Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-09-2007, 06:18   #361
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 20,529
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Traktorkake. Ikke helt vellykket, men grei nok...

Marsipankake med krem og gele. Veldig lettlaget.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2007, 10:24   #362
Supermedlem

Mamacita sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Drammen
Meldinger: 855
MP Rating: 0% (0)
Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjempefine kaker, Niobe
Mamacita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2007, 10:30   #363
Supermedlem

Mamacita sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Drammen
Meldinger: 855
Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.

Her er kakene jeg lagde til dåpen.

ostekake m/gele

gulrotkake

sjokoladekake med MMF

nærbilde av figuren

Ble ikke helt fornøyd med noen av dem, men med tanke på at de er pyntet halv to om natta får jeg vel si meg så nogenlunde fornøyd allikevel...
Mamacita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2007, 15:28   #364
Medlem

Mammainspe sin avatar

Sted: Råde
Meldinger: 377
Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.

Her kommer mitt bidrag endelig...handlet litt hos cacas i det siste
Lagde denne 3 års kaken i dag, og fortsetter med en dåpskake i morgen (her feires bursdag og dåp på samme dag...). kommer vel med flere bilder i morgen da..
(takk for inspirasjon i tråden her...som dere ser er kaken min rimelig lik en annen som har vært presentert tidligere!)
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
( i det hvite skjørtet er det mønster, men det kommer ikke så lett fram i dette lille bildet)

Sist endret av Mammainspe; 13-09-2007 kl 21:03.
Mammainspe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2007, 20:21   #365
Veteranmedlem

Netty sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Meldinger: 3,851
MP Rating: 100% (1)
Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.

Min siste bakst.
Harry Potter kake til en stor fan som fyllte 12 år.

Og en liten 3D bamse
Vedlagte bilder
Filtype: jpg 68 Harry Potter.JPG (27.8 KB, 660 visninger)
Filtype: jpg 71.jpg (40.2 KB, 656 visninger)
Gammel 09-09-2007, 18:27   #366
Medlem

Mammainspe sin avatar

Sted: Råde
Meldinger: 377
Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.Mammainspe har mye å være stolt av.

La nettopp inn bursdagskaken til schnuppa, og her kommer dåpskaken til minsten (vi feiret begge anledninger på samme dag!):
Vedlagte bilder
Filtype: jpg dåpskaka2.JPG (39.8 KB, 119 visninger)
Filtype: jpeg kakepynt2.jpeg (38.1 KB, 83 visninger)

Sist endret av Mammainspe; 13-09-2007 kl 21:02.
Mammainspe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2007, 20:22   #367
Seniormedlem

Cammi82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: midt i landet
Meldinger: 2,030
Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.

:venter:
Cammi82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2007, 20:27   #368
Medlem

tafse sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 477
tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.

Kjempe mange fine kaker og fn inspirasjonstråd. Må øve, muligens jeg kan slenge inn et bilde om en stund
Gammel 16-09-2007, 20:12   #369
Seniormedlem

Cammi82 sin avatar

Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.

Cammi82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-09-2007, 20:38   #370
Seniormedlem

Cammi82 sin avatar

kaken fikk noen "raketter" bak dagen etter. Det gjorde litt med kaken det å.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:15.