Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-10-2008, 20:15   #221
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,190
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2008, 20:50   #222
Seniormedlem

Tiili sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,926
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Rutletutt Vis post
6 MND IGJEN TIL BRYLLUPSDAGEN VÅR

Tror tiden fremover nå kommer til å gå fort Gleder meg så jeg kjenner det sitrer i hele kroppen

Fikk mail fra planleggeren vår i dag og at rommet til middagen er booket Fikk nå beskjed om at det kostet $2000+ tax og tips....så det var jo greit Middagenen vår kommer til å starte kl halv seks visstnok.
Så var det bare å klare å bestemme seg for menyen...
Woohoo, tiden fremover kommer bare til å gå så fort nå.
Blir spennede å se hva mat dere bestemmer dere for.

så fine alle de bukettene var. Tror roser og peoner blir veldig fint.
Gammel 14-10-2008, 21:55   #223
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,497
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Hos Disney får du HVA DU VIL bare du er villig til å betale for det
Gammel 15-10-2008, 06:38   #224
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel* Vis post
Hos Disney får du HVA DU VIL bare du er villig til å betale for det
Ja, det var det

Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2008, 06:41   #225
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Tiili Vis post
Woohoo, tiden fremover kommer bare til å gå så fort nå.
Blir spennede å se hva mat dere bestemmer dere for.

så fine alle de bukettene var. Tror roser og peoner blir veldig fint.
Tror vi kommer til å gå for den siste menyen - den til $80 pr pers - syns den hørtes best ut - men jeg håper vi kanskje kan mikse og matche litt...for jeg er usikker på desserten på den...

Har du forresten fått noen tilbakemelding på hva blomstene deres kommer på?

Bryllupstråd
Gammel 15-10-2008, 09:21   #226
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,497
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvilken meny? Har du lagt den ut her?

Vi hadde en sånn vaniljekake eller noe sånt som dessert. Hørtes ekkelt ut, men det var rågodt!!
Gammel 15-10-2008, 12:45   #227
Seniormedlem

Tiili sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,926
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Rutletutt Vis post
Tror vi kommer til å gå for den siste menyen - den til $80 pr pers - syns den hørtes best ut - men jeg håper vi kanskje kan mikse og matche litt...for jeg er usikker på desserten på den...

Har du forresten fått noen tilbakemelding på hva blomstene deres kommer på?
Nei, ikke ennå. Har vært litt frem og tilbake med ett par ting, bla stoler osv. Men jeg håper jeg får det snart, for jeg er så nysgjerrig.

Skulle tro dere kan mikse og matche litt.
Gammel 16-10-2008, 17:48   #228
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Kan jeg spørre om hva slags prest dere har fått tak i? Må det være norsk prest eller kan for eks en engelsk prest vie et norsk par?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 18:42   #229
Supermedlem

tranquil sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,235
MP Rating: 100% (9)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå har jeg kost meg og lest hele bryllupstråden din, fantastisk lesning og mange nydleige bilder. Masse lykke til videre med planlegginga di

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 19:36   #230
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Camilla.s Vis post
Kan jeg spørre om hva slags prest dere har fått tak i? Må det være norsk prest eller kan for eks en engelsk prest vie et norsk par?
Vi skal ha en amerikansk prest til å vie oss Må ordne noe papirer fra Norge + marriage licence fra Florida....husker ikke helt hvilke papirer vi måtte ha i orden for å være helt ærlig...men det må jeg snart finne ut

Bryllupstråd
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:29.