Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-07-2008, 17:38   #141
Veteranmedlem
 
*Ariel* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,497
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Mye koseligere på den nye siden.
Men det er ikke så mange der som planlegger bryllup da - de fleste er gift alt.
Men de deler villig sine erfaringer
Hvis du registrerer deg må du huske å gå til den derre presentasjonstråden først.
Det var visst veldig viktig
__________________
Erlend 20.10.99
Emma Helene 30.03.05
*Ariel* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2008, 21:12   #142
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel* Vis post
Mye koseligere på den nye siden.
Men det er ikke så mange der som planlegger bryllup da - de fleste er gift alt.
Men de deler villig sine erfaringer
Hvis du registrerer deg må du huske å gå til den derre presentasjonstråden først.
Det var visst veldig viktig
Jeg skal registrere meg med en gang vi får mailen opp og gå igjen
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-08-2008, 16:15   #143
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Da er morgengaven i boks! Eller...ikke helt i boks, men bestilt. Jeg skal ta bilder av meg selv hos Studio 1 fotografene - de har en sånn morgengave-pakke med 8 bilder i en eske til 3000,- Så nå er det bare å finne tak i noe sexy undertøy Tenkte på noe hvitt blondeundertøy, kanskje korsett eller noe evt med høye strømper og strømpebånd....noen som vet hvor de selger strømpebånd forresten? Har time 26.august, så det er jo ikke så lenge til. Fotografen spurte også om jeg hadde tilgang til slør, så hadde det i såfall vært prikken over i`en siden det er morgengave. Jeg har jo ikke kjøpt hverken kjole eller slør enda, og gjør det neppe før 26., men min svigerinne har et langt nydelig slør med blondekant jeg kanskje kunne spørre om å låne....? Hun giftet seg for litt over en uke siden, så kanskje hun syns det er dumt om jeg spør...?
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-08-2008, 21:32   #144
Medlem
 
Libido sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 401
MP Rating: 0% (0)
Libido har mye å være stolt av.Libido har mye å være stolt av.Libido har mye å være stolt av.Libido har mye å være stolt av.Libido har mye å være stolt av.Libido har mye å være stolt av.Libido har mye å være stolt av.Libido har mye å være stolt av.Libido har mye å være stolt av.Libido har mye å være stolt av.Libido har mye å være stolt av.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

åå så stilig!
Jeg tenkte også på det, men mannen sa han ikke ville ha det. Jeg får prøve å ikke ta det personlig

Synes du skal spørre om å få låne sløret hennes, går sikkert greit!
Hvor du får kjøpt ting har jeg ikke peil på... jeg har kjøpt alt på ebay
Brudesalonger har sikkert litt.
Libido er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-08-2008, 21:34   #145
Seniormedlem
 
Tiili sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,926
MP Rating: 0% (0)
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Åh, så kul morgengave.
__________________
Store M Jan'97, Mellom M Okt'03 og Lille M 27 april'06.
Tiili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-08-2008, 09:16   #146
Veteranmedlem
 
*Ariel* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,497
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Det blir sikkert kjempe fint.

Spør om å låne sløret du

Jeg så ei jente på stranda for ett par uker siden som jeg tror "tok slike bilder på egenhånd".
Hun hadde m seg ei vennine som tok bilder av henne og ei som ordnet sløret etc.
De tok bildene i utkanten av badestranden jeg var på midt uti vannet...
Hun hadde først hvit sommerkjole m slør og tiara også tok hun av seg kjolen og hadde truse og bh m slør og tiara...

Ble sikkert fint bilder....(men jeg hadde ikke turt å gjøre det midt på dagen mens flere hundre mennesker lå og solte seg på stranda )
__________________
Erlend 20.10.99
Emma Helene 30.03.05
*Ariel* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-08-2008, 12:02   #147
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel* Vis post
Det blir sikkert kjempe fint.

Spør om å låne sløret du

Jeg så ei jente på stranda for ett par uker siden som jeg tror "tok slike bilder på egenhånd".
Hun hadde m seg ei vennine som tok bilder av henne og ei som ordnet sløret etc.
De tok bildene i utkanten av badestranden jeg var på midt uti vannet...
Hun hadde først hvit sommerkjole m slør og tiara også tok hun av seg kjolen og hadde truse og bh m slør og tiara...

Ble sikkert fint bilder....(men jeg hadde ikke turt å gjøre det midt på dagen mens flere hundre mennesker lå og solte seg på stranda )
Å, nei - DET hadde ikke jeg våget heller Føles litt rart å skulle kle av seg alene foran en kvinnelig fotograf til og med...men det går nok greit

Tror nok mannen kommer til å like det - er en ting han typisk ville sette pris på Det stod mellom det og weekendtur til Roma/Paris - men det har vi snakket om flere ganger, så det kommer vi til å gkøre uansett....bildene hadde jeg jo aldri tatt ellers.
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 09:17   #148
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Da har vi funnet ut at det passer best å ha bryllupet den 14. april i stede for 20. Vi hadde jo i utgangspunktet ikke tenkt å reise nedover før etter påsken, men nå reiser vi før (helgen før) i stede så da er 14. perfekt!
Da kan jeg booke i morgen
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 10:23   #149
Supermedlem
 
wims sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Sted: oslo
Meldinger: 1,162
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 0% (0)
wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

så herlig å få bestilt!! det må være deilig

så kult at du lager den morgengaven. jeg skulle til å i at du kunne låne sløret mitt, men det mistet jeg faktisk på vei hjem…
__________________


wims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 17:00   #150
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av wims Vis post
så herlig å få bestilt!! det må være deilig

så kult at du lager den morgengaven. jeg skulle til å i at du kunne låne sløret mitt, men det mistet jeg faktisk på vei hjem…
Ja, i morgen kan jeg forhåpentlig puste utog begynne å booke alt annet som frisør/sminke, fotograf, bosted og biletter.

Gruer meg litt til den fotograferingen nå i grunn....ikke lett å finne undertøy å være sexy i når jeg ammet bort alt som heter former Ser jo ut som en 13 år gammel gutt, jo
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:38.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com