Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-03-2006, 17:50   #81
Veteranmedlem
 
Missi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 3,213
MP Rating: 0% (0)
Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Laga disse kakene til guttens 5 års dag ...

Spiderman

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Thomas tog kake m/marsipantog


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Vedlagte bilder
Filtype: gif Spiderman-kake.web1.gif (49.5 KB, 1930 visninger)
Filtype: gif web2.gif (48.1 KB, 1887 visninger)
Filtype: gif web3.gif (49.4 KB, 1889 visninger)

Sist endret av Missi; 17-03-2006 kl 20:14.
Missi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2006, 18:01   #82
VIP-Medlem
 
Cecilie85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 9,296
MP Rating: 0% (0)
Cecilie85 har slått av rykte
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Missi
Laga disse kakene til guttens 5 års dag ...

Spiderman

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Thomas tog kake


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
råtøffe
__________________

Cecilie85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2006, 18:05   #83
Supermedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 969
MP Rating: 100% (2)
Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

*drømme,drømme*
Så sinnsykt flinke dere er!!
Milea er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2006, 18:51   #84
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Fy søren så flinke dere er!!

Jeg elsker å bake, men jeg eier ikke tålmodighet til slike cacas kaker..!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2006, 19:05   #85
Seniormedlem
 
Munin33 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,636
MP Rating: 100% (4)
Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

........
__________________

Sist endret av Munin33; 02-04-2007 kl 21:57.
Munin33 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2006, 21:53   #86
Veteranmedlem
 
Missi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 3,213
MP Rating: 0% (0)
Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Cecilie85
råtøffe

takker ...
Missi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2006, 07:11   #87
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,551
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Her er Eiriks 1 års kake:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Og her er 2 års kaka:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2006, 09:39   #88
Seniormedlem
 
mayba sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,708
MP Rating: 0% (0)
mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Flinke dere er!!!
__________________
Krabben som skulle lære å gå.
"Nå må du lære å gå rett frem" sa krabbemor til ungen sin."Hold opp å dra deg sidelengs på den måten"
"Men mor" sa den lille krabben "da må du vise meg hvordan jeg skal gjøre.Hvis du går forann,og går rett frem,skal jeg nok følge etter"
Det er lettere å lære andre,verre å lære seg selv.
mayba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2006, 10:17   #89
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 15
MP Rating: 0% (0)
sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Det var så mange fine bursdagskaker her så jeg måtte sende en av mine. Sara
sara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2006, 13:26   #90
Veteranmedlem
 
Missi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 3,213
MP Rating: 0% (0)
Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av sara
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Det var så mange fine bursdagskaker her så jeg måtte sende en av mine. Sara
ser bare ett rødt kryss jeg ...
Missi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:12.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com