Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-07-2007, 20:47   #311
PB
Veteranmedlem
 
PB sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,731
MP Rating: 0% (0)
PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Veninna mi er flink å lage kaker

Her er link til bloggen hennes: http://toveskaker.blogspot.com/
__________________
Prinsessemamma
PB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2007, 12:18   #312
Supermedlem
 
sommerbaby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 880
MP Rating: 0% (0)
sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

__________________
Stolt mamma til 2 gutter
sommerbaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2007, 12:31   #313
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,806
MP Rating: 0% (0)
Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Steike så mange flotte kaker det var i tråden her!! Utrolig inspirerende!!

Her er noen av kakene jeg har laget. Har dessverre ikke bilder av alle, men noen er det.


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Hilsen Minon
Minon er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2007, 20:09   #314
Veteranmedlem
 
mammmamia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 3,401
MP Rating: 0% (0)
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

*abonnerer* Ikke lenge igjen til 4-årsdag nå!
__________________
Storebror 2003
Lillesøster 2006
mammmamia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-08-2007, 21:47   #315
Supermedlem
 
Mamacita sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Drammen
Meldinger: 861
MP Rating: 0% (0)
Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Ok, ikke akkurat barnebursdagskake, men jeg har laget min aller første "ordentlig" pyntet kake i dag. Det er nesquick-kake med smørkrem og marshmellow-fondant. Måtte se om jeg klarte det, før jeg skulle lage det til dåpen og er faktisk ganske fornøyd med resultatet...... God ble den også. Men hva den hvite flekken nederst på kaken er, vet jeg ikke. Må være noe med bildet/kamera, for den var ikke på kaken i virkeligheten

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

__________________
Storebror Aron juni 2007.
Lillebror Ruben februar 2009 (uke 34+3)
(harmony på sg/sm) Bloggen min
Mamacita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-08-2007, 19:41   #316
Medlem
 
Elin77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Østfold
Meldinger: 356
MP Rating: 0% (0)
Elin77 er fantastisk mot andre.Elin77 er fantastisk mot andre.Elin77 er fantastisk mot andre.Elin77 er fantastisk mot andre.Elin77 er fantastisk mot andre.Elin77 er fantastisk mot andre.Elin77 er fantastisk mot andre.Elin77 er fantastisk mot andre.Elin77 er fantastisk mot andre.Elin77 er fantastisk mot andre.Elin77 er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Jeg legger meg flat. Skal si at dere er flinke. Selv bestiller jeg
Elin77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2007, 07:59   #317
Seniormedlem
 
Blueberry sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,359
MP Rating: 0% (0)
Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Jeg har kjøpt meg ei hjerteform. Kan en av dere damer hjelpe meg med hva slags utstyr jeg trenger for å komme i gang med å dekorere? Tenkte å ha marsipanlokk med noen blomster og blader på (er åpen for forslag).
Hva trenger jeg av utstyr for å komme i gang?
__________________
Bøllefrøa 97 & 04
Blueberry er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2007, 09:12   #318
Seniormedlem
 
Baby sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Meldinger: 2,421
MP Rating: 0% (0)
Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Blueberry
Jeg har kjøpt meg ei hjerteform. Kan en av dere damer hjelpe meg med hva slags utstyr jeg trenger for å komme i gang med å dekorere? Tenkte å ha marsipanlokk med noen blomster og blader på (er åpen for forslag).
Hva trenger jeg av utstyr for å komme i gang?
Hei.
Jeg vil anbefale deg å kjøpe basic settet og marsipansettet fra Cacas, der har du det du trenger!!
Ville også ha spandert på meg en såkalt evighetspose , som er litt lettere å jobbe med..
www.cacas.no
Ellers er det masse tips og ideer å hente her: http://ncd.ipbhost.com/
Denne siden bruker jeg masse
www.almondart.com bestiller jeg også masse fra
__________________
og Emma Sofie
Baby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2007, 09:19   #319
Seniormedlem
 
Blueberry sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,359
MP Rating: 0% (0)
Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Tusen takk for svar Baby
Jeg er inne for å bestille nå, men hva heter evighetspose inne på cacas? Når du sier marsipansett, mener du de pinnene da?
Skikkelig nybegynner ja
__________________
Bøllefrøa 97 & 04
Blueberry er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2007, 10:05   #320
Seniormedlem
 
Baby sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Meldinger: 2,421
MP Rating: 0% (0)
Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Blueberry
Tusen takk for svar Baby
Jeg er inne for å bestille nå, men hva heter evighetspose inne på cacas? Når du sier marsipansett, mener du de pinnene da?
Skikkelig nybegynner ja
Marsipansettet:
http://webshop.cacas.no/WebItemView....99&dummy=value
Evighetspose: http://webshop.cacas.no/WebItemView....99&dummy=value

Bare spør hvis du lurer du
__________________
og Emma Sofie
Baby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:51.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com