Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack (14) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-09-2005, 12:35   #71
Supermedlem
 
Orchid sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 729
MP Rating: 100% (8)
Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Tusen takk for oppskrift på en deilig og lettvint kake! Det tok litt tid å lage den, og litt oppvask var det og Men det var absolutt verdt det! Tok halve kaken til svigers i går og fikk masse skryt for den Skal absolutt lage den igjen.
__________________
Prinsesse Charlotte Amalie er født 28 Juni 2007
Orchid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2005, 12:39   #72
Seniormedlem
 
Jannis sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: I enebolig
Meldinger: 1,973
MP Rating: 0% (0)
Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Jeg vil også lage OREO kake, men får ikke tak i riktige kjeks. Er det noen andre jeg kan bruke i stedenfor?
__________________
Mamma til gutt -95, gutt -98, gutt f/d -03 og jente -05

Some people only dream of angels. I got to hold one...
Jannis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2005, 14:17   #73
Medlem
 
Knuffels sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Sørlandet
Meldinger: 187
MP Rating: 0% (0)
Knuffels er et navn alle kjenner.Knuffels er et navn alle kjenner.Knuffels er et navn alle kjenner.Knuffels er et navn alle kjenner.Knuffels er et navn alle kjenner.Knuffels er et navn alle kjenner.Knuffels er et navn alle kjenner.Knuffels er et navn alle kjenner.Knuffels er et navn alle kjenner.Knuffels er et navn alle kjenner.Knuffels er et navn alle kjenner.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Å herlighet! Dette så godt ut, ja! Men er disse kjeksene å oppdrive på sørlandet tro??? Noen som vet?
__________________
Knuffels, Tulla (februar '04) & Storebror (november '01)
Knuffels er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2005, 15:04   #74
Veteranmedlem
 
TinkyWinky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 4,032
MP Rating: 0% (0)
TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Har dere Trondheimsdamer vært på Ultra alle sammen eller??? Tok endelig turen dit i dag for å kjøpe Orio-kjeks. Èn pakke igjen... Typisk! Bare 175 gr i en pakke...

__________________
TinkyWinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2005, 22:01   #75
Supermedlem
 
fabel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 1,201
MP Rating: 0% (0)
fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Har siklet på Oreo-kake i åresvis, men ikke funnet kjeksene her i Bergen
Noen som vet om det i det heletatt finnes slike kjeks her?
Er det ingen hjemmeværende NM-ere som vil ha en bijobb som Oreo-distributør da?
__________________
fabel, Håvard og Amund
~~~~~16.11.2002~~~26.02.2007~
fabel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2005, 23:52   #76
Medlem
 
Hannahmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nå i Telemark
Meldinger: 346
MP Rating: 0% (0)
Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Noen som aner hvor/om man får tak i denne kjeksen i Porsgrunn/Skiens området?????? Jeg vil prøve denne nemlig, men får jo ikke tak i kjeksen.
__________________
Trollungen og moder`n
Hannahmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2005, 23:53   #77
Supermedlem
 
cormatic sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 1,110
MP Rating: 0% (0)
cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Gunders
Får gå på Oreos-jakt en av dagene jeg da!
Ser du bor i Bergen, og de har ikke på noen butikker her (om du skulle finne, må du si fra hvor)
Du kan jo få noen som bor i Oslo til å kjøpe for deg, det gjorde jeg!
__________________
11.05.03
29.09.07
Bloggen min!
cormatic er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2005, 13:29   #78
Supermedlem
 
Gina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 862
MP Rating: 0% (0)
Gina er et navn alle kjenner.Gina er et navn alle kjenner.Gina er et navn alle kjenner.Gina er et navn alle kjenner.Gina er et navn alle kjenner.Gina er et navn alle kjenner.Gina er et navn alle kjenner.Gina er et navn alle kjenner.Gina er et navn alle kjenner.Gina er et navn alle kjenner.Gina er et navn alle kjenner.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Kjempegod kake. Tusen takk for oppskrift.Jeg spiste kake til frokost. VAr så spent på hvordan den smakte.
Bunnen min ble så hard. Skal den være det? Mulig jeg knuste kjeksen altfor mye??

Jeg fikk tak i Oreokjeks på Jacobs på Holtet/Ekeberg/Nordstrand. Kostet en formue men kjeksen var dødsgod. Valgte den med hvitt trekk på. Jammi.
Er spent på å høre mannens dom i kveld.
__________________
Hilsen Gina,
mamma`n til
Storebror desember `01 og Lillebror august `05

Gina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-09-2005, 01:27   #79
Medlem
 
Gunders sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 423
MP Rating: 0% (0)
Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av cormatic
Ser du bor i Bergen, og de har ikke på noen butikker her (om du skulle finne, må du si fra hvor)
Du kan jo få noen som bor i Oslo til å kjøpe for deg, det gjorde jeg!
Kom hjem fra Mallorca i går og der hadde de Oreos i bøtter og spann.Så kjøpte litt da veit du.Ellers så kom jeg over noen wannabe-oreo-småkaker fra Nestlè som fungerer veldig bra som erstatning for OREOS,men om de har dette produktet her i landet veit jeg lite om.
Produktet heter Negresco og de er jækli gode
__________________

Sist endret av Gunders; 26-09-2005 kl 01:32.
Gunders er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-09-2005, 14:34   #80
Seniormedlem
 
a9ta sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,766
MP Rating: 0% (0)
a9ta har en strålende fremtid.a9ta har en strålende fremtid.a9ta har en strålende fremtid.a9ta har en strålende fremtid.a9ta har en strålende fremtid.a9ta har en strålende fremtid.a9ta har en strålende fremtid.a9ta har en strålende fremtid.a9ta har en strålende fremtid.a9ta har en strålende fremtid.a9ta har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Ååå! MÅ må må prøve!!!!
__________________
__________________
blablablabla blabla bla blablabla blaaaaaa...
a9ta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
oreo, oreokake

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Livet er Heeerlig: Kakeoppskrift Denne diskusjonen Refback 11-11-2008 21:07
Bake-tråd! - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 07-11-2008 13:34
Oreo kake - Mammanett Denne diskusjonen Refback 26-10-2008 19:29
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 19:16
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 17:39
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 23-10-2008 07:53
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 22-10-2008 21:21
Livet er Heeerlig: august 2008 Denne diskusjonen Refback 21-10-2008 22:50
oriokake Denne diskusjonen Refback 17-10-2008 19:13
Oppskrift på oreo dream? - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 16-10-2008 19:02
Livets lyse side: Som en nydelig drøm - Oreo kake Denne diskusjonen Refback 15-10-2008 17:41
Silje's blogg: Oreo kake! Denne diskusjonen Refback 13-10-2008 17:58
Oreo kake?? - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 12-10-2008 13:54
- Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 16:00


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:25.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com