Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack (14) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-04-2006, 18:26   #181
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
MP Rating: 0% (0)
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Kjekksen fås kjøpt på nettet: http://trunken.com/index.php?option=...id=11&TreeId=5
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________

Sist endret av Solstråle.; 10-04-2006 kl 18:30.
Solstråle. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 14:46   #182
Veteranmedlem
 
Tjorven75 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,616
MP Rating: 0% (0)
Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Solstråle.
Billig var det jo ikke, men kaka er innmari god den.
__________________
Tjorven
stolt mor til snuppa (januar 2005) og knerten (oktober 2007)
Tjorven75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 15:15   #183
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
MP Rating: 0% (0)
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Tjorven75
Billig var det jo ikke, men kaka er innmari god den.
Jeg vet...
__________________
Solstråle. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 21:00   #184
Supermedlem
 
Kwistin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Ålgård
Meldinger: 1,354
MP Rating: 0% (0)
Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Dette er den lengste tråden om ei kake jeg har sett
__________________
Titter innom i ny og ne
Kwistin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 22:32   #185
Veteranmedlem
 
TinkyWinky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 4,032
MP Rating: 0% (0)
TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Kwistin
Dette er den lengste tråden om ei kake jeg har sett
Og det sier vel ganske mye om kaka...
__________________
TinkyWinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 22:49   #186
Seniormedlem
 
R@gnhild sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 2,063
MP Rating: 100% (3)
R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Nå har jeg fått kjøpt Oreo cookies og er klar for å bake den til dåpen på søndag!!
__________________
R@gnhild er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 23:10   #187
Seniormedlem
 
Bollemor75 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,067
MP Rating: 0% (0)
Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.Bollemor75 er fantastisk mot andre.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Det er en meget, meget farlig kake... Må innrømme at etter jeg smakte den førsta gang har jeg tenkt på den mye!! Latterlig mye!! Og den skal garantert bakes før navndagen til lillebror!!
__________________
Bollemor75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 23:33   #188
Supermedlem
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Romsdalen
Meldinger: 1,457
MP Rating: 0% (0)
juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Sitat:
Opprinnelig postet av Bollemor75
Det er en meget, meget farlig kake... Må innrømme at etter jeg smakte den førsta gang har jeg tenkt på den mye!! Latterlig mye!! Og den skal garantert bakes før navndagen til lillebror!!

Jeg og vil ha kake..
__________________
Prinsessa oktober 2000 ~ Prinsen november 2005

Stolt medlem av Superpuzzyene.
juzzy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-04-2006, 00:06   #189
Seniormedlem
 
jorisk1 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 1,511
MP Rating: 0% (0)
jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

I Kristiansand har de oreokjeks på Meny i Voiebyen! Dette er vanlige snack packs!

De har også med sjokoladetrekk på meny Hånes!

Og du som lurte på hvor meny hånes er, så er jeg ikke så flink til å forklare slikt! Bor på andre siden av byen! Men det er vel bare å finne kart på internet?

Nå har jeg selv kjøpt inn kjeksene, og GLEDER meg til å bake (og ikke minst, smake! )
__________________
Teodor født: 28.11.05

jorisk1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-04-2006, 16:59   #190
Supermedlem
 
Vivian sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 730
MP Rating: 0% (0)
Vivian er fantastisk mot andre.Vivian er fantastisk mot andre.Vivian er fantastisk mot andre.Vivian er fantastisk mot andre.Vivian er fantastisk mot andre.Vivian er fantastisk mot andre.Vivian er fantastisk mot andre.Vivian er fantastisk mot andre.Vivian er fantastisk mot andre.Vivian er fantastisk mot andre.Vivian er fantastisk mot andre.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Jeg lagde kaken forrige helg og den var fantastisk god.
den beste besøket vårt hadde smakt.

Blir ikke siste gang jeg lager den nei
__________________
Vivian, 7 år og Sebastian født 05.05.04
Kåret til maiklubbens SPORTYMAMA.
Vivian er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
oreo, oreokake

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Livet er Heeerlig: Kakeoppskrift Denne diskusjonen Refback 11-11-2008 21:07
Bake-tråd! - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 07-11-2008 13:34
Oreo kake - Mammanett Denne diskusjonen Refback 26-10-2008 19:29
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 19:16
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 17:39
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 23-10-2008 07:53
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 22-10-2008 21:21
Livet er Heeerlig: august 2008 Denne diskusjonen Refback 21-10-2008 22:50
oriokake Denne diskusjonen Refback 17-10-2008 19:13
Oppskrift på oreo dream? - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 16-10-2008 19:02
Livets lyse side: Som en nydelig drøm - Oreo kake Denne diskusjonen Refback 15-10-2008 17:41
Silje's blogg: Oreo kake! Denne diskusjonen Refback 13-10-2008 17:58
Oreo kake?? - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 12-10-2008 13:54
- Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 16:00


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:22.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com