Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-02-2008, 10:17   #71
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,196
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Rutletutt Vis post
Nei, desverre...fikk ikke ta bilder på Brudehuset hvor jeg prøvde....ingen bilder før en hadde bestemt seg for kjole (bilde i kjolen en skal ha altså...)
Ahhh så dumt da. Men vet Kristins på Lillestrøm har samme regel.
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2008, 17:49   #72
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Ellie74 Vis post
Kjempefint! Hvor fant du det?
Her fant jeg sløret
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-02-2008, 17:10   #73
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Her fant jeg bilde av de to andre kjolene jeg prøvde på Brudehuset - grunnen til at jeg ikke fant de før er fordi jeg trodde det var Pronovias - men det er visst San Patrick

Denne første har løst sløyfebånd som jeg knøt rett under bysten - kler meg best og jeg kommer til å sy inn de blonde-greiene øverst på bysten slik at den blir rett over (hvis jeg velger den).

Bahamas:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Bak:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Beret:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Bak:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-02-2008, 19:48   #74
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Har vel forsåvidt funnet ut hvor vi skal ha middagen etter vielsen - på resturant Californian Grill på Contemperary Hotel - er et privat rom man kan leie, med plass til 40 stykker - må bestille mat/drikke for $2000 for å leie det minste rommet - de har et større rom med bar og utsikt til Magic Kingdom, som tar 50 - men det koster $1000 mer....det gidder jeg ikke - er nydelig utsikt fra den minste rommet også (Sonoma room), og en kan visstnok gå ut på en felles terrasse el som en se fyrverkeriet fra (....stemmer det, vel - *Ariel*?)
Her er litt bilder:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Utsikten: (men ikke fra Sonoma room...)
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Resturanten er helt øverst på hotellet:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Har jo ikke bestilt noe enda - da vi må vente til 20. august med å booke selve bryllupet - så da tar vi vel alt da - men håper-håper at vi får middagen her
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-03-2008, 04:56   #75
Supermedlem
 
Bittemor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: HORDALAND
Meldinger: 558
MP Rating: 0% (0)
Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

dette så kjempe flott ut. det er spennende å følge med her
__________________
Bittemor. prinsessene 98 og 03, prinsen 06

Vi giftet oss 12.juli 2008 bryllupsrapport

Bittemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-03-2008, 07:07   #76
Veteranmedlem
 
*Ariel* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,497
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Det var der vi var ja.

Dvs nei det var det rommet vi bestilte. Men vi bleoppgradert til NAPA room så vi såaldri mere enn døra til SONOMA. Men duk an jo krysse fingrene for at ingen andre bestiller Napa sånn at dere blir oppgradert også

Det er ikke noe problemå gå ut på den verandaen - vi sto der mye tidligpå kvelden.
Folk Åååååå'er og gratulerer og er bare såååååååå "amerikanske".

Maten er helt fantastisk der og drinkeneog vinen bra!
Servitørene våre var også kjempe koselige.

Mitt eneste tips er: det er GIGANTISKE posjoner. Vi tok den største menyer m 7 retter og tenkte at når det er 7 retter får man jo ikke mye av hver...men flere av rettere var jo nesten fulle posjoner
Noen kom seg gjennom alle 7, men nesten ingen orket bryllupskake etterpå....

Sånn i ettertid ville jeg heller valgt 4 retter kanskje....eventuelt 5.
(Vi tenkte ta det er ikke no å spare penger på...men det er ikke noen vits å brukepenger på mat folk ikke orker heller.)
__________________
Erlend 20.10.99
Emma Helene 30.03.05
*Ariel* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-03-2008, 08:08   #77
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel* Vis post
Det var der vi var ja.

Dvs nei det var det rommet vi bestilte. Men vi bleoppgradert til NAPA room så vi såaldri mere enn døra til SONOMA. Men duk an jo krysse fingrene for at ingen andre bestiller Napa sånn at dere blir oppgradert også

Det er ikke noe problemå gå ut på den verandaen - vi sto der mye tidligpå kvelden.
Folk Åååååå'er og gratulerer og er bare såååååååå "amerikanske".

Maten er helt fantastisk der og drinkeneog vinen bra!
Servitørene våre var også kjempe koselige.

Mitt eneste tips er: det er GIGANTISKE posjoner. Vi tok den største menyer m 7 retter og tenkte at når det er 7 retter får man jo ikke mye av hver...men flere av rettere var jo nesten fulle posjoner
Noen kom seg gjennom alle 7, men nesten ingen orket bryllupskake etterpå....

Sånn i ettertid ville jeg heller valgt 4 retter kanskje....eventuelt 5.
(Vi tenkte ta det er ikke no å spare penger på...men det er ikke noen vits å brukepenger på mat folk ikke orker heller.)
Ja, vi får krysse fingrenemen det gjør meg ikke noe om vi må stå ute på terrassen, så lenge vi får sett fyrverkeriet.
Ja, kanskje greit å ikke bestille den største menyen da - vi har ikke akkurat storspisere i familien heller
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-03-2008, 19:04   #78
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Har funnet noen fine kjoler fra Unity Bride som jeg kunne tenke meg å prøve...bare for å få flere på listen over kjoler jeg ikke klarer velge mellom
En kan ta av stroppene på denne:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-03-2008, 19:06   #79
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

Sitat:
Opprinnelig postet av Rutletutt Vis post
Åhhh - sånne vil jeg ha

Til bryllupsreisen:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. (står "just married" på den, hvis det var vanskelig å se)

Før den store dagen:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Med mannens navn selvsagt....:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Eller disse:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Denne passer for meg
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Hmmmmm....hva skjedde her da?
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-03-2008, 19:06   #80
VIP-Medlem
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Eidsberg
Meldinger: 5,603
MP Rating: 0% (0)
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rutletutts BryllupstrÅd

De saphire var lekker
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:28.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com