Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-04-2006, 09:57   #111
VIP-Medlem
 
tinwin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 8,777
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

mmmmm... kaker
Og der er kjempefine alle sammen!!!

Har lyst å lage slik Ole Brum kake til E's 1års dag (ja, jeg tenker litt langt fremover nå ... men må trene litt først da)
Sånn ca hvor lang tid bruker man på å pynte ei slik kake? For noen med 10 tommeltotter når det kommer til kakebaking..
__________________
hvil deg nå!
tinwin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-04-2006, 13:38   #112
Veteranmedlem
 
TinkyWinky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 4,009
MP Rating: 0% (0)
TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av tinwin
Har lyst å lage slik Ole Brum kake til E's 1års dag (ja, jeg tenker litt langt fremover nå ... men må trene litt først da)
Sånn ca hvor lang tid bruker man på å pynte ei slik kake? For noen med 10 tommeltotter når det kommer til kakebaking..
Det kan vel fort ta i overkant av en time å pynte en sånn kake ja, alt etter hvor mye detaljet det er på den.
__________________
TinkyWinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2006, 01:14   #113
Supermedlem
 
Plutseliten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 1,350
MP Rating: 0% (0)
Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Denne fikk eldstejenta i bursdagen sin i dag. Jentene var overbegeistret over å få ROOOOSA kake, men de lurte veldig på hvorfor hun hadde skjegg.. (det er noe svart som har festet seg i plasten på dukken, får det ikke av, men skal få malt over det til neste gang )
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Plutseliten, (02), (04) og Edda (06)
Plutseliten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2006, 01:19   #114
amo
Seniormedlem
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,959
MP Rating: 0% (0)
amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Nydlig kake da plutseliten.Imponerende flott. Det var mange flotte kaker i tråden!
__________________
19/7-04 19971987
amo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2006, 09:46   #115
Supermedlem
 
Tina80 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,409
MP Rating: 0% (0)
Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.Tina80 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Er såå imponert over hvor flinke dere er!
__________________
Mamma`n til Theo du bedåre Sept 05
Tina80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-04-2006, 23:52   #116
Seniormedlem
 
Princess sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,393
MP Rating: 0% (0)
Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Plutseliten
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Sååå flott kake Hvordan fikk du det til? Hva er inni?
__________________
Princess & barna
Princess er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2006, 00:46   #117
VIP-Medlem
 
Cecilie85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 9,296
MP Rating: 0% (0)
Cecilie85 har slått av rykte
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

kjempefin kake plutseliten
__________________

Cecilie85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2006, 07:50   #118
VIP-Medlem
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 7,155
MP Rating: 0% (0)
LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Faen, jeg vet da vitterlig bedre enn å se på sånne tråder som dette.
Jeg blir så forfryktelig snopesyk
__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror 08
LilleLeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2006, 13:39   #119
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 15
MP Rating: 0% (0)
sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Noe for konfirmanten. Alt er lavet i marsipan og melis fra halsen og ned.
Vedlagte bilder
Filtype: jpg bunad1.jpg (19.0 KB, 557 visninger)

Sist endret av sara; 08-05-2006 kl 10:19.
sara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2006, 14:22   #120
Supermedlem
 
Plutseliten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 1,350
MP Rating: 0% (0)
Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Princess
Sååå flott kake Hvordan fikk du det til? Hva er inni?
Takk for det Det er MYE lettere en det ser ut til! Jeg har kakeform fra wilton (de som man kan kjøpe på cacas.no) som heter wonder mold tror jeg. Den er formet som skjørtet til dukken, og så følger dukke med. Man kan vel ha en vanlig barbie i den også, den som følger med formen har ikke bein.. Så bare pynter man kjolen og overkroppen til dukken som man vil ha den.
Kaken er en sjokoladekake og pyntet med smørkrem. Neste gang jeg skal lage kaken tror jeg at jeg kommer til å dele kaken i to og ha krem i mellom også
__________________
Plutseliten, (02), (04) og Edda (06)
Plutseliten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:08.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com