på oreo dream? - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 16-10-2008 19:02
Livets lyse side: Som en nydelig drøm - Oreo kake Denne diskusjonen Refback 15-10-2008 17:41
Silje's blogg: Oreo kake! Denne diskusjonen Refback 13-10-2008 17:58
Oreo kake?? - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 12-10-2008 13:54
- Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 16:00


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:31.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com