Jeg eeeelsker kakepynting, og har tidl. jobbet som forhandler for cacas, men det blir altfor sjelden jeg benytter meg av alt utstyret jeg har fra den tiden, siden veldig mye ble kjøpt inn! Men det blir som regel barnekaker i ulike former til barnebursdagene her, i tillegg til marsipankaker som er de kakene jeg liker best å lage! Slenger med et bilde tatt av Sander sin dåpskake i fjor:
__________________ Ingvild & gutta boys Hjemmesiden min -04 -99 -97
Jeg prøver igjen.Her er en av mine kaker til minstemann. Noddy og Langøre er lavet i marsipan og melis, bilen er vanlig marsipankake. Ingen fikk lov og spise kaken av bursdagsbarnet så den står fortsatt i fyseren................ Sara
Dere som lager figurkaker fra Cacas: hvor mye farge bruker dere for å få sterke fine farger? Laga Thomastoget i dag, men det ble lyseblått og rosa isteden for rødt og blått.. Enda jeg synes jeg bruker mye farge!
Dere som lager figurkaker fra Cacas: hvor mye farge bruker dere for å få sterke fine farger? Laga Thomastoget i dag, men det ble lyseblått og rosa isteden for rødt og blått.. Enda jeg synes jeg bruker mye farge!
Brukte du Wilton fargene? De trenger du ikke mye av for å få sterke farger. Konditorfarger derimot gir svake farger.