Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-03-2006, 17:55   #101
Veteranmedlem
 
TinkyWinky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 4,009
MP Rating: 0% (0)
TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Brukte du Wilton fargene? De trenger du ikke mye av for å få sterke farger. Konditorfarger derimot gir svake farger.
Bruker både Wilton fargene og fargene fra Cacas, de på små flasker. Brukte fargen på flaske for å få til blått Thomastog ja, ble aldri skikkelig blått..
__________________
TinkyWinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2006, 22:13   #102
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 15
MP Rating: 0% (0)
sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av TinkyWinky
Bruker både Wilton fargene og fargene fra Cacas, de på små flasker. Brukte fargen på flaske for å få til blått Thomastog ja, ble aldri skikkelig blått..
Hei!

Det lønner seg å la smørkremen( helst hvit, den vanlige blir det litt "møkkete" farger med)stå over natten når du skal ha sterke farger, da setter fargen seg mye bedre i kremen. Hvis du f.eks skal ha sort farge kan du tilsette kakao i kremen så behøver du ikke ta så mye farge i. Sara
sara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-03-2006, 15:12   #103
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 15
MP Rating: 0% (0)
sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Mumi er så poulært hos oss så da måtte jo mor prøve seg på Mumikake. Her er resultatet. Sara
Vedlagte bilder
Filtype: jpg mumi.jpg (48.6 KB, 454 visninger)
sara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-03-2006, 15:16   #104
Veteranmedlem
 
Bambi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 3,751
MP Rating: 0% (0)
Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Kjempefine kaker dere har laget alle sammen!
__________________
Født 06 sitter bakovervendt i Akta graco duologic og Brio Zento..
Bambi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-03-2006, 18:26   #105
Veteranmedlem
 
TinkyWinky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 4,009
MP Rating: 0% (0)
TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av sara
Jeg prøver igjen.Her er en av mine kaker til minstemann. Noddy og Langøre er lavet i marsipan og melis, bilen er vanlig marsipankake. Ingen fikk lov og spise kaken av bursdagsbarnet så den står fortsatt i fyseren................ Sara
Det var en vanvittig stilig kake!!! Skjønner godt ingen ville spise av den ja!!
__________________
TinkyWinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-04-2006, 17:06   #106
Supermedlem
 
Plutseliten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 1,350
MP Rating: 0% (0)
Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Et bilde fra bursdagsselskap på onsdag:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Og enda en bamsekake før jeg fikk satt på øyne, nese og munn
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Plutseliten, (02), (04) og Edda (06)
Plutseliten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-04-2006, 15:54   #107
Seniormedlem
 
Princess sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,393
MP Rating: 0% (0)
Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Så nydelige kaker. Skal se om jeg får lastet ned mitt siste kakebilde snart.
__________________
Princess & barna
Princess er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2006, 22:22   #108
Seniormedlem
 
Zebra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,570
MP Rating: 0% (0)
Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Mye fint her ja.
Så artig toget var plutseliten.

Jeg skal prøve meg på en bamsekake i morgen (ikke 3D)
Er det best å pynte kaka samme dag som den skal spises, eller kan jeg bare pynte den dagen før?
Skal i allefall bake kaka dagen før. Skal lage sjokoladekake.
__________________
Signe 23 april '04 Brage 5 mai '06

Zebra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-04-2006, 08:03   #109
Veteranmedlem
 
TinkyWinky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 4,009
MP Rating: 0% (0)
TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Zebra
Mye fint her ja.
Så artig toget var plutseliten.

Jeg skal prøve meg på en bamsekake i morgen (ikke 3D)
Er det best å pynte kaka samme dag som den skal spises, eller kan jeg bare pynte den dagen før?
Skal i allefall bake kaka dagen før. Skal lage sjokoladekake.
Er ikkeno problem å pynte kaka dagen før. Kanskje like greit og, siden det tar litt tid å pynte en sånn kake, så slipper du å stresse den dagen du skal ha den.

Lykke til!
__________________
TinkyWinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-04-2006, 08:41   #110
Supermedlem
 
pandamor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 1,245
MP Rating: 0% (0)
pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

3D bamsekake er kjempefin å fryse, både med og uten glasur. Lånte bort formen min til ei venninne, og hun gjorde dette med stort hell. Skal den pyntes dagen før, ville jeg pakket den godt inn etterpå. evt. satt en bøtte over kaken. Lett at glasuren blir litt tørr.

Mvh abcde
pandamor er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:22.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com