Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-11-2005, 11:45   #121
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av JannickeHelen
Her i Trondheim har de oreokjeks på Smart Club.
Kanskje de har det på de andre Smart Club i landet??
Åh.. da må jeg en tur til Trondheim å kjøpe tror jeg!!!!!!
For den kaka er NYDELIG (aldri bakt den selv)

Farlig å lese slike oppskrifter når man er på slankekur da!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-11-2005, 11:59   #122
Supermedlem
 
Flying Biscuit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,080
MP Rating: 100% (2)
Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Ikke alltid de har det på SmartClub. De sliter med å klare å skaffe de sier de. Men de hadde visst hatt det en gang i høst. Men var jeg innom akkurat da? Nei.
__________________
Storebror født mars 05
Lillesøster kom 19.10.07
Flying Biscuit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-11-2005, 12:03   #123
Medlem
 
Marit77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 219
MP Rating: 0% (0)
Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.Marit77 er bare skikkelig grei.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Takk for oppskrift. Nå skal det bakes
Marit77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-11-2005, 18:11   #124
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 2,352
MP Rating: 0% (0)
Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Nordlyset79
Til kaken trenger du to og en halv pakke med kjeks..
Min "stakkars lille" pakke er på 330 gram, men den virker liten likevel
__________________
Vår etterlengtede sønn Eirik ble født i mars 2005
Meg_selv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-11-2005, 11:24   #125
Seniormedlem
 
Bollemor75 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,067
MP Rating: 0% (0)
Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Nå har de store pakker med oreo-kjeks på smartclub igjen... Min kjære kjøpte en pakke til meg igår på 1,3 kg.. Så da er det vel akkurat nok til å bake den kaka, og at jeg kan smake litt kjeks...
__________________
Bollemor75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-12-2005, 17:16   #126
Medlem
 
Lillepia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 352
MP Rating: 0% (0)
Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.Lillepia er fantastisk mot andre.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Kjøpte en pakke med OREO kjeks på smart-club i trondheim i går. Kostet kr. 99,- for 1320 g.
Skal prøve den kaken, men må få tak i Sjokolademousse først
__________________
Lillepia -98 -00 -03


Murstein og mørtel skaper et hus, men barnelatter skaper et hjem
Lillepia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-12-2005, 19:09   #127
Supermedlem
 
Nordlyset79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Nordlæning i Bergen
Meldinger: 959
MP Rating: 0% (0)
Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Gunders
Frieles kafé på Bergen Jernbanestasjon har Oreoskake!!!! Kanskje vi burde ha et kaketreff??
Har sett den på cafeen på bystasjonen også..
__________________
Mamma til Noah

Født 23.04.05
3900 g og 52 cm

Hvis du alltid sier "vi får se", hender det aldri noe.
Nordlyset79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-12-2005, 22:39   #128
Veteranmedlem
 
TinkyWinky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 4,009
MP Rating: 0% (0)
TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Bare jeg som synes det ble litt veeeel mye kremsmak? ER ikke så glad i kremfløte, synes det øverste laget med kun krem gjorde kaka litt kvalm.. Er det krem på Peppes-kaka da? Ser for meg et eller annet med hvit sjokolade på toppen isteden for jeg..
__________________
TinkyWinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-12-2005, 00:30   #129
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av TinkyWinky
Bare jeg som synes det ble litt veeeel mye kremsmak? ER ikke så glad i kremfløte, synes det øverste laget med kun krem gjorde kaka litt kvalm.. Er det krem på Peppes-kaka da? Ser for meg et eller annet med hvit sjokolade på toppen isteden for jeg..
Jamen.. det kremlaget var jo suuuuuupertynt????
Synes ikke det smakte no særlig mye krem jeg da.. men det er nå min smak

Men neste gang skal jeg bruke litt mer kjeks i bunnen.. synes den ble hard jeg?!
3pk kjeks tror jeg blir best
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-12-2005, 01:24   #130
Supermedlem
 
Karly sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 765
MP Rating: 0% (0)
Karly har en strålende fremtid.Karly har en strålende fremtid.Karly har en strålende fremtid.Karly har en strålende fremtid.Karly har en strålende fremtid.Karly har en strålende fremtid.Karly har en strålende fremtid.Karly har en strålende fremtid.Karly har en strålende fremtid.Karly har en strålende fremtid.Karly har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Mmm, denne skal jeg nok prøve. Så kjempegod ut!
__________________
Mamma til f.-04, og f. -07 og f.09

Karly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
oreo, oreokake


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:45.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com