Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-06-2007, 14:33   #281
Veteranmedlem
 
Kvakk Kvakk sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Sandefjord
Meldinger: 3,710
MP Rating: 0% (0)
Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Vi skal ha barneselskap for nesten 6-åringen i dag, og hun vil ha bassengkake. Slik ble den

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Kvakk Kvakk, (juli´01) og (november'05)
Kvakk Kvakk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-06-2007, 16:51   #282
Seniormedlem
 
Cammi82 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: midt i landet
Meldinger: 2,029
MP Rating: 0% (0)
Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Kan man bruke mmf som det samme som fondant? Lage figurer ol? Kan det tørke? Blir ikke kaken hard da? Hvordan blir det om det evt tørker da?

Har sett i woltons kakeblad at de bruker fondant til å lage mennesker ol med.-
__________________
august 2001
oktober 2003
06.mars 2006 ( 3240g,49cm,34 h)
Cammi82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2007, 13:36   #283
Seniormedlem
 
@ngel80 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,730
MP Rating: 100% (2)
@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Dere so lager den tog kaka,
Har bestillt forma,men vet ikke helt hvordan jeg går fram.....
Har dere en oppskrift på selve kaka?
Har dere noe fyll inni?
Oppskrifta på den kremen dere pynter med?




__________________
@ngel80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2007, 14:09   #284
Supermedlem
 
Plutseliten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 1,350
MP Rating: 0% (0)
Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Det følger instruksjoner med kakeformen. Den er ganske enkel å få til, må bare passe på å fylle opp med så mye røre som står i instruksjonen. Og binde forma sammen og ha luftehullet opp

Jeg har brukt oppskriften som står inne på cacas sine sider, altså sjokoladekake med smørkrem. Ellers har jeg brukt betty crockers gulrotkake. Vaniljekremen fra betty crocker er veldig god, og grei å ha farge i

Jeg har ikke fylt kaken med noe, men det går nok an. men du må kanskje feste delene litt sammen etterpå med sånne tre-grillpinner

Lykke til! Kakebaking er kjempe gøy!

Sitat:
Opprinnelig postet av @ngel80
Dere so lager den tog kaka,
Har bestillt forma,men vet ikke helt hvordan jeg går fram.....
Har dere en oppskrift på selve kaka?
Har dere noe fyll inni?
Oppskrifta på den kremen dere pynter med?



marshmallowsfondant mmf brukes akkurat som marsipan. Den blir ikke hard på kaka, bare som marsipan
__________________
Plutseliten, (02), (04) og Edda (06)
Plutseliten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2007, 21:43   #285
Seniormedlem
 
@ngel80 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,730
MP Rating: 100% (2)
@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Finner ikke kakeoppskriften på cacas.
Hvor på nettsia står den?
__________________
@ngel80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2007, 22:48   #286
Seniormedlem
 
Cammi82 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: midt i landet
Meldinger: 2,029
MP Rating: 0% (0)
Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Noen av mine kaker:
Konfirmasjonskake (ikke perfekt med den skriften..)

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

BUrsdagskake til eldstemansin 5 årsdag.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Kake til mellomstes 3 årsdag:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Dette er min 2 "cacas"kake. Pyntet til eldtemann sin 4 årsdag
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Dette er da min aller første cacaskake. Hadde INEGN av tippene,og kremen skilte seg og greier. Det er en sitron kake,men sitronkrem Biene er av melis. Denne laget jeg i 2005
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
august 2001
oktober 2003
06.mars 2006 ( 3240g,49cm,34 h)
Cammi82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2007, 09:57   #287
Seniormedlem
 
@ngel80 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,730
MP Rating: 100% (2)
@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

cammi82
Den mikke mus kaka var kjempe flott,den hadde jenta mi elska................
Hvor har du fått taki form til den?

og hvor på cacas sine sider finner dere kake oppskriftene??
__________________
@ngel80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2007, 11:40   #288
Veteranmedlem
 
Kvakk Kvakk sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Sandefjord
Meldinger: 3,710
MP Rating: 0% (0)
Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Kakeoppskrifter fra Cacas: http://www.cacas.no/tips/Oppskrifter/oppskrifter.htm
__________________
Kvakk Kvakk, (juli´01) og (november'05)
Kvakk Kvakk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2007, 12:15   #289
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
MP Rating: 0% (0)
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Anette's 1 års kaker:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Bursdagskake jeg har gitt bort:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Solstråle. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2007, 12:26   #290
Seniormedlem
 
@ngel80 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,730
MP Rating: 100% (2)
@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Kvakk Kvakk
Tuuuuusen takk
__________________
@ngel80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:51.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com