Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-02-2006, 15:04   #41
Supermedlem
 
Kannutten sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Lørenskog
Meldinger: 960
MP Rating: 0% (0)
Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Filip sin 1 års kake

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Kannutten og gutta
Kannutten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2006, 15:05   #42
Supermedlem
 
Kannutten sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Lørenskog
Meldinger: 960
MP Rating: 0% (0)
Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Filip sin 2 års kake

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Den var fylt med nonstop og seigmenn..
__________________
Kannutten og gutta
Kannutten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2006, 15:06   #43
Supermedlem
 
Kannutten sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Lørenskog
Meldinger: 960
MP Rating: 0% (0)
Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

En annen kake jeg lagde til ett annet selskap vi var i:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Kannutten og gutta
Kannutten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2006, 15:51   #44
Supermedlem
 
Plutseliten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 1,350
MP Rating: 0% (0)
Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av AprilJenny
Tipper det er sånn krem jeg pleier å lage; kremost, melis, litt smør og litt sitron piskes sammen :NAM:
Har du oppskrift, hørtes kjempe godt ut? Ikke så god til å ta ting på slump jeg
__________________
Plutseliten, (02), (04) og Edda (06)
Plutseliten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2006, 16:12   #45
Medlem
 
almuse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 412
MP Rating: 100% (2)
almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Gudameg, så flinke dere er

Er det noen som lager for salg?? i Oslo?
almuse er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2006, 16:55   #46
Supermedlem
 
Kwistin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Ålgård
Meldinger: 1,354
MP Rating: 0% (0)
Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Plutseliten
Kjempe flott kake Men hva er ostekakeglasur??

Philadelphia ost og van.sukker og melis til passe konsistens

(Ikke smør )
__________________
Titter innom i ny og ne
Kwistin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2006, 17:54   #47
Supermedlem
 
Kannutten sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Lørenskog
Meldinger: 960
MP Rating: 0% (0)
Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av almuse
Gudameg, så flinke dere er

Er det noen som lager for salg?? i Oslo?
Jeg bor i Lørenskog og kan muligens selge noe til deg...Send meg evt en pm for hva du er interssert i ...og hvor mye du vil gi for en kake!!
__________________
Kannutten og gutta
Kannutten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-02-2006, 19:37   #48
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 2,339
MP Rating: 0% (0)
Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Plutseliten
Freyjas 1 års kake
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Denne var utrolig skjønn!!!!

Eiriks gjester får nok noe aldeles vanlig på hans første bursdag.
__________________
Vår etterlengtede sønn Eirik ble født i mars 2005
Meg_selv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2006, 00:20   #49
Veteranmedlem
 
Emmami sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 4,969
MP Rating: 0% (0)
Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Her er min datters 9-årskake, hun kaniner ! Kan dessverre ikke vise de 8 forrige, da hadde jeg ikke digitalkamera! Dette er den første bursdagskaken jeg har laget med egen form, det går helt fint å fikse noe selv. Prøver stort sett å la hovedfargene være brunt eller hvitt, synes det fort blir litt rar smak med mye farge... Så lager jeg detaljene i fine farger. Dvs. rosa er kjempefint å lage med usøtet ripssaft, litt smør og melis, gir glasuren deilig smak og fin farge!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Har ett spørsmål til dere som bruker 3D form: Jeg må lage kakene uten egg pga min datters allergi, så kakene henger litt dårligere sammen enn vanlige kaker. Tror dere det blir vanskelig å lage 3D kake da? Har veldig lyst på en søt bamse eller kaninform.....
__________________
+ = f. 1997 og f. 27/9-05

Sist endret av Emmami; 27-02-2006 kl 00:04.
Emmami er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2006, 07:37   #50
Seniormedlem
 
Moren sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bodø
Meldinger: 1,575
MP Rating: 0% (0)
Moren har en strålende fremtid.Moren har en strålende fremtid.Moren har en strålende fremtid.Moren har en strålende fremtid.Moren har en strålende fremtid.Moren har en strålende fremtid.Moren har en strålende fremtid.Moren har en strålende fremtid.Moren har en strålende fremtid.Moren har en strålende fremtid.Moren har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

wow kor flinke dere er til å lage kaker,
Moren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:08.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com