Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-08-2006, 17:40   #191
Medlem
 
acthor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Sandefjord
Meldinger: 408
MP Rating: 0% (0)
acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Så flink!
__________________
acthor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2006, 01:18   #192
Veteranmedlem
 
Missi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 3,213
MP Rating: 0% (0)
Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Her er noen flere:


Ole Brum kake

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Og en vanlig ,enkel bursdagskake

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Må ha med bilde av kaka med lysene tent også da ...

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Missi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-11-2006, 12:23   #193
Seniormedlem
 
Nussi77 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,550
MP Rating: 0% (0)
Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

:abbonerer:

skal få lagt inn bilder etterhvert...
__________________
Nussi77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-11-2006, 12:27   #194
Æresmedlem
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 20,377
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Bamsekaken til Mathias sin 1-årsdag.

[IMG]Klikk på bildet for å se det i full størrelse.[/IMG]
__________________
“God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
the courage to change the things I can,
and the wisdom to know the difference.”
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2006, 00:35   #195
Seniormedlem
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 2,618
MP Rating: 0% (0)
Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

<-----------stum av beundring..........
__________________
Støttemedlem AF's jaktlag
Carpe Diem er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2006, 00:39   #196
Seniormedlem
 
jorisk1 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 1,511
MP Rating: 0% (0)
jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Å kunne lage slik kake til sønnen min sin 1-årsdag nå, hadde væt drømmen det... Blir nok bare en vanlig og ganske upyntet kake her ja...


All honnør til dere!
__________________
Teodor født: 28.11.05

jorisk1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2006, 02:36   #197
Supermedlem
 
Ineva sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Drammen
Meldinger: 724
MP Rating: 0% (0)
Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Himmel og hav, så flinke dere er! Jeg trodde ikke det var mulig å lage så flotte og fantasifulle kaker. Noe sånt hadde jeg aldri i verden klart selv.
__________________
Lykkelig guttemamma til H (november 2006) og J (februar 2009)

Ineva er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2006, 21:17   #198
Veteranmedlem
 
Emmami sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 4,969
MP Rating: 0% (0)
Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Mya
Himmel og hav, så flinke dere er! Jeg trodde ikke det var mulig å lage så flotte og fantasifulle kaker. Noe sånt hadde jeg aldri i verden klart selv.
Tro meg, det er lett som bare det, alle kan klare det! Du må bare ha litt utstyr.
__________________
+ = f. 1997 og f. 27/9-05
Emmami er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2006, 13:31   #199
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 1
MP Rating: 0% (0)
ronemor er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Det må være den fineste kaken jeg ha sett er du konditor eller?

Sitat:
Opprinnelig postet av sara
Hvis man vil bruke vanlig barbie dukke uten å ødelegge dukken (ta av bena) Kan en ta en 20 cm. kake i tilegg til skjørte formen og da får man den høy nok til å stikke hele barbien ned i skjørtet. Det er faktisk lettere å lave i marsipan kake synes jeg. Det er litt artig å bruke barnas egen barbie i kaken, vask den godt og jentene blir i fyr og flamme. Sara
ronemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2006, 19:43   #200
VIP-Medlem
 
Lykketrollet_ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,667
MP Rating: 0% (0)
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Ole Brumm kaken til Snuppas 1årsdag.
2. gangen eg laget den. (fikk bare øvd 1 gang)
Ble ganske fornøyd da
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
(hadde ganske dårlig tid, for snuppa måtte hentes hos barnevakten. Derfor ble ikke fyllet så 'stjerneaktig'. Men det gikk nå fint selv om )
__________________
Storesøster 05 - Lillesøster 07
Min kamp mot kreften Jeg er blitt frisk!

Sist endret av Lykketrollet_; 13-12-2006 kl 19:48.
Lykketrollet_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:22.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com