Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-01-2008, 21:47   #471
Seniormedlem
 
Mari-H1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,813
MP Rating: 0% (0)
Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Bimbeline Vis post
Kommer an på hvilken farge det er. Den brune er med kakao, mengde etter hvilken farge jeg vil ha. Svart lages av mørk brun smørkrem (ellers blir den bare grå), og alle lyse farger lages av hvit smørkrem.
Tusen takk for svar
__________________
Februargutta 04 og 07
Mari-H1979 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-01-2008, 07:32   #472
Supermedlem
 
Azura sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 945
MP Rating: 100% (1)
Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

.....

Sist endret av Azura; 11-05-2008 kl 08:50.
Azura er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2008, 19:24   #473
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 16,797
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Noen som kan kan fortelle meg hvordan man får best mulig hudfarge? Skal ha sånn som mikke mus har.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Blander man noe? Eller finnes den faktisk som en egen farge?
__________________
*´¨)
¸.·´¸.·*´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.* Linda med 2004

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2008, 19:42   #474
Veteranmedlem
 
Bimbeline sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Den blaude kyststribe
Meldinger: 3,364
MP Rating: 0% (0)
Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD Vis post
Noen som kan kan fortelle meg hvordan man får best mulig hudfarge? Skal ha sånn som mikke mus har.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Blander man noe? Eller finnes den faktisk som en egen farge?
Det finnes en egen farge, den heter Ivory. Blande inn ikke så veldig mye og se åssen det blir, husk at fargen blir mer intens når den har stått litt, så ta heller litt for lite. Du får den sikkert på http://www.cacas.no

Lykke til!
__________________
Stolt ikkesånybaktmamma til frk. Fryd f. 04 Sitter fremovervendt, må gå selv, får både godteri og brus og går i barnehagen selv om mamma er hjemme. Member of: AF's jaktlag og Nei til utlogging (når det ikke er ekte pinlig)
Bimbeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2008, 19:44   #475
Veteranmedlem
 
Bimbeline sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Den blaude kyststribe
Meldinger: 3,364
MP Rating: 0% (0)
Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Her kommer den siste kaka i Jennys enorme bursdagsfeiring, en sommerfugl, må innrømme at jeg ble ganske fornøyd med den. Må alltid ha en del uten marsipan pga allergier, så det ble en grei løsning denne gangen. Snupp var i hvert fall strålende fornøyd!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Stolt ikkesånybaktmamma til frk. Fryd f. 04 Sitter fremovervendt, må gå selv, får både godteri og brus og går i barnehagen selv om mamma er hjemme. Member of: AF's jaktlag og Nei til utlogging (når det ikke er ekte pinlig)
Bimbeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2008, 19:45   #476
Seniormedlem
 
Mari-H1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,813
MP Rating: 0% (0)
Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD Vis post
Noen som kan kan fortelle meg hvordan man får best mulig hudfarge? Skal ha sånn som mikke mus har.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Blander man noe? Eller finnes den faktisk som en egen farge?
Jeg ringte Cacas ang dette for jeg skal lage piratkake. De anbefalte Ivory. Nå har jeg kjøpt kakeformen og på den står det at de har brukt cobber. Jeg vet ikke hvem som er best av disse to.
__________________
Februargutta 04 og 07
Mari-H1979 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2008, 20:43   #477
Veteranmedlem
 
Bimbeline sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Den blaude kyststribe
Meldinger: 3,364
MP Rating: 0% (0)
Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Mari-H1979 Vis post
Jeg ringte Cacas ang dette for jeg skal lage piratkake. De anbefalte Ivory. Nå har jeg kjøpt kakeformen og på den står det at de har brukt cobber. Jeg vet ikke hvem som er best av disse to.
Jeg har brukt Ivory på ansikt, og det blir helt som det skal.
__________________
Stolt ikkesånybaktmamma til frk. Fryd f. 04 Sitter fremovervendt, må gå selv, får både godteri og brus og går i barnehagen selv om mamma er hjemme. Member of: AF's jaktlag og Nei til utlogging (når det ikke er ekte pinlig)
Bimbeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2008, 21:19   #478
Supermedlem
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 543
MP Rating: 0% (0)
Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Mener man skal kunne bruke både Cobber og Ivory, mener de er ganske like i fargen. Av disse to er Cobber sterkest, men er man ikke forsiktig med denne får man sterk oransje. Så jeg tror jeg ville gått for Ivory...
__________________
Katta
Katta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2008, 21:24   #479
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 16,797
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Takk for svar ang. Ivory!
Og når det gjelder svarte streker... hva er best å bruke av den samme kremen som resten med tupp som passer, eller den svarte pyntegelèn som cacas selger?
__________________
*´¨)
¸.·´¸.·*´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.* Linda med 2004

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2008, 21:30   #480
Veteranmedlem
 
Bimbeline sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Den blaude kyststribe
Meldinger: 3,364
MP Rating: 0% (0)
Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD Vis post
Takk for svar ang. Ivory!
Og når det gjelder svarte streker... hva er best å bruke av den samme kremen som resten med tupp som passer, eller den svarte pyntegelèn som cacas selger?
Jeg bruker svart smørkrem med bare en tynn rund tip, men den geleen er også grei, bortsett fra at den blir veldig blank i forhold til resten av kremen og en sånn tube varer ikke så lenge.. Jeg har brukt den tuben en del til neser og øyne og sånn, men det synes veldig godt at det er blankere.
__________________
Stolt ikkesånybaktmamma til frk. Fryd f. 04 Sitter fremovervendt, må gå selv, får både godteri og brus og går i barnehagen selv om mamma er hjemme. Member of: AF's jaktlag og Nei til utlogging (når det ikke er ekte pinlig)
Bimbeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:15.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com