Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-04-2009, 17:04   #381
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Mariposamamma Vis post
Har jeg ikke skrevet her heller tidligere?

I alle fall; her har jeg sett mye lekkert du!! Og nå nærmer avreise seg veldig.. Håper dere får en alldeles strålende tur, og en rørende og minneverdig vielse.
Tuuusen takk
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 19:29   #382
Veteranmedlem
 
Elis@beth sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Hokksund.
Meldinger: 3,700
MP Rating: 100% (2)
Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Ojojoj, det nærmer seg virkelig nå...
Hvordan er nervene?
__________________
Theodor, august 2004.
Sebastian, april 2007
Kajsa, februar 2009

Elis@beth er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 22:07   #383
Veteranmedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,663
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Er det i morgen dere drar? Lykke til, håper dere får en fantastisk tur og en aldeles nydelig vielse (noe jeg er helt sikker på at dere får!) Gleder meg til å se bilder!
__________________





Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 22:45   #384
Seniormedlem
 
Tiili sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,987
MP Rating: 0% (0)
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Herregud, dere drar imorgen dere!!!
GOD TUR!!!!!

Og ha en fantastisk flott bryllupsdag. Håper den blir alt dere ønsker og mer til. Gleder meg MASSE til rapport og bilder.
__________________
Store M Jan'97, Mellom M Okt'03 og Lille M 27 april'06.


Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 22:57   #385
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

TUSEN TAKK

Har ikke hatt nerver før akkurat nå... jeg bare håper jeg har husket alt og at alt går bra på turen og når vi kommer frem
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 23:02   #386
Seniormedlem
 
Jannamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 2,273
MP Rating: 0% (0)
Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

ville bare ønske dere goood tur og

masse lykke til... dette blir et eventyr!

gleder meg til rapport og bilder
__________________

Edvardt "the chef" Nikolai 150708 Vårt nybygde hus; http://tr.im/omTF Våre Bryllupssider; www.20092009.no
Jannamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 23:04   #387
Medlem
 
thesol sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 154
MP Rating: 0% (0)
thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Ha en fantastisk god tur Rutletutt!

Kjenner jeg blir litt rørt på deres vegne

Gleder meg til å se bilder
thesol er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 00:55   #388
Medlem
 
Patilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 424
MP Rating: 0% (0)
Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Ønsker dere en kjempefin tur Rutletutt! Håper alt går som smurt, både på reisen og på den store dagen!
Gleder meg masse til å se bilder og få høre om dagen!! Du kommer til å bli en fantastisk nydelig brud, det er det ingen tvil om!!!

Klem klem
__________________
FØDT I KJÆRLIGHET
FØDT TIL KJÆRLIGHET
LEAH 24.07.07

Bryllupstråden
Patilla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 01:36   #389
VIP-Medlem
 
Suzie Q sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 5,545
MP Rating: 0% (0)
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Goooooooood tur Tenk at nå er tiden inne

Gleder meg til å høre om den flotte opplevelsen, hele turen og ikke minst se bilder

Lykke til
__________________
Klem fra Suzie Q
Frøken Snupp Sprettkanort født 10/12/02
Unge herr Super Sprettkanort født 12/10/04
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 11:49   #390
Supermedlem
 
Mimi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Vestby
Meldinger: 1,247
MP Rating: 0% (0)
Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.Mimi har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

God tur og lykke til med bryllupet!!!
__________________
August 06
15.08.09

Mimi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:45.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com