Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-07-2007, 14:16   #291
Seniormedlem
 
@ngel80 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,688
MP Rating: 100% (2)
@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Kan jo legge med bilde av mine tre kaker.

Mine første to kaker bakte jeg til 1års dagen til jenta mi
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
min tredje kake bakte jeg til hennes 2års dag
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Jeg er heeeelt nybegynner,så resultatene blir nok bedre etterhvert
__________________
@ngel80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2007, 17:00   #292
Seniormedlem
 
Cammi82 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: midt i landet
Meldinger: 2,030
MP Rating: 0% (0)
Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

@ngel80: jeg har fått tak i formen på cacs.no

Jeg er ikke så veldig erfaren jeg ehlelr,men jeg eelsker å sitte å pirke med slikt. Gir meg ikke før resultatet er fint
__________________
august 2001
oktober 2003
06.mars 2006 ( 3240g,49cm,34 h)
Cammi82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2007, 17:26   #293
Medlem
 
LilleElise sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Finnmark
Meldinger: 383
MP Rating: 0% (0)
LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Missi
Laga disse kakene til guttens 5 års dag ...

Spiderman

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Thomas tog kake m/marsipantog


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
du e rååflink!! dæm e såååå kuuul!!
__________________
LilleElise er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2007, 17:31   #294
Medlem
 
LilleElise sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Finnmark
Meldinger: 383
MP Rating: 0% (0)
LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av @ngel80
Kan jo legge med bilde av mine tre kaker.

Mine første to kaker bakte jeg til 1års dagen til jenta mi
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
min tredje kake bakte jeg til hennes 2års dag
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Jeg er heeeelt nybegynner,så resultatene blir nok bedre etterhvert
Syns du e flink æ
__________________
LilleElise er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2007, 17:34   #295
Medlem
 
LilleElise sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Finnmark
Meldinger: 383
MP Rating: 0% (0)
LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Plutseliten
Wow Katta, den var fin. Er det mmf du har dekket kaken med?

Denne kaken lagde jeg til min niese i dag
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Deinn va bare helt råååålækker
__________________
LilleElise er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2007, 17:36   #296
Medlem
 
LilleElise sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Finnmark
Meldinger: 383
MP Rating: 0% (0)
LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Plutseliten
Gus: Vimplene er bare papir som jeg har klippet ut og fargelagt. Står navn og alder på bursdagsprinsessa
Forresten. Jeg har sånne grillpinner av tre som går gjennom iskjeksene og ned i kaken så det blir stødig. Litt av pinnene står opp av kjeksen så jeg fikk festet vimplene.

Ellers har jeg gjort dette i kveld. Utrolig morsomt så denne kommer jeg til å gjøre flere ganger. Jenta mi som blir 3 i morra kommer nok til å bli strålende fornøyd. Hun (og resten av barnehagegruppa hennes) elsker å gå på "løvejakt" så det ble tema for dagen. Så er det bare å håpe at vi får den helskinnet til barnehagen

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
D e råååflink! deinn va kjæmpekul
__________________
LilleElise er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2007, 13:26   #297
Veteranmedlem
 
Missi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 3,245
MP Rating: 0% (0)
Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Må vel oppdatere med noen kakebilder til ...

jeg lagde en "Lynet Mc queen" kake til gutten min sin bursdag.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

samme kake fra en annen vinkel ...

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Bildet av Mc queen Bilen som jeg lagde i marsipan .

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


skal legge til flere bilder senere
Missi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2007, 16:33   #298
Supermedlem
 
Mamacita sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Drammen
Meldinger: 855
MP Rating: 0% (0)
Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

her var det jammen mye flott!!!!

Noen som er gode på roser og andre blomster som kan gi meg et godt tips til hvordan lage de og hva lage de av?
__________________
Storebror Aron juni 2007.
Lillebror Ruben februar 2009 (uke 34+3)
(harmony på sg/sm) Bloggen min
Mamacita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2007, 22:00   #299
Medlem
 
haribobilen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 414
MP Rating: 100% (2)
haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.haribobilen har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Nå har jeg sett igjennom hele tråden og jeg er utrolig imponert...og snopsyk

Så flinke dere er!!
__________________
haribobilen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-07-2007, 11:34   #300
Veteranmedlem
 
Kvakk Kvakk sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Sandefjord
Meldinger: 3,705
MP Rating: 0% (0)
Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Her er 6-årsdagskaka vår:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Kvakk Kvakk, (juli´01) og (november'05)
Kvakk Kvakk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:28.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com