Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-02-2007, 12:38   #221
Supermedlem
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 543
MP Rating: 0% (0)
Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Her er noen flere kaker jeg har laget:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Katta

Sist endret av Katta; 10-02-2007 kl 18:58.
Katta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2007, 22:44   #222
Supermedlem
 
Plutseliten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 1,350
MP Rating: 0% (0)
Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Muffins ansikt
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Barbie kake til min nieses 6 års dag.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Edda fikk disse muffinsene med i barnehagen på 1års dagen. Lakrislisser med geletopper til bein
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Plutseliten, (02), (04) og Edda (06)
Plutseliten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-02-2007, 07:34   #223
Medlem
 
maya78 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 296
MP Rating: 0% (0)
maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Jøsses!
Jeg må legge meg i hardtrening skjønner jeg
__________________
maya78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2007, 10:46   #224
Seniormedlem
 
Lemoen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Skien
Meldinger: 1,543
MP Rating: 100% (2)
Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Abbonerer på denne tråden. Så flinke
__________________


Lemoen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2007, 10:51   #225
VIP-Medlem
 
Eirill sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 6,725
MP Rating: 0% (0)
Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Plutseliten
Muffins ansikt
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Stilig!! Hvor har du fått tak i "fatet"(Nå heter det vel ikke fat, men oppi hodet mitt fant jeg ingen andre ord i farta...)?
__________________
MØ SJÆL!
Eirill er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2007, 11:49   #226
Seniormedlem
 
LilleBlomst sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,390
MP Rating: 0% (0)
LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Her er to av kakene jeg laget til storebrors fødselsdag. Jeg laget gelè i traktorformen også, men den har jeg ikke bilde av. Traktoren var den første cacas kaken jeg har laget, så bjørnen som er kake nr to er finere pyntet. Storebror ble ihvertfall fornøyd, for ingen fikk lov til å spise av traktorkaken!

Tema for bursdagen var Byggmester Bob, og da måtte vi jo ha traktor og lys som passet..
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
LilleBlomst er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-02-2007, 18:09   #227
Supermedlem
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 543
MP Rating: 0% (0)
Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Eirill
Stilig!! Hvor har du fått tak i "fatet"(Nå heter det vel ikke fat, men oppi hodet mitt fant jeg ingen andre ord i farta...)?
Dette er en "Cupcakes N'More Stand" som man får kjøpt hos cacas. Her er det på cacas sin side.
__________________
Katta
Katta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-02-2007, 18:30   #228
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 16,797
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Nå kan jeg legge inn bilde her

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Må takke for denne utrolige flotte tråden som inspirerte meg til å prøve meg på min aller første kake. Og som gav datteren min en uforglemmelig kake til 3-årsdagen - hun var storfornøyd
__________________
*´¨)
¸.·´¸.·*´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.* Linda med 2004

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2007, 12:43   #229
Veteranmedlem
 
Netty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2002
Meldinger: 3,851
MP Rating: 100% (1)
Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.Netty har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Har akkurat lagt ut kakene i denne tråden .
Men legger de inn her å jeg.
--------------------------------------------

Storesøster sin 3 års dag

Sjokoladekake
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Ostekake
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
-------------------------------------------

1 årsdagen til ei venninde sin sønn.

Sjokoladekake
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

---------------------------------------------------

Til lillesøster sin 1 årsdag
Måtte lage to av nesten samme, siden det var to selskap.

Marsipankake
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Marsipankake
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sjokoladepudding
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

---------------------------------------------

Marsipankake til pappa sin 50 årsdag
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
------------------------------------------------

Til en byggmester bob fan

Sjokoladekake
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

--------------------------------------------------

Marsipankake
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

----------------------------------------------------

Til storesøster sin 4 årsdag

Sjokoladekake
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Marsipankake
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

----------------------------------------------------
Til mamma sin 50 årsdag

Sjokoladekake
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

--------------------------------------------------

Til 2 fottballfrelste barn

Sjokoladekake
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

-----------------------------------------------------------------------------------

Til lillesøster sin 2 årsdag

Marsipankake
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sjokoladekake
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Mamma til 3 prinsesser -02 og -04 og september -08
Netty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2007, 13:30   #230
Supermedlem
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 543
MP Rating: 0% (0)
Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Flotte kaker!
__________________
Katta
Katta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:15.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com