Tusen takk for oppskrift på en deilig og lettvint kake! Det tok litt tid å lage den, og litt oppvask var det og Men det var absolutt verdt det! Tok halve kaken til svigers i går og fikk masse skryt for den Skal absolutt lage den igjen.
Har dere Trondheimsdamer vært på Ultra alle sammen eller??? Tok endelig turen dit i dag for å kjøpe Orio-kjeks. Èn pakke igjen... Typisk! Bare 175 gr i en pakke...
Har siklet på Oreo-kake i åresvis, men ikke funnet kjeksene her i Bergen
Noen som vet om det i det heletatt finnes slike kjeks her?
Er det ingen hjemmeværende NM-ere som vil ha en bijobb som Oreo-distributør da?
__________________ fabel, Håvard og Amund
~~~~~16.11.2002~~~26.02.2007~
Ser du bor i Bergen, og de har ikke på noen butikker her (om du skulle finne, må du si fra hvor)
Du kan jo få noen som bor i Oslo til å kjøpe for deg, det gjorde jeg!
Kjempegod kake. Tusen takk for oppskrift.Jeg spiste kake til frokost. VAr så spent på hvordan den smakte.
Bunnen min ble så hard. Skal den være det? Mulig jeg knuste kjeksen altfor mye??
Jeg fikk tak i Oreokjeks på Jacobs på Holtet/Ekeberg/Nordstrand. Kostet en formue men kjeksen var dødsgod. Valgte den med hvitt trekk på. Jammi.
Er spent på å høre mannens dom i kveld.
__________________ Hilsen Gina,
mamma`n tilStorebror desember `01 og Lillebror august `05
Ser du bor i Bergen, og de har ikke på noen butikker her (om du skulle finne, må du si fra hvor)
Du kan jo få noen som bor i Oslo til å kjøpe for deg, det gjorde jeg!
Kom hjem fra Mallorca i går og der hadde de Oreos i bøtter og spann.Så kjøpte litt da veit du.Ellers så kom jeg over noen wannabe-oreo-småkaker fra Nestlè som fungerer veldig bra som erstatning for OREOS,men om de har dette produktet her i landet veit jeg lite om.
Produktet heter Negresco og de er jækli gode