Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-03-2006, 13:39   #91
Seniormedlem
 
Zebra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,570
MP Rating: 0% (0)
Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.Zebra har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Jeg er imponert.
__________________
Signe 23 april '04 Brage 5 mai '06

Zebra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2006, 14:11   #92
VIP-Medlem
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 7,155
MP Rating: 0% (0)
LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Jeg fikk nesten lyst til å bake jeg nå
__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror 08
LilleLeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2006, 18:00   #93
Seniormedlem
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,959
MP Rating: 0% (0)
kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Herregud, så flinke dere er!
__________________
Klem kalufs
L. okt-05
E. 28. nov-07
kalufs er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2006, 18:12   #94
Veteranmedlem
 
*Anita* sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Sørlandet:)
Meldinger: 4,043
MP Rating: 100% (1)
*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake



Så flinke dere er!!!! Er helt imponert
__________________


*Anita* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2006, 18:35   #95
Supermedlem
 
Vildjan sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: På landet
Meldinger: 737
MP Rating: 0% (0)
Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Å, himmel så mange flotte kaker da!!

Jeg eeeelsker kakepynting, og har tidl. jobbet som forhandler for cacas, men det blir altfor sjelden jeg benytter meg av alt utstyret jeg har fra den tiden, siden veldig mye ble kjøpt inn!
Men det blir som regel barnekaker i ulike former til barnebursdagene her, i tillegg til marsipankaker som er de kakene jeg liker best å lage!
Slenger med et bilde tatt av Sander sin dåpskake i fjor:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Ingvild & gutta boys Hjemmesiden min
-04 -99 -97
Vildjan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2006, 14:33   #96
Medlem
 
Frostmaid sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: telemark
Meldinger: 311
MP Rating: 0% (0)
Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Her var det mange utrolig fine kaker. Fikk litt inspirasjon til mine to fyller året nå.
__________________



Frostmaid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2006, 15:15   #97
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 15
MP Rating: 0% (0)
sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Jeg prøver igjen.Her er en av mine kaker til minstemann. Noddy og Langøre er lavet i marsipan og melis, bilen er vanlig marsipankake. Ingen fikk lov og spise kaken av bursdagsbarnet så den står fortsatt i fyseren................ Sara
Vedlagte bilder
Filtype: jpg 01.jpg (7.6 KB, 385 visninger)

Sist endret av sara; 19-03-2006 kl 15:50.
sara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2006, 17:02   #98
Veteranmedlem
 
TinkyWinky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 4,009
MP Rating: 0% (0)
TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Dere som lager figurkaker fra Cacas: hvor mye farge bruker dere for å få sterke fine farger? Laga Thomastoget i dag, men det ble lyseblått og rosa isteden for rødt og blått.. Enda jeg synes jeg bruker mye farge!
__________________
TinkyWinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2006, 17:16   #99
Medlem
 
Søtnos81 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Ved sjøen :o)
Meldinger: 357
MP Rating: 0% (0)
Søtnos81 har en strålende fremtid.Søtnos81 har en strålende fremtid.Søtnos81 har en strålende fremtid.Søtnos81 har en strålende fremtid.Søtnos81 har en strålende fremtid.Søtnos81 har en strålende fremtid.Søtnos81 har en strålende fremtid.Søtnos81 har en strålende fremtid.Søtnos81 har en strålende fremtid.Søtnos81 har en strålende fremtid.Søtnos81 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Oy så mangen fine og floootte kaker det var her *imponerte*
Søtnos81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2006, 17:20   #100
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,573
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av TinkyWinky
Dere som lager figurkaker fra Cacas: hvor mye farge bruker dere for å få sterke fine farger? Laga Thomastoget i dag, men det ble lyseblått og rosa isteden for rødt og blått.. Enda jeg synes jeg bruker mye farge!
Brukte du Wilton fargene? De trenger du ikke mye av for å få sterke farger. Konditorfarger derimot gir svake farger.
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:14.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com