Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack (14) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-08-2005, 13:51   #61
toto
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Mmmm... Må på Middelthon en gang til og det litt fort!! Må vente på bilen... Gjett om jeg har lyst på kake nå?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2005, 18:23   #62
Medlem
 
mammatherese sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Ullensaker
Meldinger: 413
MP Rating: 0% (0)
mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Har de den type kjeks på Jacobs på holtet (på ekeberg) )

Den kaken virker helt sykt god. Ma virkelig lage den en dag ja :namnam:
__________________
mammatherese er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2005, 18:38   #63
Ise
Æresmedlem
 
Ise sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: På bygde!
Meldinger: 22,357
MP Rating: 0% (0)
Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Den kjeksen er jo ikke å oppdrive her til lands
__________________
Mamma til 3 gutter.
Ise er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2005, 22:25   #64
Veteranmedlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,590
MP Rating: 0% (0)
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

I kveld har jeg laga kaka. Litt usikker på hvordan jeg skal pynte den på toppen? Sjokoladesausen var jo så innmari rennenes. Satte den i kjøleskapet så kanskje den blir bedre å sprute på. Eller er det noen som gjør det på noen annen måte på toppen?

Kaka skal i alle fall spises i morgen kveld når jeg får besøk. Også har jeg lovet å ta med et par smakebiter på jobben dagen etter. De måtte jo få smake etter alt det styret med den kjeksen de har hørt om.
__________________
Elisabet og de tre små troll -02, -04 og -06
Elisabet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2005, 19:25   #65
Supermedlem
 
Plutseliten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 1,350
MP Rating: 0% (0)
Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

For ei deilig kake. Bakte i går og nå har vi nettopp prøvesmakt. Jentene var helt ville. Denne kommer garantert til å bli laget flere ganger her hjemme!
__________________
Plutseliten, (02), (04) og Edda (06)
Plutseliten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2005, 19:56   #66
Veteranmedlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,590
MP Rating: 0% (0)
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Vi spiste kaka i går kveld vi også, og den var suksess. Tok med restene på jobben i dag, og der var kaka enda mere suksess.

Fikk et tips i dag på jobben at de kan ha OREO-kjeks på innvandrerbutikker som også har en del asiatiske varer. De har ofte litt dilla på amerikanske ting innimellom.
__________________
Elisabet og de tre små troll -02, -04 og -06
Elisabet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2005, 09:52   #67
Medlem
 
mammatherese sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Ullensaker
Meldinger: 413
MP Rating: 0% (0)
mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.mammatherese er et navn alle kjenner.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

jeg leste på nettet nå at de har OREO kjeks på Deli de luca...

:løper og kjøper:
__________________
mammatherese er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2005, 13:08   #68
VIP-Medlem
 
snuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 8,850
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av muffin
Det var jo absolutt en tanke! Her er det jo sa masse variasjoner med oreo-kjeks, men jeg ender alltid opp med den orginale Problemet mitt blir vel Toro mousse! Far se hva slags sjokolademousse de har, for denne kaka ma proves!
Vi kan bytte
Du sender kjeks til meg og jeg mousse til deg

Det var vel en god plan???
__________________
Størstebror - 02.03
Lille Karamell - 09.06
Lille Morell - 02.09
Jeg er visst ferdig som babylager


snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2005, 13:27   #69
Supermedlem
 
Flying Biscuit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,084
MP Rating: 100% (2)
Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.Flying Biscuit har mye å være stolt av.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Lagde kaka med "Madonnas", som jeg fant på Smart Club. De var temmelig like.
Ble god kake det og!!

De sa forresten på Smart Club her i Trondheim, at Oreo-cookies kommer inn igjen. Men det tok litt tid.
__________________
Storebror født mars 05
Lillesøster kom 19.10.07
Flying Biscuit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2005, 08:53   #70
VIP-Medlem
 
snuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 8,850
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Nå har de oreo cookies snackpack på Ultra Trondheim. 29 kr for 175 gr. DYYYYRT!!! Tror nok det går like bra med Madonnas. Er jo samme kjekstype.
__________________
Størstebror - 02.03
Lille Karamell - 09.06
Lille Morell - 02.09
Jeg er visst ferdig som babylager


snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
oreo, oreokake

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Livet er Heeerlig: Kakeoppskrift Denne diskusjonen Refback 11-11-2008 21:07
Bake-tråd! - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 07-11-2008 13:34
Oreo kake - Mammanett Denne diskusjonen Refback 26-10-2008 19:29
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 19:16
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 17:39
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 23-10-2008 07:53
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 22-10-2008 21:21
Livet er Heeerlig: august 2008 Denne diskusjonen Refback 21-10-2008 22:50
oriokake Denne diskusjonen Refback 17-10-2008 19:13
Oppskrift på oreo dream? - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 16-10-2008 19:02
Livets lyse side: Som en nydelig drøm - Oreo kake Denne diskusjonen Refback 15-10-2008 17:41
Silje's blogg: Oreo kake! Denne diskusjonen Refback 13-10-2008 17:58
Oreo kake?? - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 12-10-2008 13:54
- Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 16:00


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:06.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com