Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-05-2006, 18:55   #131
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2006
Meldinger: 24
MP Rating: 0% (0)
mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.
Question Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Er det wiltonfargene som gir sterkest farge? Og hvor kjøper man de? Jeg var inne på cacas sine hjemmesider, men fant ikke de, og www.wilton.com kommer ikke fram! Kan man kjøpe andre steder enn på nettet og?
mariepia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-05-2006, 07:12   #132
Veteranmedlem
 
TinkyWinky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 4,009
MP Rating: 0% (0)
TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av mariepia
Er det wiltonfargene som gir sterkest farge? Og hvor kjøper man de? Jeg var inne på cacas sine hjemmesider, men fant ikke de, og www.wilton.com kommer ikke fram! Kan man kjøpe andre steder enn på nettet og?
Stemmer at Wilton-fargene er de sterkeste ja. Og du finner dem på cacas.no! De har varenummer som startet på 610. De norske fargene til Cacas har varenummer som begynenr på 900, og de er ikke like sterke.

Farger!

Cacas selger også et lite utvalg av sine varer hos bl a Jernia, men mener at de kun har de norske konditorfargene.
__________________
TinkyWinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-05-2006, 11:02   #133
Supermedlem
 
Arabella`78 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 543
MP Rating: 0% (0)
Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

så mange flotte kaker!
__________________
Arabella`78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-05-2006, 13:36   #134
Veteranmedlem
 
Lissi80 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,448
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Så utrolig mange fine kaker... Nå ble jeg kakesyk

Har masse av disse cacas formene jeg og, de sterkeste fargene derfra og (wiltons?)...men jeg er elendig på baking så det blir bare ståenes i skapet...
__________________
18-11-2000 13-6-2005 19-11-2007

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-05-2006, 13:45   #135
Veteranmedlem
 
Kvakk Kvakk sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Sandefjord
Meldinger: 3,705
MP Rating: 0% (0)
Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Lissi80
Så utrolig mange fine kaker... Nå ble jeg kakesyk

Har masse av disse cacas formene jeg og, de sterkeste fargene derfra og (wiltons?)...men jeg er elendig på baking så det blir bare ståenes i skapet...
Jeg er også elendig på baking, men følger du oppskriften fra Cacas, får du det til! Det er nemlig de eneste kakene jeg klarer å bake.
__________________
Kvakk Kvakk, (juli´01) og (november'05)
Kvakk Kvakk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-05-2006, 15:30   #136
Veteranmedlem
 
Missi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 3,214
MP Rating: 0% (0)
Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Her er en bursdagskake jeg lagde til min datters bursdag + en dåpskake jeg lagde til noen bekjente.
Pynten på dåpskaka er laget i sukkermasse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Vedlagte bilder
Filtype: jpg askepottkake.web1.jpg (49.2 KB, 1259 visninger)
Filtype: jpg dåpskake.web.1.jpg (48.6 KB, 1147 visninger)
Filtype: jpg dåpskakepynt.web2.jpg (49.3 KB, 1147 visninger)

Sist endret av Missi; 30-05-2006 kl 23:31.
Missi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-05-2006, 18:11   #137
Supermedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 969
MP Rating: 100% (2)
Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Det var da voldsomt så treeegt da, venter i spenning på bildene..
Milea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 11:04   #138
Supermedlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 681
MP Rating: 0% (0)
Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Bruker dere å ha krem inni kaken også, eller er det bare oppå?
__________________
03 & 05
Ung-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 13:07   #139
Seniormedlem
 
Aivi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,503
MP Rating: 0% (0)
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Ung-mor
Bruker dere å ha krem inni kaken også, eller er det bare oppå?
Eg pleier å bruke sjokoladekrem inni sjokoladekakene, iallfall når eg følger Cacas si oppskrift. Sidan kaka aleine er litt tørr. Men det er jo smak og behag.
__________________
Mamma til tre (2000, 2003 & 2006)

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle



Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 13:41   #140
Supermedlem
 
Juli-jente sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 675
MP Rating: 0% (0)
Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Gosh - så flinke dere er

Jeg har laget et par kaker, men kan absolutt ikke skryte av å være så flinke som dere.

Her er en kake jeg laget til 3-års laget til datteren til min venninne:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
~ Juli-jente ~
og Caroline født 21. juli 2005 ~ Galleriet ~



Juli-jente er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:03.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com