Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-05-2007, 12:15   #261
Seniormedlem
 
Jompe sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Vesterålen, Nordland
Meldinger: 1,557
MP Rating: 0% (0)
Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Fly flate, Pluts Den jungel-muffins-saken der må være noe av det mest originale og kule jeg noen gang har sett. Og som mega groupie til TinkyWinky så har jeg sett en del bra kaker, altså!

Skal jo bake til Marie nå straks, og trengte litt inspirasjon

Du - den der prinsesseborgen. Iskjeks til tårn, sier du. Det ser ut til at du har to oppå hverandre? Lyst til å forklare???
__________________


Jompe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-05-2007, 19:44   #262
Seniormedlem
 
Baby sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Meldinger: 2,421
MP Rating: 0% (0)
Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Meget inspirert av slottet til Puseliten..Denne er til prinsessa mi som ble 4 år

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
og Emma Sofie

Sist endret av Baby; 19-06-2007 kl 11:25.
Baby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2007, 22:41   #263
Supermedlem
 
Plutseliten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 1,350
MP Rating: 0% (0)
Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Jompe
Du - den der prinsesseborgen. Iskjeks til tårn, sier du. Det ser ut til at du har to oppå hverandre? Lyst til å forklare???
takk for koselig kommentar om kaken

Jeg var ikke helt fornøyd med de iskjekstårnene selv, men de er satt sammen av tre iskjeks. To sånne flatbunnede iskjeks som man får på bl.a mc Donalds. De står med toppen mot hverandre. Limt sammen med smørkrem, men anbefaler å lime med royal icing i steden. Tror det holder bedre. Deretter satte jeg en vanlig iskjeks opp ned på de en av de to flate kjeksene. Dekket med smørkrem.

JEg hadde grillpinner av tre gjennom alle tre kjeksene for å holde det bedre sammen, og for å feste dem i kaka. Litt av pinnen stod opp slik at jeg fikk festet vimplene i dem.

Jeg hadde et annet alternativ til tårn, som jeg vil prøve neste gang, og det er å ha to mc Donalds iskjeks (flatbunnede) og sette dem med bunnen mot hverandre. Og deretter ha en vanlig iskjeks oppå. Da kan man ha tårnene på siden av kaken, kanskje bare kutte av et lite hjørne av kaken akkurat der tårnet skal stå. Tror det blir finere og lettere å pynte... men har ikke prøvd det.. bare en ide..
__________________
Plutseliten, (02), (04) og Edda (06)
Plutseliten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2007, 13:33   #264
Seniormedlem
 
Jompe sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Vesterålen, Nordland
Meldinger: 1,557
MP Rating: 0% (0)
Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

AH - da er jeg åpplyst og inspirert!
__________________


Jompe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-05-2007, 19:58   #265
Medlem
 
*Linn* sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Telemark
Meldinger: 291
MP Rating: 0% (0)
*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Dere som har laget Byggmester Bob kaka, hvor får ein kjøpe den forma?
__________________
Martin 04
Sofie 07
*Linn* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-05-2007, 20:08   #266
Supermedlem
 
mimmi_25 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Gjøvik
Meldinger: 527
MP Rating: 0% (0)
mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

det er noen helt itrolige kaker dere lager.... Hmm skulle ønske jeg hadde klart noe likt ja
__________________
Adriane. F. 17.03.2004
mimmi_25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2007, 11:00   #267
Supermedlem
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 543
MP Rating: 0% (0)
Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av *Linn*
Dere som har laget Byggmester Bob kaka, hvor får ein kjøpe den forma?
Du får iallefall kjøpt den på ebay. Søk f.eks. etter "bob the builder pan"
__________________
Katta
Katta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-05-2007, 13:46   #268
Supermedlem
 
Joette sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 574
MP Rating: 0% (0)
Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.Joette har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

for noen flotte kaker dere lager. Tror ikke jeg skal legge inn noen bilder herKlikk på bildet for å se det i full størrelse.
Joette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-05-2007, 14:31   #269
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 3,044
MP Rating: 0% (0)
Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Joette
for noen flotte kaker dere lager. Tror ikke jeg skal legge inn noen bilder herKlikk på bildet for å se det i full størrelse.
Her er jeg bare inne å ser og beunderer andres kunstverk. Mektig imponert.

Smukkeline
__________________
Storebror april 1999
Snuppis 14.08.2005
Smukkline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-06-2007, 23:57   #270
Supermedlem
 
Plutseliten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 1,350
MP Rating: 0% (0)
Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Holder litt liv i denne tråden..
Stigespill .Ikke akkurat den fineste kaken, men ungene elsket den. Laget sammen med min søster.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Plutseliten, (02), (04) og Edda (06)
Plutseliten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:15.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com