Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-05-2006, 15:26   #141
Supermedlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 681
MP Rating: 0% (0)
Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Aivi
Eg pleier å bruke sjokoladekrem inni sjokoladekakene, iallfall når eg følger Cacas si oppskrift. Sidan kaka aleine er litt tørr. Men det er jo smak og behag.
Bruker du sjokoladekrem oppskriften til cacas også?

For jeg laget en sjokoladekake oppskrift som ligger på nettsiden deres, å sjokoladekremen og den hvite smørkremen. Å da synst jeg det ble veldig søtt... Å da hadde ikke jeg krem inni..
__________________
03 & 05
Ung-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 18:46   #142
Seniormedlem
 
Aivi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,503
MP Rating: 0% (0)
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Ung-mor
Bruker du sjokoladekrem oppskriften til cacas også?

For jeg laget en sjokoladekake oppskrift som ligger på nettsiden deres, å sjokoladekremen og den hvite smørkremen. Å da synst jeg det ble veldig søtt... Å da hadde ikke jeg krem inni..
Ja.. bruker den kvite eller sjokoladekremen oppå (alt etter kva farge eg skal ha på kaka). Og sjokoladekremen inni. Synest det er godt, og det er mange somliker den. Men det er jo smak og behag..
__________________
Mamma til tre (2000, 2003 & 2006)

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle



Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-06-2006, 08:47   #143
Supermedlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 681
MP Rating: 0% (0)
Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.Ung-mor har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Aivi
Ja.. bruker den kvite eller sjokoladekremen oppå (alt etter kva farge eg skal ha på kaka). Og sjokoladekremen inni. Synest det er godt, og det er mange somliker den. Men det er jo smak og behag..
Den er god ja. Men jeg er redd den skasl blir for søt visst jeg har krem inni også..
__________________
03 & 05
Ung-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-06-2006, 08:59   #144
Supermedlem
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Norge
Meldinger: 1,449
MP Rating: 0% (0)
Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Du store tid! For noen flotte kaker!
__________________
I poured Spot remover on my dog. Now he's gone.
Skremmern er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-06-2006, 15:28   #145
Veteranmedlem
 
Missi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 3,222
MP Rating: 0% (0)
Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Ung-mor
Bruker dere å ha krem inni kaken også, eller er det bare oppå?
Jeg bruker fyll inni kakene ja ..sjokoladekrem eller krem+ett eller ennet.
Askepottkaka
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Denne er fyllt inni ja..deler kaka i 3 lag.
nederste lag er fyllt med krem og banan og andre lag er fyllt med ett passe lag med jordbær (sånn på skvisiflaske) og fyller på krem oppå jordbæra igjen ..kjempegodt
tips til bløtkake...Hvis en dynker kakelagene med litt sukkerlake så blir den ekstra saftig ..

Sist endret av Missi; 02-06-2006 kl 18:13.
Missi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-06-2006, 18:37   #146
Seniormedlem
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Sted: vakkert
Meldinger: 1,509
MP Rating: 100% (4)
zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

dere er utrolig flinke!! Jeg blir målløs og litt misunnelig og håper jeg er en god mor til tross for mine skarve muffins som kommer på bordet........
__________________
Sitat:
man kan ikke fly med puter under armene
zeppelin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-06-2006, 14:09   #147
Seniormedlem
 
Baby sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Meldinger: 2,421
MP Rating: 0% (0)
Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Her er noen kaker jeg har lagd til barn\ungdom.
Vedlagte bilder
Filtype: jpg dap2.jpg (1).JPG (20.3 KB, 223 visninger)
Filtype: jpg emmasgrønne1.JPG (30.5 KB, 211 visninger)
Filtype: jpg enkelmarsipank.JPG (19.7 KB, 178 visninger)
Filtype: jpg prikkekake.JPG (22.9 KB, 204 visninger)
Filtype: jpg bamsemballong.JPG (49.9 KB, 144 visninger)
__________________
og Emma Sofie
Baby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-06-2006, 16:45   #148
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 15
MP Rating: 0% (0)
sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Kake til voksenbursdag
Vedlagte bilder
Filtype: jpg 6.jpg (37.2 KB, 264 visninger)

Sist endret av sara; 05-06-2006 kl 16:49.
sara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-06-2006, 20:13   #149
Supermedlem
 
AprilJenny sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 517
MP Rating: 0% (0)
AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

sara, gurimalla den var fin...............

Jeg mener ikke å være frekk, men er disse kakene noe særlig gode da?
__________________
AprilJenny er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2006, 09:06   #150
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 15
MP Rating: 0% (0)
sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av AprilJenny
sara, gurimalla den var fin...............

Jeg mener ikke å være frekk, men er disse kakene noe særlig gode da?
Denne var ihvertfall god...... Helt vanlig marsipankake med bringebær og walnøtt krem inni, og kledd med marsipan. Bildet er lavet på rispapir med konditorfarger i printeren og smaker ingen ting. Det er jo en del blomster (alle i marsipan og melis) men hvis det er noen som synes det blir for mye marsipan er det jo bare å forsyne seg på den andre siden. For meg så er det viktigst at kakene er gode ikke flotte og vonde. Sara
sara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:29.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com