Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-11-2005, 21:03   #111
Kattelady
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Tjorven75
Det var et urettferdig spørsmål. Det er en tid for alt. Det er IKKE tid for å telle kalorier når man spiser oreo-kake.
signerer denne jeg Når man spiser Oreokake er det kun tid til en ting: Å NYTE DEN!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2005, 19:36   #112
Supermedlem

RikkesMamma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Arendal
Meldinger: 1,316
MP Rating: 0% (0)
RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.RikkesMamma er et navn alle kjenner.

Da har jeg vært i usa. Og jeg kjøpte med meg hjem 1,5kg Oreo kjeks.
Gammel 06-11-2005, 20:13   #113
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Kattelady
signerer denne jeg Når man spiser Oreokake er det kun tid til en ting: Å NYTE DEN!!
Signerer!
Var idag å spiste PeppesPizza sin variant.

Uten et fnugg av dårlig samvittighet. Fordi den er bare så hiiiiimeeelsk god!!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2005, 14:32   #114
Kattelady
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av tupsi80
Signerer!

Uten et fnugg av dårlig samvittighet. Fordi den er bare så hiiiiimeeelsk god!!!
Ja den er virkelig himmelsk god! Jeg pleier å kjøpe Oreo Dream-kaken på Deli de Luca
Gammel 07-11-2005, 23:24   #115
Medlem

Malene sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 289
Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.Malene er som en lysfontene.

Denne fikk jeg lyst til å lage, men mest av alt lyst til å smake!
Malene er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2005, 23:31   #116
Supermedlem

LizzAilen sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Her i landet :)
Meldinger: 505
LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.LizzAilen er som en lysfontene.

vil ha oreo kjeks!!!!
Gammel 08-11-2005, 05:06   #117
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 9,358
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av tupsi80
Å det skal jeg spise idag!

Vi savner deg!
tinwin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2005, 09:51   #118
MTB
Seniormedlem

MTB sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 2,478
MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.

TUSEN TAKK FOR KJEMPEGOD OPPSKRIFT IMPALA!!!Laget den i går, og har aldri fått så mye skryt for en kake før, og ikke bare det, kaka ble nesten spist opp
Gammel 21-11-2005, 12:58   #119
Medlem

Gunders sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 423
Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.Gunders er som en lysfontene.

Frieles kafé på Bergen Jernbanestasjon har Oreoskake!!!! Kanskje vi burde ha et kaketreff??
Gammel 21-11-2005, 18:41   #120
Supermedlem

Flying Biscuit sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,080
MP Rating: 100% (2)
Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.

Henta meg stor pakke på posten i dag. Ei venninne i USA har hjulpet meg til en stor forsyning med oreo kjeks. Hun hadde føyd til et par varianter av kjeksen også, så det blir spennende. Av og til er det en fordel at venner bor langt unna også.
Svar

Stikkord
oreo, oreokake

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:49.