Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-06-2006, 18:01   #161
Veteranmedlem
 
Missi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 3,214
MP Rating: 0% (0)
Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Kvakk Kvakk
Tusen takk, Missi
bare hyggelig
Missi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2006, 18:16   #162
VIP-Medlem
 
tinwin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 8,776
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Flotte kaker!!!
Dere er så flinke alle sammen
__________________
hvil deg nå!
tinwin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-06-2006, 11:44   #163
Supermedlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: 4 mil utenfor Oslo
Meldinger: 1,131
MP Rating: 0% (0)
lillevenn2 har mye å være stolt av.lillevenn2 har mye å være stolt av.lillevenn2 har mye å være stolt av.lillevenn2 har mye å være stolt av.lillevenn2 har mye å være stolt av.lillevenn2 har mye å være stolt av.lillevenn2 har mye å være stolt av.lillevenn2 har mye å være stolt av.lillevenn2 har mye å være stolt av.lillevenn2 har mye å være stolt av.lillevenn2 har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Pippi-mor
Jeg er helt stum av beundring! For noen flotte kaker! Har ikke så lang erfaring jeg da, men denne lagde jeg til 3 års dagen til datteren min ifjor:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Og denne lagde jeg til nevøen min sin 2 års dag:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
er du stum av beundring med disse flotte kakene????
legger ikke ut mine kaker her nei
__________________
Denne signatur har blitt slettet, fordi den er for stor i forhold til de nye Signaturreglene.
lillevenn2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-06-2006, 09:01   #164
Veteranmedlem
 
Kvakk Kvakk sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Sandefjord
Meldinger: 3,705
MP Rating: 0% (0)
Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Missi: Nok en gang takk for tips

Her er kaken som skal serveres til 9 småjenter i 5-6-årsalderen i dag

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Kvakk Kvakk, (juli´01) og (november'05)
Kvakk Kvakk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-06-2006, 22:01   #165
Veteranmedlem
 
Kvakk Kvakk sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Sandefjord
Meldinger: 3,705
MP Rating: 0% (0)
Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Siden Askepott er spist opp, måtte jeg lage en ny kake til familiebursdagen i morgen

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Kvakk Kvakk, (juli´01) og (november'05)
Kvakk Kvakk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-07-2006, 08:31   #166
Æresmedlem
 
Nennemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,555
MP Rating: 0% (0)
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Til Elises bursdagsfest i går laget jeg en bamsekake.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bamsekake2.jpg (49.3 KB, 1098 visninger)
__________________
Nennemor
Storesøster (f. juli-99) Storebror (f.mars-02) Lillebror (f. oktober -04)

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv

Sist endret av Nennemor; 04-07-2006 kl 09:01.
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-07-2006, 21:28   #167
Supermedlem
 
Merete79 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,443
MP Rating: 0% (0)
Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

fra SM

Må bare bøye meg i støvet for dere kakebakere som lager slike imponerende kaker!!!!!!


Merete79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-07-2006, 12:50   #168
Seniormedlem
 
Lottiz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,097
MP Rating: 0% (0)
Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Denne lagde mannen min til sin bilinteresserte pappa
__________________
Prøver meg på litt blogging

Sist endret av Lottiz; 19-06-2008 kl 12:58.
Lottiz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-07-2006, 12:54   #169
Seniormedlem
 
Lottiz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,097
MP Rating: 0% (0)
Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Konf.kake med barnebilde på
__________________
Prøver meg på litt blogging

Sist endret av Lottiz; 19-06-2008 kl 12:46.
Lottiz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-07-2006, 14:40   #170
Supermedlem
 
Kwistin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Ålgård
Meldinger: 1,354
MP Rating: 0% (0)
Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Lotte24
Denne lagde mannen min til sin bilinteresserte pappa

Er han konditor, eller hobbykonditor?
__________________
Titter innom i ny og ne
Kwistin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:03.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com