Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack (14) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-10-2005, 16:58   #91
Veteranmedlem
 
Tjorven75 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,616
MP Rating: 0% (0)
Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Karius
KAn noen være så snill å fortelle meg hvor jeg får tak i denne kjeksen i Asker/Bærums traktene?
Nå har jeg trålet de fleste matbutikkene rundt for å få tak i den så jeg kan lage kaken men uten hell

Noen som vet?
De har den på Ultra på Bryn, så det skulle kanskje være mulig å få tak i den på Ultra på Sandvika Storsenter (eller hva det nå heter).

De har 10-pack på Smart club hvis du beveger deg innover mot Oslo Øst innimellom. (Mye billigere enn å kjøpe på Ultra).

De har dem på Deli DeLuca også, men da blir kaka ganske så dyr.
__________________
Tjorven
stolt mor til snuppa (januar 2005) og knerten (oktober 2007)
Tjorven75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 17:31   #92
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: svelvik
Meldinger: 281
MP Rating: 0% (0)
Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.Anettemor er bare skikkelig grei.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

genial oppskift
__________________
stor klem fra anettemor
Anettemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 17:35   #93
Seniormedlem
 
Andreasmor 72 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 2,568
MP Rating: 0% (0)
Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Karius
KAn noen være så snill å fortelle meg hvor jeg får tak i denne kjeksen i Asker/Bærums traktene?
Nå har jeg trålet de fleste matbutikkene rundt for å få tak i den så jeg kan lage kaken men uten hell

Noen som vet?
De har den på Ultra på Storsenteret i Sandvika!
__________________

Andreas ble født 7 mai 2005 22.09.06
Andreasmor 72 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 18:28   #94
Seniormedlem
 
Impala sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Asker
Meldinger: 1,781
MP Rating: 0% (0)
Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Andreasmor 72
De har den på Ultra på Storsenteret i Sandvika!
Det er der jeg har kjøpt mine kjeks! De skal visstnok ha på Ultra i Asker også, men der har det alltid vært utsolgt når jeg har vært der

Gøy at så mange liker den!

Impala
__________________



til Julie (juni 2001) og Martin (september 2004)


Impala er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 18:52   #95
Supermedlem
 
Nordlyset79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Nordlæning i Bergen
Meldinger: 959
MP Rating: 0% (0)
Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.Nordlyset79 er fantastisk mot andre.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Tjorven75
Nei, jeg syntes ikke den smakte ost. Brukte philadelfiaost, ikke tines. Kan det være grunnen?
Jeg brukte Tine osten, så da var det kanskje det som gjorde utslaget.
__________________
Mamma til Noah

Født 23.04.05
3900 g og 52 cm

Hvis du alltid sier "vi får se", hender det aldri noe.
Nordlyset79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 19:01   #96
Supermedlem
 
Heddajenta83 sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: her
Meldinger: 638
MP Rating: 0% (0)
Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne kjeksen? Bor i Hamar
__________________
Heddajenta83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2005, 15:33   #97
Veteranmedlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,590
MP Rating: 0% (0)
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Når jeg skulle ha kjeks når jeg var innover til Oslo en tur så var både Ultra i Sandvika og Asker tomme, og det ville ta litt tid før de fikk dem inn igjen. Kan jo hende det har blitt nå. Jeg fikk i alle fall tak i på Centra på Høvik.
__________________
Elisabet og de tre små troll -02, -04 og -06
Elisabet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2005, 17:03   #98
Seniormedlem
 
Klosetta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 2,361
MP Rating: 0% (0)
Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Elisabeth: Har du sjekka Tønsberg?? Er de ikke å få tak i her??

Har ei venninne som kommer fra Oslo, hun har med kjeks og i kveld skal vi lage kake!!!
__________________
Denne signatur har blitt slettet, fordi den strider mot Signaturreglene
Har du spørsmål vedrørende dette vennligst ta kontakt med:
Helene Harefrøken - Moderator
Klosetta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2005, 17:22   #99
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 2,339
MP Rating: 0% (0)
Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

På Marsklubbtreff på Peppes smakte jeg herligheten rett før vi skulle til Spania. Og i Spania gumlet vi kjeks, originale, og med hvitt eller brunt sjokoladetrekk på. De originale ble vinneren. Men skal vi bruke den stakkars lille pakken vi kjøpte med hjem til kake... Hm. Må tenke litt på det, men takk for oppskriften!
__________________
Vår etterlengtede sønn Eirik ble født i mars 2005
Meg_selv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2005, 18:35   #100
Veteranmedlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,590
MP Rating: 0% (0)
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Klosetta
Elisabeth: Har du sjekka Tønsberg?? Er de ikke å få tak i her??

Har ei venninne som kommer fra Oslo, hun har med kjeks og i kveld skal vi lage kake!!!
Du finner ikke Oreokjeks i Tønsberg, hvis du skulle finne det noe sted så må du gi meg beskjed. Meny på Eiktoppen har vurdert å ta det inn, men har ikke sjekket noe mere med dem enn de 3 gangene jeg ringte. Meny på Indre Havn i Sandefjord skal få inn de kjeksa veldig snart. Skulle hatt dem nå, men de var forsinket. Tror det er eneste stedet i Vestfold du finner sånne kjeks når de får dem inn.

Lykke til med kakebakingen i kveld. Selv skal jeg lage kaka igjen til mandag. Hele familien venter i spenning for å smake på den. Har jo engasjert alle for å få tak i kjeks nå til bursdagsfeiring.
__________________
Elisabet og de tre små troll -02, -04 og -06
Elisabet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
oreo, oreokake

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Livet er Heeerlig: Kakeoppskrift Denne diskusjonen Refback 11-11-2008 21:07
Bake-tråd! - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 07-11-2008 13:34
Oreo kake - Mammanett Denne diskusjonen Refback 26-10-2008 19:29
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 19:16
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 17:39
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 23-10-2008 07:53
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 22-10-2008 21:21
Livet er Heeerlig: august 2008 Denne diskusjonen Refback 21-10-2008 22:50
oriokake Denne diskusjonen Refback 17-10-2008 19:13
Oppskrift på oreo dream? - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 16-10-2008 19:02
Livets lyse side: Som en nydelig drøm - Oreo kake Denne diskusjonen Refback 15-10-2008 17:41
Silje's blogg: Oreo kake! Denne diskusjonen Refback 13-10-2008 17:58
Oreo kake?? - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 12-10-2008 13:54
- Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 16:00


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:22.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com